Fitness Seller

Primo / test

Bezoekers in dit topic

Verkeerde instelling, als je niet van begin af aan traint met de gedachte om telkens iets meer te doen of op welke manier jezelf probeert te verbeteren dan is enhanced bodybuilding / powerlifting niet iets voor jou.

Daar heb je gelijk in, maar ik denk sws dat dat voor de meesten serieuze mensen in de gym waar is. Bedoelde meer dat je als natty een grens hebt van hoe hard je kan knallen, wat minder is dan mensen die anabolen gebruiken. Maar instelling is idd het belangrijkste.
 
Daar heb je gelijk in, maar ik denk sws dat dat voor de meesten serieuze mensen in de gym waar is. Bedoelde meer dat je als natty een grens hebt van hoe hard je kan knallen, wat minder is dan mensen die anabolen gebruiken. Maar instelling is idd het belangrijkste.
Ik snap je ;)
 
Gewoon 1 ml test (250 mg)
pakken en 200 mg primo
10 weken.
Thats it.
Succes.

Ik zie de hulp hier niet in. Je raad meer aan dan dat hij van plan was. Je noemt na kuren niet eens.
 
Afgelopen zomer woog ik 63kg met 9%..:eek!:

Ik snap je als je zegt dat t op mn lengte helemaal niks is ( is t ook niet overigens haha, kom helaas niet zo easy bij )

Zou niets liever willen dan lean 75kg of meer te zijn..

En toen je begon woog je 60 kg. Dus een dikke 3 kilo spier erbij en droog getraind.
Dan heb je toch nog heel veel ruimte om te groeien ?
 
Ik zie de hulp hier niet in. Je raad meer aan dan dat hij van plan was. Je noemt na kuren niet eens.
Denk dat het meer een advies was. Nakuren voor een snel herstel werkt niet.
 
Ik zie de hulp hier niet in. Je raad meer aan dan dat hij van plan was. Je noemt na kuren niet eens.

Klopt inderdaad. ik was de nakuur vergeten.
3 weken Nolva 20 mg per dag.

Inderdaad iets meer Test en iets minder Primo dan voorgesteld door TS.
Gaat hij meer uithalen hoogstwaarschijnlijk.
 
Niet gaan kuren.. je voeding is niet op orde, aas hierbij gebruiken heeft geen zin dan.
 
Back
Naar boven