AndroidHealthClinic

Primoteston (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
Hey bro's


Ik wil in plaats van de gebruikelijke testoviron, primoteston gebruiken de werkzame stof is hetzelfde als testoviron.


Dus ik neem aan dat ze ongeveer dezelfde werking hebben, reden dat ik primoteston wil gaan nemen, is omdat er echt veel fakes zijn van testoviron's ( bruine amp's).Soms echt goeie fakes, waarbij je amper het verschil kan zien .

EN ik denk dat er niet zo veel valse Primotestons aanwezig zijn, omdat het onder licentie van shering in egypte wordt gefrabiceerd , je hebt trouwes ook de mexicaans versie.


Wat denken jullie??? Zelfde werking als testoviron, en zijn er veel fakes????


Groet

Levrone@
 
Zelfde werking - Primoteston is gewoon Test Enth. van Schering.

Groet Smalluser :thumb:
 
Jupps... werkt goed, is gewoon test. enth.
 
Als je zekerder bent van Primoteston dan zou ik het zekere voor het onzekere nemen. Ik hoor goeie verhalen uit het buitenland over Primoteston.

Vergeet niet dat bruine test-amps van Schering al lang passé zijn, het zijn al geruime tijd gewone doorzichtige glas-amps met groene ring...
 
Originally posted by dbc01
.... Als je zekerder bent van Primoteston dan zou ik het zekere voor het onzekere nemen. Ik hoor goeie verhalen uit het buitenland over Primoteston ....

Ik ervaar zelfs goeie verhalen van Primoteston uit het 'binnenland' ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by dbc01
Als je zekerder bent van Primoteston dan zou ik het zekere voor het onzekere nemen. Ik hoor goeie verhalen uit het buitenland over Primoteston.

Vergeet niet dat bruine test-amps van Schering al lang passé zijn, het zijn al geruime tijd gewone doorzichtige glas-amps met groene ring...


I know, bruine amps van Shering worden niet meer gemaakt.Vervalst worden ze wel, heel veel.......
Je kan de vervalsingen soms makkelijk herkennen, op de hals zit normaal een blauwe stip, de prijzen moeten gestempeld zijn , en niet meegedrukt op de verpakking, de originele inlays zijn doorzichtig. etc etc
 
Back
Naar boven