MuscleMeat

Primobolan orals (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik hoor net van een collega dat er ook tabletten van primobolan bestaan of hebben bestaan van het merk Schering, bij mijn weten is primo er alleen maar in injectvorm, weet hier iemand iets over??
 
ja primotabs hebben bestaan.. en dacht dat IP nog wel zegt ze te maken ;)
 
OK bedankt, heb inmiddels gezien dat ze nog steeds bestaan zijn inderdaad van Schering.
 
Ze bestaan inderdaad. Bedoel je hier echte tabl. of bedoel je bucca?
 
Heb ze ook ooit eens gehad lang geleden van Schering idd 50mg tabletten 30 stuks ze zaten in een soort buisje/kokertje.

Groet Smalluser :thumb:
 
Heb ze laatst in een korte kuur met anavar gebruikt, je hoeft er niet echt veel van te verwachten. Bij mij + 2-3 kg en veel droger. Zoals waarschijnlijk al wel bekend zul dan echt hoog in de dosering moeten om echt baat bij te hebben. Doordat ze geen 17-aa zijn.

Wel opletten, er schijnen fakes van te bestaan.
 
Tsunami....ik ben wel benieuwd hoe die kuur van jou eruit zag.
Wat waren je doseringen en welk merk anavar had je dan?
 
var primo
wk 1 40 150
wk 2 40 200
wk 3 40 200
wk 4 Afbouwen

Anavar van IP en Primo van Schering
Resultaat +3kg en aardig wat droger. Ook best wat kracht erbij.
Ik heb bewust geen nakuur genomen omdat ik dat eerder bij een korte winstrol only cycle ook niet had gedaan, en dat goed bevallen was. Toen geen resultaat verlies, nu wel. Viel best ver terug, en libido was ook duidelijk minder. Kracht heb ik wel vast kunnen houden, en inmiddels heb ik de massa er ook weer aan. Heel vreemd.....lijkt wel of je dan toch weer sneller naar die massa toegroeit. Mijn advies, primo oral heb je niet veel aan, deze dosering is oook nog vrij laag. Winstrol only was bij mij net zo effectief, maar dat nam ik wel voor 6 weken.

Groeten,
Tsunami
 
Oke bedankt Tsunami...ik zou wel dezelfde kuur willen doen alleen dan voor 6 weken, ander merk anavar, en wel nakuren met nolvadex.
P.s , ik heb vorige zomer ook een winstrol only kuurtje gedaan en was tevreden met het resultaat.
 
Primo orals zijn relatief zwak, je hebt toch 3 maal 50 mg nodig per dag. Ik denk dat enkel nog de 5 mg van Schering bestaan , dus dat kan lastig worden. ERg duur.
 
Originally posted by Tsunami
Heb ze laatst in een korte kuur met anavar gebruikt, je hoeft er niet echt veel van te verwachten. Bij mij + 2-3 kg en veel droger. Zoals waarschijnlijk al wel bekend zul dan echt hoog in de dosering moeten om echt baat bij te hebben. Doordat ze geen 17-aa zijn.

Wel opletten, er schijnen fakes van te bestaan.

Niet alleen opletten voor de fakes, maar ook voor je lever ed. Anavar is schadelijker dan anadrol...dus lijkt me zeer zeker geen goede keuze. Zeker gezien het resultaat ervan.
 
Anavar is niet meer hepatoxisch dan anadrol maar hoort wel in het rijtje van ongezonde as thuis.
 
mg per mg is anavar wel toxischer dan anadrol.
 
Ik wil maar zeggen...bij gebruikelijke dosis (toch wat je in de realiteit toepast) is 'drol wel schadelijker maar dat had je al wel door.
 
Uiteraard, al valt dat nu te betwisten, sinds de laatst aangekondigde bruikbare dosissen voor Var zich dichter bij de 80-120 mg per dag liggen (wat misschien verklaart waarom het nooit werkte voordien).
 
Ik ken mannen genoeg die met 20 tot 30 mg Anavar p/d zeer goede resultaten boekte. goede krachtwinst etc.
 
Anavar verhoogt ook de creatine output van de lever. logischerwijs als je responsief bent aan creatine kun je wat krachtwinst boeken met lagere dosissen Anavar. Voor degenen onder ons die niet responsief zijn aan creatine, hebben lage dossisen weinig nut. Overigens als spiermassa je doel is heeft Anavar zoiezo weinig nut.
 
Back
Naar boven