AndroidHealthClinic

Primobolan Depot - Echt of nep? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Big Cat

CEO @Muscleandsportsscience.be
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
3.180
Waardering
339
Lengte
1m84
Massa
97kg
Vetpercentage
6%
Primobolan Depot is een 100 mg/ml, 1 ml ampul van methenolone enanthaat van Schering. De populairste is degene uit Spanje.

primobolan_depot_schering_spain.jpg
 
ik bedoel met de tweede foto, die van op page 1 nr 2
afkomstig uit turkije,
maar kan nu iemand me vertellen of i dan echt is of niet? want ik kan een ze voor een prijsje krijgen.
 
real fake

Als je Turkse voor een prijsje kunt krijgen dan vergeet het maar, ze kosten daar al 5 euro. En diegene die ze hier verkoopt vraagt er ook wat voor ze worden normaal verkocht tussen de 8 en 11 euro. En...er zijn veel fake Turkse..Ik heb net een nieuw artikel ingeleverd met veel pics bij Body of Science magazine de titel Turkish Primobolan
 
primo

ja ik heb ze 10 betaald. maar of ze 100% hetzelfde zijn als in de post van big cat wil niks zeggen ??
 
Ik denk niet dat elke apotheek in Turkije dezelfde 'staatsprijzen' hanteert, zeker niet voor dit soort middelen.

Afgelopen februari is er een belastingverlaging op medicijnen geweest, doorgevoerd door de Turkse overheid, en daarmee kwam mijn Primo onder de €5.
Ligt eraan bij welke apo je koopt dus en ook of je als toerist de winkel binnenwandelt of als native Turk!
 
Ik heb thuis ook primobolan liggen, maar de mijne ziet er nog een beetje anders uit als op al jullie foto's. De letters bij mijn primo zijn als volgt:

Primobolan Depot
-> naast elkaar geschreven

bij jullie flesjes is het:

Primobolan
Depot
-> onder elkaar geschreven

Zijn mijn primo's dan ook fake of niet?
Er staat ook nergens de letters AEM:EN op. Ik heb wel een duidelijke foto op google gevonden die dezelfde was als mijn primos->

[Link niet meer beschikbaar]

Is dit mss een nieuwere versie??? greetz joris
 
Er bestaanb geen nieuwe versies meer van Schering-Spanje Primobolans.

Als er bij jou Schering Espana opstaat, vergeet het dan maar.
Misschien zijn je amps Turkse Primo's. Dan nog geldt: kans op fake = enorm groot.
Wat doen? Als ik jou was Primo kopen van een generiek merk. :thumb:
 
dutchbodybuil zei:
Als je Turkse voor een prijsje kunt krijgen dan vergeet het maar, ze kosten daar al 5 euro. En diegene die ze hier verkoopt vraagt er ook wat voor ze worden normaal verkocht tussen de 8 en 11 euro. En...er zijn veel fake Turkse..Ik heb net een nieuw artikel ingeleverd met veel pics bij Body of Science magazine de titel Turkish Primobolan

kocht ze vorige zomer 10o stuks voor 350e. dat is dus beduidend minder dan jouw 5 euri's :D
 
dennis999 zei:
kocht ze vorige zomer 10o stuks voor 350e. dat is dus beduidend minder dan jouw 5 euri's :D

Ik zou maar geen price-bashing beginnen om Primo's :finger:

Zo interessant is dat namelijk niet; de ene apotheek verkoopt ze voor iets meer of minder dan de ander en regerings-bepalingen omtrent medicamenten-prijzen + de plaats van aankoop bepalen jouw voordeel.

Ik kreeg ze de laatste keer voor €3,25, moet ik nu blij zijn?
Neuh, want de hastle om ze hierheen te krijgen is meer moeite dan een bestellinkje bij GS of MedRequest. Even goeie Primo! :thumb:
 
Helemaal mee eens.

Ik zou het toch niet aandurven om in Turkije mn gear te halen en dan zelf mee te smokkelen of op te sturen ofzo.
 
Twee jaar terug, toen er nog geen sprake was van een geteste prettige primo als alternatief zat ik in de stress wanneer m'n zending aan zou komen. Soms knapten wat amps onderweg, soms duurde het 2 weken langer, wat een stress.

Nu is dat gelukkig over :D

Bovendien heb ik ooit ergens een document online gezien waaruit bleek dat de Turkse Primo's helemaal niet onder auspicien van Schering gemaakt zouden worden; ze staan ook niet op de Turkse site van Schering. Het zou puur gaan om een toeristisch motief van apothekers. En dan heb je nog de apothekers in Turkije die uitverkocht raken en dan maar valse primo's gaan verkopen.

Dus het blijkt wel duidelijk bij wie je nou beter af bent...
 
DBC01 zei:
Twee jaar terug, toen er nog geen sprake was van een geteste prettige primo als alternatief zat ik in de stress wanneer m'n zending aan zou komen. Soms knapten wat amps onderweg, soms duurde het 2 weken langer, wat een stress.
de tranen stonden zeker in je ogen toen je dat zag:)...
 
Laatst bewerkt:
Testo zei:
Helemaal mee eens.

Ik zou het toch niet aandurven om in Turkije mn gear te halen en dan zelf mee te smokkelen of op te sturen ofzo.

wat wordt er moeilijk gedaan over opsturen. daar is het legaal,stuurt het op naar iemand anders en klaar is kees. verzendkosten zijn minimaal.

@ dbc en vergelijken met GS? ik weet niet of jij ze persoonlijk kent maar ik betaal voor 10 ml trekfles a 100 mg/ml toch meer dan 35e.
 
heb van de 100 alles heel binnen gekregen per normale post.
per fed ex weleens 8 vd 10 gebroken ontvangen :mad:
 
dennis999 zei:
wat wordt er moeilijk gedaan over opsturen. daar is het legaal,stuurt het op naar iemand anders en klaar is kees. verzendkosten zijn minimaal.

@ dbc en vergelijken met GS? ik weet niet of jij ze persoonlijk kent maar ik betaal voor 10 ml trekfles a 100 mg/ml toch meer dan 35e.

Als je de kosten even meeneemt in het gemak dan betaal ik liever iets meer dan dat ik met wekenlange zendingen zit en kapotte vials.
Enne, een beetje mensen kennen is ook handig :cool:
 
Foto Turkse Primobolan van Shering

Big Cat zei:
Primobolan Depot is een 100 mg/ml, 1 ml ampul van methenolone enanthaat van Schering. De populairste is degene uit Spanje.

@ Big Cat

Ik heb ook de Turkse Primo van Shering en deze bevallen mij zeer goed.
Zie foto die ik vandaag gemaakt heb,...zo duidelijk mogelijk, zodat de tekst goed te lezen is.... ;)

Al mijn geplaatste Foto's zijn door mij zelfgemaakt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven