Fitness Seller

Primobolan Depot - Echt of nep? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Big Cat

CEO @Muscleandsportsscience.be
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
3.180
Waardering
339
Lengte
1m84
Massa
97kg
Vetpercentage
6%
Primobolan Depot is een 100 mg/ml, 1 ml ampul van methenolone enanthaat van Schering. De populairste is degene uit Spanje.

primobolan_depot_schering_spain.jpg
 
Primobolan kwam in 1961 op de markt, de wetenschapper Alfred Popper was de 'uitvinder' van de actieve werkstof.
Bayer en Schering hebben toen, onafhankelijk van elkaar, onderzoek gedaan en kwamen op de markt met het sulfanomidepreparaat Durenat.

Later nam Schering het merk en product Primobolan over.
 
ziet er echte uit deze primo hier ook op de ampulls het schouderhalsje en let ook op de verpakking van het ampull onder een kliene rand en boven de grote rand.
en dan heb je ook nog de letters type,
 
ben net terug uit turkije en heb gister mn pakketje via de post binnengekregen.
27 amps primo/schering
60 amps sust /organon

de primo ziet er hetzelfde uit als bc zijn foto.
maar kan ik er nog van uitgaan dat ik wel echte spullen heb gekocht.

misschien hebben jullie ook sugesties voor de kuur.

dacht zelf aan 300 mg primo /week
300 mg sust /week
 
Als je nog niet lang hebt gekuurd, is dit een mooie kuur om vooral harder en droger te worden.

300mg Sust per week wordt een beetje moeilijk als 1 amp Sust 250mg is he! :)

Tja of het legit is kan ik je niet zeggen. Er zijn apotheken die fakes verkopen aan toeristen. Zodra er iets hard loopt, (een jeansmerk of horlogemerk) dan maken de Turken het na, en zo ook met geneesmiddelen...
Mijn contact koopt altijd ver buiten de tourist-zone in en is zelf ook Turk dus dat scheelt.
 
ik heb ook die primobolan depot uit spanje...
Daar staat bij mij ook AEM:EN
Lote : R-082A

IS da nu namaak of niet ???
 
9 / 10 wel orki op het doosje waar primo inzit staan lot en cad nummer erop gedrukt of erin gestampt ?
 
ik heb het doosje niet...Ik krijg mijn matriaal altijd zonder doosje :-( maar ik heb nu toe nog nooit namaak gehad van die kerel zijn jullie er zeker van dat deze namaak zijn??


Bij mij op het flesje staat:

Primobolan
Depot

N° Reg.AEM: EN 36.558
Lote : R082A cad. 09.2006
 
fake dat zijn fakes die in belgie het meest in omloop zijn maat van me had mij er over gecontacteerd
 
kerel dat mij heeft ingelicht had 30 amps gekocht hij zit er ook mee nu. Hopelijk voor u hebt u niet teveel gekocht? Probeer anders eens foto's te maken dan kan het met zekerheid gezegd worden.
 
Ik heb vandaag 40 flesjes meegenomen..Maar die krijgt ze wel terug hoor...Ik word gek.
IK zal tegen morgen fotos maken...ik zal ook nog fotos maken van andere produkten die ik heb liggen..kan je ook is zien als die namaak zijn

greetz orki
 
aan de ampul zulle er wel zijn die kunnen zien dat het vals of echt is. Bij maat van me was verpakking verkeerd. Lot en cad op doosje in helzwart geprint normaal moet dat erin gestampt zijn dus zal fake zijn. Bij u zullen we enkel naar ampul kunnen kijken maar DW is primo kenner bij uitstek
 
hier zijn foto's ik hoop dat ze niet namaak zijn :-) :-)
[Link niet meer beschikbaar]

username:kartal002003
Pasw:orhanorhan

greetz orki
 
die heeft een vriend van mij ook, zou ook wel willen weten of ze nu real of fake zijn?
 
Back
Naar boven