MuscleMeat

primo/winstr/deca/?.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Over dat mariadistel e.d. dat neutraliseert het product (AAS) als het ware. Het breekt die enzymen af. Zo zat het volgens mij.....
 
Originally posted by Floyd
week 1-8 deca 400 mg
week 1-8 winstrol 2x p/week 50 mg. (vt. om de dag.)

Waarom ineens deca? En winny moet 1x daags anders heb je geen stabiele bloedwaarden.
 
Originally posted by Floyd
Over dat mariadistel e.d. dat neutraliseert het product (AAS) als het ware. Het breekt die enzymen af. Zo zat het volgens mij.....
Ik zei het toch al? Zulke producten reageren op lever enzymen ( cytochrome P450 CYP3A4 ) wat deze enzymen juist versterkt.
Daardoor worden toxische stoffen in de lever beter afgebroken en blijft er minder werkzame stof over van wat je slikt of spuit.
Dus pas na de kuur de lever gaan herstellen.
 
Het was altijd deca, maar met winny of primo. Ik heb dus gekozen voor de winny. Jij zegt dus dat je beter een primo / winny stack kan doen, waarom, en wat zijn de voordelen daarvan t.o.v. deca/win stack?!

Ze geven wel een halfwaarde tijd van 1 dag, maar ik ga niet elke dag een injecte winstrol zetten, heb trouwens gelezen dat dat nog pijn doet ook, "aangezien het een colloïde oplossing is. Het menselijk lichaam ziet colloïde oplossingen als indringers en probeert daarom het injectaat te isoleren. De spuitplekken worden ERG PIJNLIJK"

(bron; "...." = ergo )
 
ps.

Ik had die post van je over mariadistel over het hoofd gezien. Vandaar mijn reactie. heb gereageerd, maar die 60sec-blokker hield me tegen....
 
Originally posted by Floyd
ps.

Ik had die post van je over mariadistel over het hoofd gezien. Vandaar mijn reactie. heb gereageerd, maar die 60sec-blokker hield me tegen....
Aha vandaar...
 
Originally posted by Floyd
Het was altijd deca, maar met winny of primo. Ik heb dus gekozen voor de winny. Jij zegt dus dat je beter een primo / winny stack kan doen, waarom, en wat zijn de voordelen daarvan t.o.v. deca/win stack?!

Ze geven wel een halfwaarde tijd van 1 dag, maar ik ga niet elke dag een injecte winstrol zetten, heb trouwens gelezen dat dat nog pijn doet ook, "aangezien het een colloïde oplossing is. Het menselijk lichaam ziet colloïde oplossingen als indringers en probeert daarom het injectaat te isoleren. De spuitplekken worden ERG PIJNLIJK"

(bron; "...." = ergo )
Daarom hadden we ook al gezegd dat je die winny kan slikken.
Verder deca is rotzooi, verpest je libido, sta je hier binnenkort met de vraag waarom je niet meer kan presteren...
Ik zou de boeg helemaal omgooien..ofwel bepaal je nu je doel: ripped of zwaarder zodat we weten welke richting het moet gaan.
Maar ik zou altijd primo/winny boven deca/winny nemen als het om zuivere spiermassa winnen/cutten gaat.
 
Ripped, 100%!

Kijk dat slikken elke dag gaat het me niet om, dat doe ik nog liever dan spuiten (heb vanaf kleins af aan al spuitfobie). Maar ik ben uiteindelijk een student, en ik zeg het heel eerlijk, winny in tabl vorm, 6 wkn 50mg = 6x7=42x50=2100mg.......$tjing$tjing$

En ik weet dat wat bedreft ripped-heid primo beter werkt dan deca. En de bijwerkingen zijn niet veel meer dan deca. Dus opzich helemaal geen verkeerd middel, maar dan kom je dit weer tegen;

"Omdat primo en stromba allebei DHT-middelen zijn, zal er zeer waarschijnlijk geen synergie optreden. De middelen versterken elkaars werking dus niet. Er is niks tegen een stromba-primo combi te zeggen, maar ook niks voor. Het idee achter combi's is nou juist dat je verschillende middelen gebruikt die elkaar aanvullen, waardoor je meer resultaat hebt bij minder of gelijke doseringen."

