AndroidHealthClinic

primo/winstr/deca/?.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Floyd

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2002
Berichten
1.384
Waardering
0
Heb een vraagje, ben steeds meer info aan het verzamelen over verschillende anabolica en kuurtjes. Een jongen die ik ken heeft ook net een kuur achter de rug, hetgeen het meest vooruit is gegaan qua omvang is nog altijd de breedte van zijn hoofd, alsof zijn beide wangen ontstoken zijn. Verder heeft hij (te) weinig resultaat geboekt, dit door ontstuimig drugsgebruik in het weekend. Zelf Train ik nu een jaar of drie, behoorlijk fanatiek, eet de laatste maanden goed, heb al diverse prohormonen gebruikt, begin hier echter niet meer aan. Nu wil ik gewoon het een en ander weten over bepaalde AST.

Ik heb goede verhalen gehoord over primobolan, winstrol en deca. Heb gelezen dat de eerste twee middelen weinig tot geen vocht vasthouden. Dit omdat het niet naar Oestrogeen omzet (DHT-middel).

Heb ik me tot zover goed laten informeren?

Wat ik zoek is een betrekkelijk mild middel, liefst oraal. Is het trouwens een must dat je middelen stackt? Wat vinden jullie van de middelen Win/ Primo.... Hoef geen 15 kg aan te komen, kom liever 4/5 kg (zo goed als) droge massa aan. Wat is een goedkuur schema (wel stack en geen stack--> is primo of winstrol wel effectief dan, en evt bij inject. deca alleen mogelijk?)

Kom misschien heel erg dom over, excuse me, maar laat me liever goed informeren, dan aan iets beginnen zonder dat ik er het juiste vanaf weet.......

Kijk uit naar een reactie,

groeten floyd......
 
Ik heb een Winstrol oral kuur van 6 weken gedaan, en het lijkt erop dat ik een kilootje of 4 gewonnen heb, en een stuk droger ben.

Ik heb de 50mg tabs van IP gebruikt (kleine blauwe tabs),
1e wk 25 mg
2e wk 50mg
3e wk 50mg
4e wk 75mg
5e wk 50mg
6e wk 25mg

Ben hoog in de eiwitten gaan zitten, en goed op mn voeding gelet! (om de 3 uur eten)
Bijwerkingen: af en toe wat hoofdpijn (kan ook van wat anders zijn), en zat heel snel vol tijdens het trainen, mn schouders die behoorlijk droog zijn geworden, verzuurde heel snel. Kon dus niet zo zwaar trainen. De zin in coïtus is ook wat minder, maar ik weet ook niet of dat wat met de winny te maken heeft omdat het weinig met je test doet.

groet, Eddie
 
Heee Eddie, met deze kuur is het niet nodig dat je aan de nolvadex gaat toch, en dat HCG (pregnolon?) ook niet of heb je dit wel gedaan?!

En btw, heb ergens gelezen dat dit een goed schema was:
week1 10 mg/dag
week2 15 mg/dag
week3 20 mg/dag
week4 25 mg/dag
week5 25 mg/dag
week6 afbouwen!
(aangeraden werd als man zijnde niet boven de 30mg te gaan zitten)

Dan zit jij daar met je dosering toch flink boven, ligt dat aan de kwaliteit of merk?.......


groeten.
 
Oke, dus nolvadex der zeker bij. (HCG niet pregnolon, pregnyl was het juiste woord!)

Weet je dat wel heel zeker Smalluser van dat op en afbouwen dat dat overbodig is? In verband met je lever die moet wennen aan die klappen?!
 
Ik had begrepen van diverse sources dat je wel moest afbouwen, omdat inderdaad je lever anders ineens een klap krijgt. Maar die kuur werd weergegeven zonder Nova. Ik begrijp uit bovenstaande dat je dus met Nova niet hoeft af te bouwen. Ik heb voor de zekerheid vandaag Nova besteld, het is niet echt nodig na een Winny kuur, maar het is altijd goed om te doen aldus BC. Vandaar zijn (altijd goede) advies opgevolgt.

