AndroidHealthClinic

primo

Bezoekers in dit topic

michael

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2003
Berichten
150
Waardering
0
heb laast gelezen dat primobalon depot alleen een goedkuurtje is om mee te beginnen. heeft weinig bijwerkingen de bij werkingen die er zijn zijn alleen bij dieren met een beschadigde lever en bij oudere zieke mensen opgetrede. ook deca kan je goed mee beginnen.
als dit goed werkt kan je voor je tweede of derde kuur beginnen te stacken. primo is heel mild.
wat vinden jullie hier van Kuurschema: injecties

Onderstaande kuur is niet bedoeld voor een ervaren gebruiker, wiens lichaam is gewend aan androgenen. Evenmin is het geschikt voor vrouwen. Omdat primo een DHT-hormoon is, ga ik uit van een kuur van 6 weken. Met '1 ampul injecteren' is bedoeld: een injectie van 100 milligram.


De standaarddosering van een lichte primokuur is 200 milligram per week. Het kan wat meer zijn of wat minder. Beschouw het als een richtgetal. Ik ga ervan uit dat je aan die 100 mg ampullen kunt komen. Die kosten iets meer dan twintig gulden per stuk, voor iemand die niet bovenop de bron zit.



dag 1: 1 ampul injecteren
dag 7: 1 ampul injecteren
dag 13: 1 ampul injecteren
dag 18: 1 ampul injecteren
dag 23: 1 ampul injecteren
dag 26: 1 ampul injecteren
dag 29: 1 ampul injecteren
dag 31: 1 ampul injecteren
dag 33: 1 ampul injecteren
dag 35: 1 ampul injecteren
dag 39: 1 ampul injecteren
dag 42: 1 ampul injecteren


wat denken jullie hier van
 
Meestal als je onder de 10Euro betaald per ampul dan is het nep.
EN ik heb gehoord dat primo goed is voor wat nattere mensen (iets meer vet hebben) en Deca voor mensen die goed droog zijn. Omdat Deca wat vocht vast kan houden.
 
Bijna alle verkrijgbare primo is fake momenteel, je moet wel echt goede contacten hebben om echte te krijgen, bovendien is de echte primo dan ook nog eens behoorlijk prijzig en jouw dosering erg laag.. 1 ampul is 100 mg. een kuur met 100 mg per week en dan slechts 6 weken vind ik een waste of money.. nog vooropgesteld dat je primo echt is.

deca only zou ik zeker niet doen tenzij je bereid bent 8-10 weken een niet werkende libido op de koop toe te nemen, iets waar je vriendin denk ik niet zo blij mee zal zijn, mocht je die hebben.
 
Primo is idd prijzig. Maar hi kan toch Deca i.c.m. Diana doen??
 
Week 1-10: 500 mg test enth.
Week 1-10: 250 mg Deca
Week 1-4: 35 mg d-boll
Nakuren Nolvadex

Ben ook geen expert in kuren opstellen maar deze is niet al te zwaar toch.
 
Originally posted by soulreaver
Bijna alle verkrijgbare primo is fake momenteel, je moet wel echt goede contacten hebben om echte te krijgen, bovendien is de echte primo dan ook nog eens behoorlijk prijzig en jouw dosering erg laag.. 1 ampul is 100 mg. een kuur met 100 mg per week en dan slechts 6 weken vind ik een waste of money.. nog vooropgesteld dat je primo echt is.
deca only zou ik zeker niet doen tenzij je bereid bent 8-10 weken een niet werkende libido op de koop toe te nemen, iets waar je vriendin denk ik niet zo blij mee zal zijn, mocht je die hebben.




wil mijn eerste kuur niet stack omdat ik niet weet oe mijn lichaam zal reageren. denk zelf dat ik met een winny only kuur begin
 
kan je beter doen dan primo, winny is momenteel volop te krijgen, primo niet en bijna allemaal fake. je zal met een winny only kuur niet heel veel kilo's winnen, maar je kan nog kilo of 3-4 pakken, wat veelal blijvende massa is. zit je wat lager in je vet% dan zal je ook echt een keiharde look krijgen en de pomp tijdens het trainen is heerlijk.
 
Laatst bewerkt:
45 kg !!! topper ;)
 
Primo is geen goed idee aangezien er tegenwoordig veels te veel fake van word verkocht. (Je moet al goede connecties hebben wil je nog vinden)

Maar als je toch primo gaat kuren neem dan min 300- 400mg/wk als je niet stacked.
En als je een goede kuur wil dan raad ik je aan sustanon of testoviron 400-500mg/wk 10-12 weken naast primo 250-400mg/wk 8-10 weken post cycle met clomid en/of nolvadex. Dit is dan een vrij lichte/gezonde droge massakuur.
 
Back
Naar boven