(bron: "......" = ergo )
 
tja..ergogenics :rolleyes:
Wat mij betrefd gaan ze goed samen..en daar zijn een hoop anderen het mee eens.
Wat de winny betrefd..moet je op dit board eens navragen voor goede prijzen (bronnen/suppliers)
 
Ik ben eff aan het kijken hoe dat zit met die stack tussen primo en winny. Ik heb er geen slechte dingen over gehoord, alleen dat ze elkaar niet zo goed aanvullen als bv deca en winstrol. Maar wat betreft cutting (wedstrijd voorbereiding) scoren ze op een schaal van 1 - 10 een 9 (Win) en een 10 (primo).

Van deca wordt je inderdaad minder droog, zit ik alleen nog tussen de keuze van oral of inject. Ik kan, ga en wil niet elke dag injecteren. Daarbij zal er wel een kern van waarheid zitten dat het niet verstandig is om elke dag te injecteren. Ik zou beter, of de dosis kunnen verhogen naar bv 100 mg, of om de dag inject in plaats van 2x p/week.

En wat betreft dat navragen naar suppl. en prijzen, dat heb ik al gedaan. ;)
 
Ok kan je binnen nu Floyd...
 
thnx bro....

en heb op growfactory.com gelezen dat een primo/win stack veel vaker voorkomt, je hebt me weer aan het twijffelen gezet.

later
 
wk 1-8 Primo 400mg/wk
wk 3-8 Winny 50 mg EOD

Denk dat dit wel het beste is voor jou...je bent tenslotte beginner in kuren niet?
 
Ja, zou eerste kuur worden. EOD=Every Other Day, heb je het dan over win depot of win tabs.

En 2 wkn na laatste injectie 2wkn nolva 50mg en 2wkn nolva 25mg?!

(zo was het toch met nakuren, volgens mij had primobolan zelfde halwaarde tijd als deca)
 
Ik denk niet dat nakuren nodig is bij deze kuur eigenlijk... winny idd tabs of vloeibaar en opdrinken (ivbm beter prijs)
 
Originally posted by admin

Daarom hadden we ook al gezegd dat je die winny kan slikken.
Verder deca is rotzooi, verpest je libido, sta je hier binnenkort met de vraag waarom je niet meer kan presteren...
Ik zou de boeg helemaal omgooien..ofwel bepaal je nu je doel: ripped of zwaarder zodat we weten welke richting het moet gaan.
Maar ik zou altijd primo/winny boven deca/winny nemen als het om zuivere spiermassa winnen/cutten gaat.

ik ben het hier volkomen mee eens.... primo/winny is een steengoeie combinatie, althans voor mij !!!!
Deca is inderdaad gewoon rotzooi... heb eens een kuurtje gedaan samen met dbol en inderdaad, het libido zakte en het andere wilde niet meer stijgen :D
 
Dan is tabs, als je kijkt naar de centen de betere keus. want als je dat spul drinkt komt het toch ook in je spijsverteringskanaal e.d. en bovendien, die tabl zijn er toch gemaakt om zodoende te worden genomen en zijn daarom geakalyseerd. Das met dat vloeibare niet, omdat zij normaal gesproken door de spijsvertering afgebroken kunnen worden. Dus elke dag 50mg tablet of flesje, dan is het eerste goedkoper denk ik.

Ik kijk wel eff hoe ik het ga doen, optie is ook 150 mg p/keer inject.
 
Hee sporty, heb jij zo'n primo/win gedaan dan, vertel eens meer.....winst, hoeveelheid en duur....
 
Originally posted by Floyd
Dan is tabs, als je kijkt naar de centen de betere keus. want als je dat spul drinkt komt het toch ook in je spijsverteringskanaal e.d. en bovendien, die tabl zijn er toch gemaakt om zodoende te worden genomen en zijn daarom geakalyseerd. Das met dat vloeibare niet, omdat zij normaal gesproken door de spijsvertering afgebroken kunnen worden. Dus elke dag 50mg tablet of flesje, dan is het eerste goedkoper denk ik.

Ik kijk wel eff hoe ik het ga doen, optie is ook 150 mg p/keer inject.
Fout! zowel injects als orals zijn gealkyleerd bij winny :)
Meestal zijn de injects goedkoper...

o en 150 mg winny..ben je gek :) 100 mg is al veel voor een beginner, blijf dan liever bij 50mg ED of EOD :thumb:
 
Okee dan, weet ik dat. Ik zat er trouwens over te denken om naast die Winstrol en Primo, ook masteron en anadrol te gaan gebruiken, nu ik toch bezig ben.....

;) , neh, laten we dat maar niet doen :D .
 
Back
Naar boven