AndroidHealthClinic

primo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik las dat er in een ampul primo 100mg zat, zit er dan 200mg werkzame stof in of moet je echt 2 ampullen primo zetten om aan 200mg te komen.

beetje raar geformuleerd maar ik hoop dat je me begrijpt.
 
Als er 100 mg primo in de ampul zit dan zit er dus 100 mg werkzame stof in.

Het komt in 50mg/ml of 100 mg/ml
 
wordt dus wel een hele dure geschiedenis met primo!!
 
Kun je primo goed stacken met Deca of is dat niet aan te raden?
 
Originally posted by Marcel36
Kun je primo goed stacken met Deca of is dat niet aan te raden?

heb wel eens gelezen dat primo gebruikt wordt door athleten die om de één of andere reden geen deca willen gebruiken. primo is 'milder' wat bijwerkingen betreft. Aangezien het gebruikt wordt ter vervanging van deca lijkt het mij niet zinvol om het ermee te stacken. Primo beter stacken met een testo, denk ik
 
Ja dat is het nou net, ik wil geen test. (bijwerkingen)
Op Bodypage staat dat je het goed met deca kan stacken, primo is een DHT en toch wel een ander middel als deca hoor.
 
Ow en deca /primo heeft geen bijwerkingen.
Wat vin dje erger een beetje puistjes en wa agressiever trainen of een libido dat compleet zuigt en meer vet/water aankomen dan spiermassa?
 
Hij zegt dat het minder bijwerkingen heeft,en dat is ook zo.
Ik weet dat jij een voorstander van testo bent,ook bij beginners.Kun je eens uitleggen waarom.
 
Originally posted by admin
Ow en deca /primo heeft geen bijwerkingen.
Wat vin dje erger een beetje puistjes en wa agressiever trainen of een libido dat compleet zuigt en meer vet/water aankomen dan spiermassa?
Test staat toch ook vooral bekent om het vasthouden van vocht en het aanzetten van vet juist doordat het lichaam in onbalans is door de hoeveelheid androgenen in het lichaam.
Maar ik denk dat er altijd wel voor en tegenstanders zullen blijven van een bepaald middel, of dat nu een testo is of een nandrolonsoort of wat dan ook.
Het is alleen bewezen dat er bij een middel als bv sustanon meer bijwerkingen onstaan dan bij een (mild) middel als primo.
En wat libido betreft, ik heb in m'n laatste kuur ook test gebruikt en inderdaad dat libido probleem is er op dat moment niet, maar dat krijg je evengoed NA de kuur.
Nogmaals,...aan al de AAS zitten zowel positieve alswel negatieve kanten en het is maar net wat iemand wil bereiken en wat hij/zij daar voor over heeft, maar vertel aub niet dat een middel als test. zaligmakend is want dat is het zeer zeker NIET, welke voorkeur dat jij ook nastreeft.
 
Bij nandrolone houd je zeker meer vocht vast..en je vet% gaat ook meer omhoog.
De nevenwerkingen van test zijn androgeen van aard, die van nandrolone zijn oestrogeen van aard.
Nu wat denk je dat het ergst is voor een man? Meer mannelijk worden/mannelijke bijwerkingen krijgen of meer vrouwelijk worden/meer vrouwelijke bijwerkingen krijgen? Ik denk dat dit wel duidelijk is.

Test staat helemaal niet bekend om het vasthouden van vocht, dat is een fabeltje, het hangt alemaal van je dieet af, de dossering, welke middelen gebruik je om event. problemen te voorkomen/verhelpen, etc.
Zelfs pre contest gaan de meeste BB kiezen voor test op waterbasis, ...
Maar van producten als deca of dbol komt je veel meer vet en/of water aan. Dat is ook een belangrijk deel van je gains dan, vocht.

Primo/deca stack is bruikbaar voor vrouwen maar zwak voor mannen, weinig neveneffecten op vlak van androgene avtiviteit, maar deze stack is véél te suppresief voor het mannelijke endocrien systeem en heeft op anabool vlak weinig te bieden voor de man.

Test is niet zonder bijwerking, geen enkele AS is dat, dat heb ik ook nooit beweerd, als je dat moest vermoeden.
Het gaat erom wat voor de man het minst nadelen heeft, en het meeste voordelen bij een optimale groei.
 
Originally posted by lorenzo
Hij zegt dat het minder bijwerkingen heeft,en dat is ook zo.
Ik weet dat jij een voorstander van testo bent,ook bij beginners.Kun je eens uitleggen waarom.
Primo heeft minder bijwerkingen, omdat het zwak is. Dus als jij zwakke gains wil, dan heb je zwakke bijwerkingen, wil jij harde en massale gains dan heb je zwaardere bijwerkingen, het een of het ander.

