XXL Nutrition

Primobolan - Sustanon - Anapolon

Bezoekers in dit topic

dickface

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 jun 2004
Berichten
34
Waardering
0
Hoi,

heeft er iemand ervaring met de combinatie Anapolon - Sus250 - Primobolan
ben aan het zoeken geweest, maar blijkbaar heeft nog niemand deze combi gepost ...

dacht aan hetvolgende

w 1 - 4 100 mg anapolon/dag

w 5 - 12 500 mg sus/week
w 5 - 12 200 mg primobolan (inject)

mijn doel is massa winnen, vooral door de kickstart met de anapolon, maar ben enkel bang dat ik niet zo hard ga worden ...

is de 1e keer dat ik deze combi ga doen, weet dat ik op sus goe ga, was wel in combinatie met deca en winstrol, en zonder de kickstart anapolon, wel ook als nakuur clomid

mijn stats zijn nu 93kg 31j en +- 15%
 
vanaf week 1 al met sus beginnen...sus begin je pas na ongeveer 4 weken goed te merken..
primo is te laag in dosering...missch vervangen door eq..stuk cheaper en zorgt net als primo voor kwali massa
 
Ik zou het als volgt doen:

wk 1-12 500 sus
wk 1-12 400mg primo

edit: nu lees ik pas dat je doel massa is. Dan adviseer ik je om test/deca/dbol te gebruiken. Dat je niet droog genoeg komt te staan is maar tijdelijk, vocht trekt toch weg. En wie wil in de winter nou droog staan? dus bulken maar zou ik zeggen.
 
Laatst bewerkt:
als je voor massa gaat dan:
wk 1-3 100mg oxy ED
wk 1-10 500 sus
wk 1-10 400mg deca
 
200mg primo? das echt veel te weinig. als je 100mg oxy per dag naar binnen werkt dan zou ik primo op 800mg p/w zetten. pak dan deca of eq zoals al reeds vermeld
 
het probleem is dat ik van in turkije maar 23 amp primo , en 27 amp sus 250 heb kunnen meebrengen en dan graak ik amper 5wkn ver als ik aan 400mg moet gaan, nu is het probleem dat mijn vorig e kuur, waarvan ik hier bij een lokaal persoon mijn stuff heb gekocht,een beetje mislukt is heb een ontsteking op de plaats van injecteren ( en dit gebeurde door mijn vrouwke = verpleegkundige ) dus ik naar de huisarts en die zei dat ik brol aan het zetten was, ik heb dat tegen die gast gezegd en die beweerd nog steeds dat zijn spullen real zijn, ik vertrouw dat dus niet meer om er hier gaan bij te kopen, mijn 1e kuur was wil in orde, maar die persoon zit niet meer in de branche ..
dus vandaar mijn 200mg
 
dickface zei:
het probleem is dat ik van in turkije maar 23 amp primo , en 27 amp sus 250 heb kunnen meebrengen en dan graak ik amper 5wkn ver als ik aan 400mg moet gaan, nu is het probleem dat mijn vorig e kuur, waarvan ik hier bij een lokaal persoon mijn stuff heb gekocht,een beetje mislukt is heb een ontsteking op de plaats van injecteren ( en dit gebeurde door mijn vrouwke = verpleegkundige ) dus ik naar de huisarts en die zei dat ik brol aan het zetten was, ik heb dat tegen die gast gezegd en die beweerd nog steeds dat zijn spullen real zijn, ik vertrouw dat dus niet meer om er hier gaan bij te kopen, mijn 1e kuur was wil in orde, maar die persoon zit niet meer in de branche ..
dus vandaar mijn 200mg

Dan zou ik wachten met je kuur en zoeken naar een supplier. Want aan die 200mg primo zul je nauwelijks of niets hebben.
 
kan ik de primo ook niet verkorten dan, dus wel 400 mg aan 6wkn, en de sus 500 aan 10 weken

week 1-4 100mg anapolon
500mg sus

week 5-10 500mg sus
400mg primo
 
dickface zei:
kan ik de primo ook niet verkorten dan, dus wel 400 mg aan 6wkn, en de sus 500 aan 10 weken
week 1-4 100mg anapolon
500mg sus
week 5-10 500mg sus
400mg primo

Nee, het is nl een lange ester die je minimaal 8 wkn en volgens velen het liefst 10 weken moet gebruiken. Het is zonde als je het op een ander manier doet.

Voor mij maakt het in principe niet uit, maar ik geef je het beste advies naar mijn weten. Dus beter wachten met je kuur.
 
