MuscleMeat

Primobolan Depot - Echt of nep? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Cat

CEO @Muscleandsportsscience.be
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
3.180
Waardering
339
Lengte
1m84
Massa
97kg
Vetpercentage
6%
Primobolan Depot is een 100 mg/ml, 1 ml ampul van methenolone enanthaat van Schering. De populairste is degene uit Spanje.

primobolan_depot_schering_spain.jpg
 
fake...dit kreeg ik als antwoord van ronny van bodypage:

FAKE en leeg..vr...gr...ronny...

vandaar dat hij er niks van merkte... :eek:
 
orki zei:
is alles fake of alleen de primobalan???
deca is volgens mij wel ok,heb onlangs zelfde gehad,als ik het goed kan zien op de foto
 
alleen deca is geen fake ofwa en de rest wel ???? da kan niet !!!kan er iemand mij zegge welke allemaal fake zijn en hoe je da ziet

greetz orki
 
AEM: EM moet het zijn en niet AEM: EN
de ringen zijn donkerder rood dan normale

winstrol en deca zien er goed uit bij mij net zoals die testex
die drive kunt u beter zelf eens gaan kijken naar [Link niet meer beschikbaar]
 
viromone is echt volgens mij maat heeft die ampul laten zien en zag er zelfde uit voor wat ik kan zien. Ik ga nu enkel verder op de ringen van viromone is bij mij nog niet veel bekend weet enkel dat er mooie results zijn op gehaald maar nog nooit zelf in analyse gezien.
sustanon kan ik niet zeggen probeer meer en duidelijker foto's te maken maar ze zien er goed uit voor wat ik kan zien
 
Laatst bewerkt:
orki zei:
alleen deca is geen fake ofwa en de rest wel ???? da kan niet !!!kan er iemand mij zegge welke allemaal fake zijn en hoe je da ziet

greetz orki
Fake..wil niet altijd zeggen dat t slechte spullen zijn...alleen is bij de fabricage van"neppers" vaak onzorgvuldig omgegaan met hygiene..wat als gebruiker ongewenste bijwerkingen met zich KAN brengen...Doseringen van van neppers kan per ampul/tablet verschillen....En als je echt van nep wil onderscheiden..zul je toch es echte in de handen moeten hebben gehad...Meestal krijg ik spullen met doosje-bijsluiter....als je losse ampullen krijgt...kijk goed ze allemaal identiek zijn...neppers willlen wel es verschillen van vorm...kijk of de fabrikant-houdbaarheidsdatum-en land van herkomst logisch zijn...en als je dan nog twijfelt ben ik niet de beroerdste..
 
Big Cat test de spullen op de foto's volgens mij, lijkt me dus onwaarschijnlijk dat de primo op de eerste foto's fake is.
 
dat dutch windmill heeft gezegd dat het goed spul is zegt mij genoeg. als er iemand verstand van heeft dan is hij dat wel :)
 
Die eerste pic: blauwe 'dot' is te klein, ringen zijn te dun, en nogmaals: de codering is officieel AEM:EN en niet AEM:EM. :D

Als je het doosje zou openvouwen kun je aan de binnenkant van de flapjes ook aan bepaalde gedrukte papier-codes zien dat het geen echte Primo is.
Kan wel wat werkzame stof in zitten maar échte Schering Primo heeft een hele strakke duidelijke vormgeving en Schering verandert geen kleuren en codes.
Die kleuren zijn van levensbelang want daaraan kan een arts zien om welk product het gaat.

IK HEB DE CODERING AANGEPAST, VANWEGE DE POST VAN DUTCHBB'ER, FOUTJE VAN MIJN KANT.
 
Laatst bewerkt:
Tja... welles nietes daar zijn we niets mee. misschien weet BC meer?
 
En

De echte Spaanse vermeld EN die met het opschrift AEM of AEM.EM zijn fake. we hebben voor Body of Science erg veel Primo´s getest ook de 082A en de nieuwe Scherimeds. Hier een quote van bodypage lees even wat ik heb geschreven.
Hier in vergelijking twee Primobolanampullen met links de echte en rechts de fake. Kijk naar het verschil in “schouders” van de ampullen, de linker heeft ronde en de rechter aflopende “schouders” . De heldere kleuren van de linker vallen duidelijk op t.o.v. de versmeerde kleuren van de fake. Ook hier weer zien we de ook bij de bruine versie optredende grootte van de blauwe stip. Maar één van de grootste fouten betreft de druk, op de echte staat: E.N. terwijl de fake E.M. schrijft. Ook op de verpakkingen zie je onderscheidende verschillen, hieronder meer.
Jammer dat hier geen foto´s gepost kunnen worden, of testraporten.
 
dutchbodybuil zei:
De echte Spaanse vermeld EN die met het opschrift AEM of AEM.EM zijn fake. we hebben voor Body of Science erg veel Primo´s getest ook de 082A en de nieuwe Scherimeds. Hier een quote van bodypage lees even wat ik heb geschreven.
Hier in vergelijking twee Primobolanampullen met links de echte en rechts de fake. Kijk naar het verschil in “schouders” van de ampullen, de linker heeft ronde en de rechter aflopende “schouders” . De heldere kleuren van de linker vallen duidelijk op t.o.v. de versmeerde kleuren van de fake. Ook hier weer zien we de ook bij de bruine versie optredende grootte van de blauwe stip. Maar één van de grootste fouten betreft de druk, op de echte staat: E.N. terwijl de fake E.M. schrijft. Ook op de verpakkingen zie je onderscheidende verschillen, hieronder meer.
Jammer dat hier geen foto´s gepost kunnen worden, of testraporten.

Tuurlijk kan dat hier, geef de pix en rapporten maar en ze staan zo afgebeeld hier, ik upload ze zo naar m'n server.

Trouwens bedankt dat ik een beetje bijval krijg voor mijn codering-theorie, al had ik ze net omgedraaid. Ik kon ze toendertijd in '99 al niet uit elkaar houden :D

De schouders zijn héél duidelijk te voelen ook, voor mij was het duidelijk toen de schouders zo recht liepen dat het een heel anderssoortige ampul was.
 
***

ik heb exact dezelfde primo als op de tweede foto, alles komt overeen, zelfs die nr die verticaal is geschreven.

is i dan 100% echt?
 
Back
Naar boven