Die IP pilletjes waren 50mg per tab, om daar 10mg van te maken was me wel erg ingewikkeld. Ik heb eigenlijk weinig bijwerkingen gekend, ondanks dat ik 1 week op 75mg heb gezeten. Maar ik denk dat je max. 50mg moet aanhouden.
Oral kuur is niet top! Ben ik mee eens, alleen heb niemand om het in mijn bil te gooien en zelf doen zie ik niet zitten. En vind dat je met Orals toch best leuk resultaat kan hebben.
En wat het met Winny opleverd kan je gewoon vasthouden
 
Stel dit is je schema:

week 1-6 50mg/ dag

Dan begin je dus ook met nolvadex want je moet die klap toch opvangen, aangezien je nu ineens met 50mg begint, en niet opbouwt.....

gr.
 
Zelfs zonder nolva kan je beter niet af en opbouwen...
Je leverwaarden zullen zich toch niet herstellen zolang je een dosis as te verwerken krijgt.
Dus beter alles halen uit 5 weken en stoppen dan nog 2 weken langer aan te modderen met prutsdosseringen waarvan je niet groeid maar wel nog steeds vergif is voor je lever.
 
Originally posted by Floyd
Stel dit is je schema:

week 1-6 50mg/ dag

Dan begin je dus ook met nolvadex want je moet die klap toch opvangen, aangezien je nu ineens met 50mg begint, en niet opbouwt.....

gr.

Nee nolva neem je pas als het echt nodig is, aangezien nolva de werking van dbol negatief beïnvloed.
Dus metteen de hoogste dosis en daarmee doorgaan tot het einde.
Als je merkt dat bitch tits komen gebruik je onmiddelijk nolva.
 
We hebben het over Winstrol admin, weet jij trouwens wat de voorkeur geniet primo of winstrol, beide oral?!
 
Originally posted by Floyd
We hebben het over Winstrol admin, weet jij trouwens wat de voorkeur geniet primo of winstrol, beide oral?!

Idd had het net gezien toen ik de post maakte...
Ik zou voor winny kiezen boven primo.
 
Oke, we zijn der bijna. week 1-6 Winstrol 50mg/ dag. Aangezien nolvadex wel wordt aangeraden na een kuur, wanneer start je daarmee en hoelang?

Ps. op welk tijdstip v/d dag ken ik die dingen eigenlijk het best innemen?.....

grtz
 
Originally posted by admin


Idd had het net gezien toen ik de post maakte...
Ik zou voor winny kiezen boven primo.

waarom winny boven primo ?
 
Originally posted by sporty


waarom winny boven primo ?
Omdat primo een goede basis vormt net als deca maar stacken met deca zou ik nooit doen.
Als je wil cutten dan zou ik winny injects 50mg/dag stacken met primo orals (primo injects zou nog beter zijn aan 400mg/wk) en voor massa primo stacken met testo.
 
Originally posted by admin

Omdat primo een goede basis vormt net als deca maar stacken met deca zou ik nooit doen.
Als je wil cutten dan zou ik winny injects 50mg/dag stacken met primo orals (primo injects zou nog beter zijn aan 400mg/wk) en voor massa primo stacken met testo.

ik zet elke week een spuitje (primo)..... maar elke dag een spuitje winstrol zie ik toch ook niet zitten.... elke dag een spuit is net iets van het goede te veel, althans voor mij
 
hm ja misschien gemakkelijker om 50 mg tabs winny/dag en 400 mg primo per week injecteren.
 
Originally posted by admin
hm ja misschien gemakkelijker om 50 mg tabs winny/dag en 400 mg primo per week injecteren.

lijkt me idd iets beter.... blijft natuurlijk die winny oral.... ik veronderstel dat een goeie leverbeschermer ook met orale winny aan de orde is ?
 
idd, na de kuur. Tijdens de kuur verminderd het de werking van je AS, en je lever krijgt nog steeds met die 'beschermer' een enorme opdonder.

(correct me if I'm wrong)
 
heb altijd geleerd om 'tijdens' de kuur leverbeschermers te gebruiken in geval van oraal gebruik van AS. Waarom zou een product zoals bvb mariadistel de effectiviteit van AS verminderen ? Heeft iemand hier een verklaring voor ?
 
Ja, het reageerd op de lever enzymen wat de as minder effectief maakt.
eigenlijk zijn het geen leverbeschermers maar 'lever herstellers'
en herstellen doe je na de schade niet tijdens.
 
week 1-8 deca 400 mg
week 1-8 winstrol 2x p/week 50 mg. (vt. om de dag.)
 
Back
Naar boven