XXL Nutrition

Primus Ray Sustanon 250 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Johny23

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 apr 2006
Berichten
24
Waardering
3
Lengte
1m84
Echt of nep ?

Het doosje met de code heb ik weggegooid, maar de code bleek niet te bestaan bij PRL :(

Zou er werkzame stof inzitten ? Want als ik het bevries, zie ik geen enkele kristallisatie ?

IMG-20181204-102505.jpg
IMG-20181204-102522.jpg
IMG-20181204-102548.jpg
 
dus aan de hand van de code heb je kunnen constateren dat het niet is wat het zou moeten zijn en alsnog overweeg je het te gebruiken? :o
 
Real , fake is namelijk dikke letters

Zien hier links fake rechts real

2F7ED5FE-5BC5-4780-ADE9-D1E6BED94F78.jpeg
 
Data base zou niet meer kloppen van de codes omdat er ook 2 verschillende sites zijn ervan. Maar je product is wel 100% over datum
 
Fake ja is al vaak gezegd, deze vind je overal bijna als je niet wetend bent
 
Bedankt jongens, heb deze rotzooi van PRL in de vuilbak gesmeten.

Heb nu vials binnen van GEN-Tech, SPL & van Platinum Pharma. Veels beter !

Het zit zo, ik gebruik sustanon voor TRT & op die Primus Ray fakes voelde ik me week na week slechter worden.

Nu met die ander UG's, na één injectie > terug energie & libido :)
 
Das wel heel snel dat je energie en libido na 1 spuit te zetten voeld, die kende ik nog niet
 
Bedankt jongens, heb deze rotzooi van PRL in de vuilbak gesmeten.

Heb nu vials binnen van GEN-Tech, SPL & van Platinum Pharma. Veels beter !

Het zit zo, ik gebruik sustanon voor TRT & op die Primus Ray fakes voelde ik me week na week slechter worden.

Nu met die ander UG's, na één injectie > terug energie & libido :)
Strafpunt voor het bespreken van de kwaliteit.
Wel op de regels blijven letten, mannen.
 
Das wel heel snel dat je energie en libido na 1 spuit te zetten voeld, die kende ik nog niet

Beste Sexytrunk,

Indien je na weken geen enkele test toegedient krijgt voor je TRT, dan voel je de Test Prop in de sustanon werkelijk binnen enkele uren werken. Ik beeld me dat helemaal niet in.

Ik lijd aan secundair hypogonadisme. Het waarom en hoe, ga ik niet aan je uitleggen.
 
Beste Sexytrunk,

Indien je na weken geen enkele test toegedient krijgt voor je TRT, dan voel je de Test Prop in de sustanon werkelijk binnen enkele uren werken. Ik beeld me dat helemaal niet in.

Ik lijd aan secundair hypogonadisme. Het waarom en hoe, ga ik niet aan je uitleggen.
Dan krijg je toch gewoon testosteron voorgeschreven? Waarom pak je dan UG ?
 
Dan krijg je toch gewoon testosteron voorgeschreven? Waarom pak je dan UG ?

Omdat een endrocinoloog hier in Belgie,... één dun bezaaid zijn, en ten tweede, veel te duur zijn. Nu kost mijn TRT 5 € per week, aromasin 10mg/week, inbegrepen.
 
Zou een oplossing zijn.. Maar eerlijk, welke endocrinoloog gaat 1ml sustanon 250 per week voorschrijven ? je krijgt dit max om de twee weken. Cypionate of enanthate word in Belgie niet gebruikt.
 
Zou een oplossing zijn.. Maar eerlijk, welke endocrinoloog gaat 1ml sustanon 250 per week voorschrijven ? je krijgt dit max om de twee weken. Cypionate of enanthate word in Belgie niet gebruikt.
ook niet op verzoek ? je betaalt namelijk
 
Back
Naar boven