StylinBro
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 13%
Hallo iedereen,
Ik heb wat vragen omtrent bulken en cutten.
Ik start met een vetpercentage van 13 %
Mijn doel is begin/midden juli een vetpercentage van rond de 11 %, en toegenomen spiermassa.
Dit kan ik bereiken door eerst te bulken naar de 15 en daarna te cutten naar de 11 maar ook door eerst te cutten naar de 9 % en dan te bulken naar de 11 %.
Mijn voorkeur gaat uit naar het laatste. ( dan komt mijn vet niet zo hoog).
Nu is mijn eerste vraag zit er verschil in het eindresultaat tussen deze twee bovenstaande manieren. (Manier 1 eerst bulken en dan cutten of manier 2 eerst cutten en dan bulken.)
Tweede vraag gaat over de voedselverhoudingen.
Welke voedselverhoudingen moet ik in de cut aanhouden? (Bij dagelijks 500 kcal tekort) Neem aan dat ik dan hoger in de eiwitten moet zitten? En zo ja, hoe hoog in de eiwitten en welke overige verhoudingen?
En welke voedselverhoudingen in de bulk? (300 kcal overschot)
Derde vraag gaat over hoevaak trainen in de week optimaal is.
Hoevaak in de week moet ik trainen als ik in de cut periode zit? (Trainingen verdelen over verschillende dagen of full body workout op 1 dag? )
Hoevaak in de week moet ik trainen als ik in de bulk periode zit?
(Trainingen verdelen over verschillende dagen of full body workout op 1 dag? )
Bedankt voor de hulp.
Gr Juliën
Ik heb wat vragen omtrent bulken en cutten.
Ik start met een vetpercentage van 13 %
Mijn doel is begin/midden juli een vetpercentage van rond de 11 %, en toegenomen spiermassa.
Dit kan ik bereiken door eerst te bulken naar de 15 en daarna te cutten naar de 11 maar ook door eerst te cutten naar de 9 % en dan te bulken naar de 11 %.
Mijn voorkeur gaat uit naar het laatste. ( dan komt mijn vet niet zo hoog).
Nu is mijn eerste vraag zit er verschil in het eindresultaat tussen deze twee bovenstaande manieren. (Manier 1 eerst bulken en dan cutten of manier 2 eerst cutten en dan bulken.)
Tweede vraag gaat over de voedselverhoudingen.
Welke voedselverhoudingen moet ik in de cut aanhouden? (Bij dagelijks 500 kcal tekort) Neem aan dat ik dan hoger in de eiwitten moet zitten? En zo ja, hoe hoog in de eiwitten en welke overige verhoudingen?
En welke voedselverhoudingen in de bulk? (300 kcal overschot)
Derde vraag gaat over hoevaak trainen in de week optimaal is.
Hoevaak in de week moet ik trainen als ik in de cut periode zit? (Trainingen verdelen over verschillende dagen of full body workout op 1 dag? )
Hoevaak in de week moet ik trainen als ik in de bulk periode zit?
(Trainingen verdelen over verschillende dagen of full body workout op 1 dag? )
Bedankt voor de hulp.
Gr Juliën
Laatst bewerkt: