MuscleMeat

Printer

Bezoekers in dit topic

TrainingFreak

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
4
Mijn ****ing printer doet het niet meer :(

het is een: Canon Bubble-Jet BJC-620

Als ik iets wil printen dan laat ie het blaadje er leeg door, zonder het geluid van dat ie wel wat print

hij heeft het wel gedaan, maar nu doet ie het niet meer

weet iemand wat ik moet doen?

ik heb al de dingen geprobeerd die ze zeiden wat ik moest doen ( dat standaard hulp, probleem oplossen )

Weet iemand wat ik moet doen ?? :(

Oke let op.. dit moet je doen stap voor stap.. sla geen stap over ander lukt het niet..

Rol je mouwen op > kraak je vingers eens goed > mediteer als voorbereiding > loop in kleine stappen naar je printer > terwijl je loopt let op je ademhaling > je mag niet meer dan 3 keer met je ogen knipperen terwijl je loopt > geef je kusje op je printer > loop vervolgens naar het raam > open deze > loop terug naar de printer en pak deze stevig beet > loop terug naar het raam > zeg tegen de printer dat als hij niet snel zijn werk doet, je hem eruit zal gooien > loop terug en test de printer uit> werkt hij? zo ja-klaar, nee? herhaal de eerste stappen tot je bij het raam bent > gooi de printer uit het raam > op een busje van een computer maatschappij die toevallig net printers vervoerd.. > loop naar beneden en pak een nieuwe :p

WTF... krijg ik hiervoor negatieve Karma!! shit he........
focking triest

dit is serieus bedoelt!!!!!!!

Dit kan van alles zijn.

*staat het papier formaat goed ingesteld?
*Heb je wel de juiste driver geïnstalleerd?
*Doet de cartridge het nog wel? (uitgedroogt)

Drivers van de printer de-installeren en dan opnieuw installeren.

Kijk ook eens in het boekje van je printer! staat nuttige informatie in meestal. Ook staat er achterin waarschijnlijk een errorlijst. Zo heb ik mijn brakke epson wel vaak aan het werk gekregen iig :)

Hij deed het 4 dagen terug nog en ineens deed ie het niet meer, we hebben nog redelijk volle cadrightes

sluit em es aan op andere computer
andere drivers proberen
opnieuw installeren
kijken naar de cartridges

nog gelukt freak?

je kan anders ff canon hulplijn bellen ofzo? zal wel op canon.nl staan denk ik..

Als ik iets wil printen dan laat ie het blaadje er leeg door, zonder het geluid van dat ie wel wat print

heb t zelfde probleem gehad en af en toe heeft mn kloteprinter wer zin om mij te irriteren door o.a dit te doen

heb een canon s 400 bubblejet..k*nkerding

leeft echt een eigen leventje,

heb nu weer problemen met uitlijnen maar dan op de meest rare manieren..alles al geprobeerd maar goed werken ho maar

zal mn printer ff de post van champ laten lezen en kijken wat die dan doet

maar weet t dus ook niet:(

het is niet gelukt, ik ga morgen even bellen
nog bedankt mensen

Misschien dat je parralelle poort op bi-directioneel moet staan, maar dat hij nu op ecp of epp staat in je bios?
Zou daar ff met wat instellingen klooien, misschien dat dat wat uitmaakt?

Back
Naar boven