AndroidHealthClinic

Primobolan Depot - Echt of nep?

Bezoekers in dit topic

Big Cat

CEO @Muscleandsportsscience.be
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
3.180
Karma
339
Lengte
1m84
Massa
97kg
Vetpercentage
6%
Primobolan Depot is een 100 mg/ml, 1 ml ampul van methenolone enanthaat van Schering. De populairste is degene uit Spanje.

primobolan_depot_schering_spain.jpg
 
Primobolan Depot is een 100 mg/ml, 1 ml ampul van methenolone enanthaat van Schering.

primobolan_depot_schering.jpg
 
Sorry Big Cat maar je eerste pic van Primo in tray is fake, is de zgn. 'small blue dot'-fake (blauwe stip is te klein en ook de ringen zijn te dun.
Ook de stickering verraadt een fout: de codering is AEM: EN maar moet AEM: EM zijn.
Bovendien maakt Schering Spanje geen Primo meer.

Daaronder een Turkse Primo die er goed uit ziet op het eerste gezicht.

De derde pic betreft een Italiaanse Primo dep maar die is nooit geverifieerd.

Veel jongens kunnen echte Primo niet van fake onderscheiden en trappen hier makkelijk in.
Amerikanen zweren zelfs nog bij bruine ampullen die al 3 jaar uit de handel zijn en als je ze zegt dat ze nep zijn lachen ze je uit....tja...
 
Ai.

Ik had toendertijd (januari) die compleet bruine ampullen.

Wel verpakt zoals degene in de 1e post. Enig idee wat het dan had kunnen zijn als 't geen primo was?
 
Lijnzaadolie aangelengd met een restje methyl-test ofzo.

Vandaar dat mensen altijd wel effect zien maar niet weten dat het een beetje vochtretentie is van wat bagger-test.

Een tijdje geleden was er een overschot aan Nandrolon Decanoaat op de markt en wat zie je dat er gebeurt:
In allerlei ampullen (Primo, Test, Gana) komt de stof in minimale hoeveelheden naar boven als enig component haha!
 
dbc01 zei:
Lijnzaadolie aangelengd met een restje methyl-test ofzo.

Vandaar dat mensen altijd wel effect zien maar niet weten dat het een beetje vochtretentie is van wat bagger-test.

Een tijdje geleden was er een overschot aan Nandrolon Decanoaat op de markt en wat zie je dat er gebeurt:
In allerlei ampullen (Primo, Test, Gana) komt de stof in minimale hoeveelheden naar boven als enig component haha!

Zat trouwens wel een keurige bijsluiter bij... :rolleyes:

Maar goed, voor de rest geen grote kans dat ik echt bagger geinjecteerd heb?
 
Nogmaals, stickering verraadt een fout: de codering is AEM: EN maar moet AEM: EM zijn.

Dat verraadt de vervalsing.
Zie ook bodypage.nl
 
Nogmaals de spaanse primo zoals afgebeeld hierboven is origineel, ik weet ook wie de foto gemaakt heeft. Op bodypage staan een hoop goede dingen, maar het is niet de bijbel ! :)

D.W.
 
Ow ja maar als er een fout op het etiket staat. Lijkt het mij toch duidelijk? Of heb je er belang bij dat die voor "echt" aan worden gezien?
 
Fouten op etiketten komen vrijwel nooit op medische producten, dat wordt enorm streng gecontroleerd. De risico's zijn te groot. Zo is bijvoorbeeld de kleur van een ring rondom een nek van een ampul van een bepaalde kleuwaarde die nergens anders mee overeenkomt dan met het originele product en type. Om vergissingen te voorkomen. Bij veel laatste Spaanse Primo's zat er in 1 keer een steenrode ipv hardroze ring om de nek, nog zoiets.
 
Laat ik zeggen dat de vervalsingen van Primo op het laatst zo goed waren dat we nu nog discussie kunnen voeren over de toenmalige 'ontwerpen'...!
 
hugohonnie zei:
Ow ja maar als er een fout op het etiket staat. Lijkt het mij toch duidelijk? Of heb je er belang bij dat die voor "echt" aan worden gezien?

Wat is dit nu weer voor onzin?..Nee hier heb ik geen belang bij vriend. Spaanse primos zijn niet meer te krijgen..Turkse nog wel heel sporadisch. Vindt het alleen jammer dat mensen maar alles napraten wat ze ergens lezen zonder dat ze er zelf verstand van hebben. Ik draai al lang genoeg mee in dit wereldje en enig oog voor echt of nep heb ik in de loop der jaren wel ontwikkeld.

D.W.
 
dbc01 zei:
Bij veel laatste Spaanse Primo's zat er in 1 keer een steenrode ipv hardroze ring om de nek, nog zoiets.

Ik weet precies welke je bedoeld: P-075 B en nu precies dezelfde ampul met een ander lot# R-082A

D.W.
 
dbc01 zei:
Laat ik zeggen dat de vervalsingen van Primo op het laatst zo goed waren dat we nu nog discussie kunnen voeren over de toenmalige 'ontwerpen'...!

Zeg ik ergens dat dat niet zo is?..nee ik heb alleen gezegd dat de bovenstaande foto wel een legitieme primo betreft. Ik hoef mezelf nergens meer te bewijzen hoor, dus zullen we het hier bij laten?

D.W.
 
Back
Naar boven