AndroidHealthClinic

Primo Vs Masteron

Bezoekers in dit topic

JimmyWie

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2009
Berichten
314
Waardering
12
Van wat ik heb gelezen zijn mast en Primo 2 verschillende steroiden maar hebben qua werking veel met elkaar gemeen.
Maar wat merken jullie nou als verschil tussen deze 2 compounds? Zowel qua gains/ kracht en sides.


Naar wat en waarom gaat jullie voorkeur?
 
Van wat ik heb gelezen zijn mast en Primo 2 verschillende steroiden maar hebben qua werking veel met elkaar gemeen.
Maar wat merken jullie nou als verschil tussen deze 2 compounds? Zowel qua gains/ kracht en sides.


Naar wat en waarom gaat jullie voorkeur?

Jij praat over gains maar je noemt 2 steroids die vooral gebruikt worden in cutting cycles. Wat is het doel van je kuur? Massa of cutten?
 
Ik weet dat deze vooral voor de cut gebruikt worden. Maar als je wat test naast laat lopen kun je ook gewoon clean bulken. Daarnaast kun je met Primo only kun je ook paar schone kilo's mee aan de haak slaan. Maar dit is dus niet mijn vraag.
Dus nogmaals, wat is nou eigk het verschil tussen deze 2 in praktijk gebruik ? (behalve de ester). Dus niet het verschil wat 'op papier' staat.
 
naar wat ik gelezen heb, heb beide nog nooit gebruikt, werkt masteron alleen goed bij een zeer laag vet%. Primo werkt bij een wat hoger percentage beter dan masteron.
 
"bump" Niemand???
 
had de de indruk dat mast je echt een harde look geeft, dadelijk een gepompt gevoel maarja als side weer acne veroorzaakt, voor mij geen mast meer acne was wat te erg geworden.
 
masteron deed voor mij bitter weinig
Heb al veel goeds over primo gehoord
beiden cut en hardmakers, maar gebaseerd op gebruikerservaringen zet je meer massa aan met primo...
 
masteron ga je inderdaad bijv: gebruiken in de laatste voorbereiding van een wedstrijd, bezorgt je een hardere look
 
Iemand hier heeft het ooit perfect omschreven.
Wie het was geen idee.
Masteron is poor man's primo
 
Ik zou voor primobolan kiezen als ik droge kilo's wil bijkomen ,
Masteron is vooral om je in de cut extra hard en droog te komen.

Ik heb perfect met primobolan 6kg kunnen gainen en 4%vet gezakt in 12weekjes.
En ik kreeg er ook wel wat extra kracht van..15-20% sterker ongeveer.

Masteron heeft me kurkdroog gemaakt in na een 10weekjes trenbolone..
Ik heb eens gelezen dat 'gainen' ook geen rechtstreekse eigenschap is van mast.

Hoop dat ik je beetje heb kunnen helpen in kiezen :D
 
Haha, ja ja. Ik wou alleen even weten hoe en wat. Ik heb me kuur al binnen.
Maar bedankt voor de info
 
Iemand hier heeft het ooit perfect omschreven.
Wie het was geen idee.
Masteron is poor man's primo

die kleine grote man was dat!
Zoals hier boven ook gezegt word...wil je die harde look als je toch al kurk droog bent(of bijna)pak je mast.
Wil je vet verliezen en mss nog iets gainen pak je primo.
Eerlijkheids halve moet ik wel toegeven dat ik mast nog nooit heb gehad!
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik had me kuur al binnen. Heb dernet me aller eerste inject ever gezet.
primo 200. 2ml (dus 400mg)
ik ga nog 3 weken kickstarten met turanabol, en eventueel eindigen met 3 weken winstrol. Maar dat ligt eraan hoe droog ik tegen het einde van de kuur ben.
En of ik dht gevoelig ben..

Voor eventuele volgende kuur zat ik te denken aan test p + mast of eventueel winny.
 
Laatst bewerkt:
primo 200?
D8 dat primo alleen 100 kon zijn omdat geen enkele ester meer opneemt!
Mss echt/nep sectie ff foto plaatsen?
Was vandaag trouwens al discussie over...
Kijk ff bij het :
stanazolol 80 per dag toppic!
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Van wat ik begrijp is 200mg per ml niet mogelijk.
Zijn inderdaad meerdere discussies over.
 
masteron geeft je een hardere look en werkt perfect met tren of na een tren cycle dat mixt gewoon goed :D
primo krijg je meer rondere spieren look wat ik gehoord heb en in mijn opinie gaat primo niet goed mixen met tren.

denk dat het wel de verschil is.
 
Biotech pharma heeft Primo 200ml.
Nooit gehad
 
Back
Naar boven