MuscleMeat

Primobolan Tabs - Schering

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
Schering - Primobolan S tabs 25mg

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Was mijn eerste kuurtje - een oral primo only :D

Had precies dezelfde dosies en potjes.

Zou best nog een paar van die potjes in me bezit willen hebben.

Groet Smalluser :thumb:
 
Deze vind ik ook heel goed, maar volgens mij worden ze niet meer gemaakt
 
depot heeft een goede naam dankzij de primo tabs, want de depot is een enantate en de tabs zijn acetate.
 
OOPS! Kijk es op de houdbaarheidsdatum!

Primobolan S wordt al tijden niet meer gemaakt.
Tests wezen uit dat het om tabletjes met Methyltestosteron gaat.

Ik kocht 2 potjes zonder weet van het feit dat ze fake waren en...ging er keihard op.

Die afgebeelde Turkse Primobolan dep is ook het checken waard..de fakes zijn erg goed gemaakt!
 
Primo tabs zijn niet meet te krijgenm er zijn alleen nog 5 mg tabs en deze komen in NL niet voor.

D.W.
 
DBC01 zei:
Jawel hoor er zijn er nog zat en ze bevatten een hoop Methyl-Testosteron dus als je dat zoekt.....:)

dan mag je mijn methyl testo wel kopen als zijnde primo tabs :D :D :D
 
Idd....n maat van me heeft afgelopen jr primo gekocht en bleek waarschijnlijk ook niet meer dan methyltesto te zijn.

reden genoeg om er niet aan te beginnen.
 
honderd procent zeker... laatste tabletten werden vorig jaar verkocht, enkel nog de stock, en waren tabletjes van 5 mg...

Hey dutch windmill, we kennen elkaar van een ander forum niet? ciao
pumpman
 
ik heb de primo depot van schering, volgens mij wel echt als ik het zo hoor.
 
Nou, ik weet wel zeker dat je dat niet zo kunt vaststellen.

De Primo depots van Schering-Spanje zijn vrijwel uitgestorven, de Turkse Primo's zijn er wel maar voor beide soorten geldt dat er een zéér geoefend, up-to-date persoon naar moet gluren wil je zeker van je Primo zijn.
Ik heb me er 2 jaar in verdiept, sinds een klein jaar niet meer en ik loop alweer aardig achter!
Nou maakt me dat ook niet uit omdat ik iemand heb in Turkije die ze zelf bij een niet-commerciele apotheek aanschaft buiten het toeristische gebied dus dat scheelt. :)
 
ik heb de turkse variant ... ik zal nog eens goed kijken wat er precies voor n code op staat

ik heb wel een dealer die ik al vanaf mn jeugd ken ...
en heeft zelf ook meerdere malen (deze) primo gebruikt met suc6..
 
Back
Naar boven