Primo lijkt me inderdaad aan de erg lage kant.
er werd mij deze week primo aangeboden van schering. Zag er goed uit etc maar ik vraag me af of dat spul nou fake is of niet. Je hoort namelijk de ene keer dat het uit de handel is en vervolgens kan je ut weer ergens aanschaffen.
Kan iemand mij er meer over vertellen?
 
hmm

maat,

zou gewoon 2 keer sust. zetten per week en eerst met een halfje anapolon beginnen per dag dan ga je al als een gek... let wel op je lever zou niet langer doortrekken dan 5 tot 6 weken de anapolon is heavy...

success

Hotbear
 
nachtwacht zei:
Primo lijkt me inderdaad aan de erg lage kant.
er werd mij deze week primo aangeboden van schering. Zag er goed uit etc maar ik vraag me af of dat spul nou fake is of niet. Je hoort namelijk de ene keer dat het uit de handel is en vervolgens kan je ut weer ergens aanschaffen.
Kan iemand mij er meer over vertellen?

is nog gewoon te koop. zou voor de zkerheid een ug-lab halen
 
Hotbear85 zei:
maat,
zou gewoon 2 keer sust. zetten per week en eerst met een halfje anapolon beginnen per dag dan ga je al als een gek... let wel op je lever zou niet langer doortrekken dan 5 tot 6 weken de anapolon is heavy...
success
Hotbear

halfje anapolon? lijkt me erg weinig hoor
 
Anapolon- Veel kracht, veel vochtretentie, enorme druk op lever einde kuur = vrijwel alles inleveren

Sustanon- De vochttrekker onder de testosterones

Primobolan- te laag gedoseerd en in deze kuur gewoon overbodig

Probeer een test/boldenone/win combinatie van 8-10 weken.
Je wordt groter en toch ga je kwalitatief kilo's aanzetten.
 
zou een hardgainer ook zoveel vocht vasthouden met die anapolon?
 
wat vinden jullie van deze beginnerskuur.....?

week 1-4 anapolon: 50mg (1x50mg) e/d
week 5-8 anavar: 40mg (4x10mg) e/d
week 9-10 winstrol: 50mg (5x10mg) e/d

nakuur:

week 11: nolvadex & clomid: 40mg & 100mg e/d
week 12: nolvadex & clomid: 20mg & 50mg e/d
 
Ik heb even een biografie gemaakt. Referenties kunnen al dan niet worden opgevraagd tegen betaling in natura :D

KUURVOORSTEL 1 28-10-05:
vatoslocos10 zei:
hoi
iemand die ik ken heeft deze kuur uitgevoerd en heeft er 14kg spiermassa mee gewonnen.....
kuur:
week 1-8 deca: 200mg/ml e/w
week 4-12 winstrol: 50mg (5 x 10mg) e/d
nakuur:
week 13-14 nolvadex & clomid: 40mg & 100mg e/d
week 15-16 nolvadex & clomid: 20mg & 50mg e/d
week 13-16 milk thistle: silymarin 80% e/d
wat vinden jullie hiervan? is dit een goede beginnerskuur? zou ik ook 14kg spiermassa mee kunnen boeken denk je?

vatoslocos10 zei:
bestaat er testo in tabletvormen?

KUURVOORSTEL 2 29-10-05:

vatoslocos10 zei:
ok..... door de info dat ik van jullie heb ontvangen wouw ik een laatste kuurschema opstellen.....:
kuur:
week 1-8 deca: 200mg/ml e/w
week 1-6 dbol: 30mg (3 x 10mg) e/d
week 1-6 andriol: 40mg (6 x 40mg) e/d
week 7-12 winstrol: 50mg (5 x10mg) e/d
nakuur:
week 13-14 nolvadex & clomid: 40mg & 100mg e/d
week 15-16 nolvadex & clomid: 20mg & 50mg e/d
week 17-20 milk thistle: silymarin 80% e/d
is dit beter of wat kan er nog verandert worden? met vriendelijke groeten.....

KUURVOORSTEL?? 3 30-10-05:

vatoslocos10 zei:
beste mensen

heeft iemand ervaring met depo-medrol cortisosteroïd?

waarom wordt het gebruikt? waarvoor wordt het gebruikt? voor wie is het bestemd? hoe werkt het?

m'n neef heeft het zo'n 6 maanden gebruikt en hij is zo'n 15-20kg aangekomen:eek: is dit normaal volgens jullie?!?!? mag ik vragen welke effect (goed of slecht) het heeft voor een bb'er? met vriendelijke groeten.....