Ik ben voorstander van test, ook bij beginners, omdat ik beginners niet zie als kereltjes die 1 jaar of minder trainen.
maar als BB met al wat ervaring zeg 3-5 jaar trainen op een harde manier zodat ze weten wat je moet doen voor die massa.
Test zou altijd de voorkeur moeten hebben, boven elke andere AS, waarom? Denk even na, wat is het belangrijkste androgeen in je lichaam? Waardoor zijn jou spieren ontwikkeld in je jeugd? Wat onderscheidt jou van een vrouw? TEST 'nuff said
 
hee Marcel, ik hoorde dat je beter winny met deca kunt stacken dan primo met deca. Misschien kun je beter EQ nemen dan deca?!

Maar van spullen zoals dianabol/anadrol/testo krijg je toch een waterhoofd. Ik weet het niet hoor, persoonlijk, maar als ik opeens met een enorme dikke kop heb, en 15kg zwaarder weeg dan weten bepaalde mensen dat ik aan de aas zit. En dan heb ik echt wel een probleem. my boss kick's me.......out
 
Jou baas heeft niets te zeggen over wat je in je prive doet.
Verder als gains op de 2d plaats komen, dan zou ik voor een primo kuurtje gaan event. met test...dan krijg je zeker geen waterhoofd.
 
Precies, das wel een beter alternatief, daarom zou ik altijd een middel als winny of primo gebruiken. En mijn baas heeft niets te zeggen wat ik prive doe, dat klopt. Maar hij zou het heel erg dom vinden van mij als ik AAS zou gebruiken, en ik wil kost wat kost mijn functie niet op het spel zetten, want deze heeft behoorlijk wat potentie. vandaar dat het in mijn geval gewoon dom zou zijn. snappie.....
 
Mijn baas zeurt ook altijd dat hij het niet normaal vind zoals ik er uit zie. Dan zeg ik altijd dat hij niet de motivatie heeft om hard te trainen en dan is het weer stil.

Ga toch echt niet aan mijn baas vragen of ik aub mag BB.

En die waterkop valt reuze mee hoor.
 
Daar gaat het me niet om, als me baas echt precies zou weten dat ik bv AAS gebruik, zou het dat heel onverantwoord en dom van me vinden, en zou hij waarschijnlijk teleurgesteld in mij.

Ik ben gewoon bang dat een gevolg kan zijn dat hij afziet van mijn toekomst binnen dat bedrijf, hoeft niet, voor hetzelfde geldt maakt het hem geen reet uit, maar ik ga gewoon niet teveel risico's nemen. Ik wordt namelijk waarschijnlijk de nieuwe premier van Irak als amerika Saddam heeft verdreven...........




....nee, maar zou gewoon zonde zijn. Is een leuke aanbieding, en ik speel gewoon op safe......


ps.
dacht altijd dat waterhoofd extreem was bij sommige middelen, maar zal wel afhankelijk zijn p/persoon natuurlijk.
 
Originally posted by Marcel36
Kun je primo goed stacken met Deca of is dat niet aan te raden?

Primo best te stacken met EQ, en dan ofwel test om te bulken, ofwel tren om te dieten. Primo/EQ is een sterke combinatie die de resultaten van elk afzonderlijk ver overstijgt. Primo is overigens de 5-alpha vorm van EQ.
 
Originally posted by admin
Ow en deca /primo heeft geen bijwerkingen.
Wat vin dje erger een beetje puistjes en wa agressiever trainen of een libido dat compleet zuigt en meer vet/water aankomen dan spiermassa?

Bovendien is test goed voor de gezondheid, deca niet. Blijft deca enorm lang in je systeem, verwoest je libido, is erg onderdrukkend van endogene testosteron en kan mogelijke gyno problemen veroorzaken door progestagene tussenkomst. Deca wil je echt niet. Als je er niet van maakt een kuur met minder massa te hebben , neem dan EQ. De droge massa winst is dan overigens groter.
 
Originally posted by Marcel36
Test staat toch ook vooral bekent om het vasthouden van vocht en het aanzetten van vet juist doordat het lichaam in onbalans is door de hoeveelheid androgenen in het lichaam.

Het gaat om het percentage vet/water tov van de massa winst.
 
Originally posted by lorenzo
Hij zegt dat het minder bijwerkingen heeft,en dat is ook zo.
Ik weet dat jij een voorstander van testo bent,ook bij beginners.Kun je eens uitleggen waarom.

Test is bewezen om de hersencapaciteit te vergroten.
test verlaagt de cholesterol en verbetert de balans in tegenstelling tot meeste derivaten en is dus goed voor het cardiovasculair stelsel. DHT is het belangrijkste androgeen in alle weefsels behalve de spier, dus essentieel voor kracht en libido. Testosterone is het meest voorkomende anabool hormoon in het lichaam, dus systeem blijft overal responsief. Kan zo nog een eindje doorgaan. Voor gezond gebruik MOET test altijd de basis zijn.
 
Back
Naar boven