MuscleMeat

primo-test-winny (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

printpapier

Novice
Lid geworden
3 nov 2012
Berichten
18
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
88kg
Beste,

over 2 weken ga ik starten met het volgende:

1-4 winstrol 50 mg p/d
1-10 test-e 375 mg p/w
1-10 primobolan 600 mg p/w

voedingsschema staat in de bijlage, ik ga in eerste instantie 500kcal boven onderhoud eten. en schroef dit evt later nog op. doel is om 4-5 kg vvm bij te komen.

weeg nu 85,5kg bij 1,84m.
met dit voedingschema zit ik afgerond op 2,7 gr eiwit p/kg

Nu toch nog even nieuwsgierig naar tips en eventuele opmerkingen wat er beter/anders zou kunnen?
roept u maar!

bvd :D
 

Bijlagen

  • schema.xlsx
    11,3 KB · Weergaven: 65
ik zou met primo toch langer kuren.
 
Dit is je eerste kuur of niet?

Waarom zou je niet met die belabberde stats van jou (met alle respect) eerst eens naturel gaan gainen?

10/15kg boven je Eigen lengte lijkt me toch echt wel het minimale om te gaan kuren :o
 
Dit is je eerste kuur of niet?

Waarom zou je niet met die belabberde stats van jou (met alle respect) eerst eens naturel gaan gainen?

10/15kg boven je Eigen lengte lijkt me toch echt wel het minimale om te gaan kuren :o

Wat is dat nou voor onzin? Als ts op 8% staat, is dat een mooi gewicht.
 
Dit is je eerste kuur of niet?

Waarom zou je niet met die belabberde stats van jou (met alle respect) eerst eens naturel gaan gainen?

10/15kg boven je Eigen lengte lijkt me toch echt wel het minimale om te gaan kuren :o
lol om 1..80 en 95 te wegen is een hele prestatie no way dat je zon gewicht kunt behalen met een normaal vetpercentage
 
Er staat toch duidelijk bij zijn stats 1.83m and 86 kg??? Dan ga je toch niet kuren man.

En hoezo prestatie, elke debiel met kennis van voeding en training haalt dit in z'n eerst jaar fitness makkelijk.

Of nee wacht, jij denkt dat alles aan AAS gebonden is, toch? I rest my case.

---------- Post toegevoegd 29 September 2013 om 00:55 ----------

Wat is dat nou voor onzin? Als ts op 8% staat, is dat een mooi gewicht.


Waar zie jij in godsnaam 8% staan? Lees je uberhaupt wel?
 
Waar zie jij in godsnaam 8% staan? Lees je uberhaupt wel?


Waar zie jij staan van niet? 15kg plus je lengte haal je niet zo snel met acceptabel vetpercentage.
 
Dit is je eerste kuur of niet?

Waarom zou je niet met die belabberde stats van jou (met alle respect) eerst eens naturel gaan gainen?

10/15kg boven je Eigen lengte lijkt me toch echt wel het minimale om te gaan kuren :o[/QUO


Uhhhmm en jou stats zijn beter dan :rolleyes:
 
Er staat toch duidelijk bij zijn stats 1.83m and 86 kg??? Dan ga je toch niet kuren man.

En hoezo prestatie, elke debiel met kennis van voeding en training haalt dit in z'n eerst jaar fitness makkelijk.

Of nee wacht, jij denkt dat alles aan AAS gebonden is, toch? I rest my case.

---------- Post toegevoegd 29 September 2013 om 00:55 ----------






Waar zie jij in godsnaam 8% staan? Lees je uberhaupt wel?

Waar haal jij vandaan hoe hoog ze vetpercentage is dan? Zoals je zelf zegt, staat nergens. Geef gewoon advies , en praat geen bullshit.

Kuur ziet er prima uit, ik zou alleen de primo wat langer pakken. Kwa voeding zal ik brood vervangen door iets anders ivm toegevoegde zout.
 
mensen dwalen altijd af geef gewoon de info wat gevraagd wordt of bemoei je er niet mee
 
Ik vind het iets teveel als eerste kuur.
 
Heb je uitgerekend hoeveel zout je binnen krijgt? Misschien moet je hier eens op letten..
 
Heb je uitgerekend hoeveel zout je binnen krijgt? Misschien moet je hier eens op letten..

Inderdaad. Je krijgt teveel zout binnen. Vervang rijst door brood, en zorg dat je minder dan 2 gram zout per dag eet. Dit gaat bloat tegenhouden, zeker i.c.m je primo ;)
 
Dit is je eerste kuur of niet?

Waarom zou je niet met die belabberde stats van jou (met alle respect) eerst eens naturel gaan gainen?

10/15kg boven je Eigen lengte lijkt me toch echt wel het minimale om te gaan kuren :o

Wat heeft jouw antwoord nu met de topicstarter zijn vraag te maken?
 
Als eerste kuurtje gewoon primo nog even weglaten. Eerste paar weken Winny is prima erbij. Test-e op 500mg ew voor 10 weken. Vergeet niet om na te kuren met Nolva 2 weken na je laatste inject beginnen. 20mg ed tot je hersteld bent.
 
lol om 1..80 en 95 te wegen is een hele prestatie no way dat je zon gewicht kunt behalen met een normaal vetpercentage

Lol this.

Moet de eerste natural die 95kg weegt op die lengte met decent vetpercentage nog tegenkomen:D

Fingers crossed dat TS ripped to shreds is.

Serieuze beginnerskuur!
 
Te veel spul voor een 1e kuur imo. Lekker test only op 375 e5d of 500 ew pakken. Kickstart kan maar hoeft niet bij je 1e kuur, leer eerst maar wat test met je doet.
 
Ik zou de kuur 16 weken doen en de test op 250 en de primo op 500,winny wel 50 mg ed als kickstart. Lekker kuurtje . Wel veel middelen maar vind het zeker niet te zwaar.. Primo is niet zo zwaar en als je er maar 250 test naast zet is het een prima eerste kuur als je het mij vraagt.
 
Is deze kuur niet geschikt vlak voor en tijdens de zomer?? Winter is meer de tijd van dbol deca test imo...
Maar het ligt natuurlijk aan je doel, als jij ook zonder shirt het hele jaar door een ripped fysiek wil hebben is dit wel een lekkere kuur lijkt me zo. Winnies eerste keer zou ik dan eerder op 30mg per dag zetten en deze 33 dagen pakken (aangezien de hoeveelheid in een potje) 50 heb ik ook gedaan, maar is te hoog eerste keer, krijg je spijt van in de toekomst. Dan gaat 50mg niet meer zo goed aanslaan de komende jaren en eerste kuur ga je altijd hard
 
Back
Naar boven