XXL Nutrition

Prinses Alexander is opnieuw zwanger (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

daar spreken ze vast niet van "een toetje" :D

vind ze wel schattig hoor... die twee... jammer dat er nog meer bij moet...

Schattig?? Het lijkten wel samengesmolte E.T.'s ;)
 
daar spreken ze vast niet van "een toetje" :D

Ja, wat kan mij het schelen, dan pleurt Trix maar een strip diana40 in 'het dessert'. Zolang maxi maar ophoudt met kinderen uit te poepen.
 
Jaarlijks, maar de kosten van het totale koningshuis liggen wel rond de € 90 miljoen per jaar. Per persoon betalen we in Nederland dus meer dan € 5 per jaar. Lig er eigenlijk niet wakker van, ook al mogen ze de monarchie van mij ook morgen afschaffen.
 
Leg dat RichardV met de pet maar eens uit, vol nijd en onbegrip.
 
En mij! 5 euro is een gram goede superskunk! :mad:
 
Damn stelletje konijnen daar, hebben zeker niets beters te doen dan met hun handjes te wuifen en een beetje fokken. En dat lekker op onze belastingcenten :mad:
 
wat ze tegenwoordig toch allemaal niet kunnen he..
de prins zwanger maken was geen eitje lijkt me ;):p
 
ik denk als volgende jongen of meisje dyslectia gaat heten
 
Jaarlijks, maar de kosten van het totale koningshuis liggen wel rond de € 90 miljoen per jaar. Per persoon betalen we in Nederland dus meer dan € 5 per jaar. Lig er eigenlijk niet wakker van, ook al mogen ze de monarchie van mij ook morgen afschaffen.

Hmm, jaarlijks dus. Toch heeft ze een vermogen dat jaren geleden al 11 miljard gulden was, dus ze heeft heus een appeltje voor de dorst achter de hand. Asociaal zou ik het bijna willen noemen :mad:

Leg dat RichardV met de pet maar eens uit, vol nijd en onbegrip.

Wat heb jij ineens tegen Richard joh? We weten allemaal dat hij een brave huisvader is, dus... ???
 
Groot gelijk dat ze ff doorzetten. Nu is het de tijd om baby's te oogsten!
 
Jaarlijks, maar de kosten van het totale koningshuis liggen wel rond de € 90 miljoen per jaar. Per persoon betalen we in Nederland dus meer dan € 5 per jaar. Lig er eigenlijk niet wakker van, ook al mogen ze de monarchie van mij ook morgen afschaffen.

die 5 euro had ik weer kunnen geven aan een goed doel;)
 
Back
Naar boven