KUURVOORSTEL 4 6-11-05:

vatoslocos10 zei:
hoi

wat vinden jullie van deze beginnerskuur? m'n doel is +- 10-15kg in massa bijkomen.....

kuur:

week 1-8 deca: 200mg/ml e/w
week 1-8 testosteron enthaat: 250mg/ml e/w
week 3-8 winstrol: 50mg (5 x 10mg) e/d

nakuur:

week 11-12 nolvadex & clomid: 40mg & 100mg e/d
week 13-14 nolvadex & clomid: 20mg & 50mg e/d
week 15-18 maria distel: silymarin 80% e/d

nog eens m'n doel is: +- 10-15kg in massa winnen.....

KUURVOORSTEL 5 6-11-05:

vatoslocos10 zei:
wat dacht je van deze kuur?

kuur:

week 1-2 dianabol: 30mg e/d
week 3-8 winstrol: 50mg e/d

nakuur:

week 9-10 nolva en clomid: 40mg en 100mg e/d
week 11-12 nolva en clomid: 20mg en 50mg e/d
week 13-15 maria distel: silymarin 80% e/d

Met de meesterlijke vraag:

vatoslocos10 zei:
wat zouden de resultaten hiervan zijn? hoeveel kilo's zou ik gainen en overhouden? beter gezegd hoeveel zou "jij" gainen en overhouden? want als ik het over mezelf heb dan zal je weer zeggen van "het hangt af van persoon tot persoon".....

KUURVOORSTEL 6 7-11-05:

vatoslocos10 zei:
zou ik met de kuurschema dat brutez gegeven geeft, 10kg gainen?

Week 1: 15 mg Winstrol per dag
Week 2: 15 mg Winstrol - 20 mg Dianabol per dag
Week 3: 30 mg Winstrol - 20 mg Dianabol per dag
Week 4: 30 mg Winstrol - 20 mg Dianabol per dag
Week 5: 30 mg Winstrol - 30 mg Dianabol per dag
Week 6: 30 mg Winstrol - 30 mg Dianabol per dag
Week 7: 30 mg Winstrol - 30 mg Dianabol per dag
Week 8: 30 mg Winstrol per day - 100 mg Clomid per dag
Week 9: 50 mg Clomid per dag
Week 10: 50 mg Clomid per dag

KUURVOORSTEL 7 7-11-05:

vatoslocos10 zei:
beste mensen

ik weet dat het niet goed is om een "ORAL ONLY" kuur te doen maar vooraleer ik er aan begin wil ik eerst toch nog wat adviezen horen van jullie wat het best aan te raden is voor een "ORAL ONLY" kuurtje. in mijn gedachten zit dit:

kuur:

week 1-8 winstrol: 50mg (5x10mg) e/d

nakuur:

week 9-10 nolva en clomid: 40mg en 100mg
week 11-12 nolva en clomid: 20mg en 50mg

ik zeg het nog eens, "ik weet dat het niet goed is om een "ORAL ONLY" kuur te doen maar begin dan niet over injecteren etc. etc. etc. het gaat alleen over "ORAL ONLY!" en vraag me niet waarom dat ik geen injects gebruik, het zijn persoonlijke redenen..... met vriendelijke groeten.....

KUURVOORSTEL 8 10-11-05:

vatoslocos10 zei:
kan iemand me een winstrol-anavar kuurschema opstellen met een goede nakuur of is dit niet goed?

KUURVOORSTEL 9 13-11-05:

vatoslocos10 zei:
zou een hardgainer ook zoveel vocht vasthouden met die anapolon?

vatoslocos10 zei:
wat vinden jullie van deze beginnerskuur.....?
week 1-4 anapolon: 50mg (1x50mg) e/d
week 5-8 anavar: 40mg (4x10mg) e/d
week 9-10 winstrol: 50mg (5x10mg) e/d
nakuur:
week 11: nolvadex & clomid: 40mg & 100mg e/d
week 12: nolvadex & clomid: 20mg & 50mg e/d


Big'r says:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Het moge duidelijk zijn dat je jezelf goed hebt ingelezen in de materie. Snap nu wel waarom BigT geen heil in je ziet!

Maar het komt vast wel goed met je kuurtjes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Ik moet ook nog even toevoegen dat mensen die een kuurvoorstel het waarschijnlijk niet zo waarderen wanneer jij er weer met je eigen goed onderbouwde voorstel tussen komt!
 
ik ben van plan om deze kuur te doen na nieuwjaar!
+ dit is niet een forum om mensen zijn zwakkere kanten te laten zien maar om hulp te vragen en te geven! dus.....
 
vatoslocos10 zei:
ik ben van plan om deze kuur te doen na nieuwjaar!
+ dit is niet een forum om mensen zijn zwakkere kanten te laten zien maar om hulp te vragen en te geven! dus.....


ja maar je kan het ook overdrijven kerel,

probeer ff iets meer zelf te zoeken en kom gewoon 1 of 2 keer met een voorstel wat je wil doen....
 
Back
Naar boven