Fitness Seller

Prison Break S2 (spoilers!)

Bezoekers in dit topic

17 is wel oké, maar ik vraag me nu weer af wanneer de volgende 'break' gaat komen.. Volgende week misschien?
 
Er komen nog maar 5 afleveringen :(
Vond het al gaar dat wij geen 2 episodes kregen te zien en dat gore 24 wel :shoot:
 
elke dinsdag om 4h 's morgens kun je de volgende aflevering downloade op Torrentspy.com!!
 
Er komen nog maar 5 afleveringen :(
Vond het al gaar dat wij geen 2 episodes kregen te zien en dat gore 24 wel :shoot:

Hoezo nog maar 5? Nog 5 en de prison break is afgelopen? Van mij mag het wel aflopen, als er maar een goede serie voor in de plaats komt.
 
Was een coole ep weer!

Wat zal er op die mem stick staan?!
 
Onwaarschijnlijk, maar wie weet. :thumbup:

Volgens mij kon je dat al paar episodes geleden zien waarbij de vader van sara iets op de stick had gezet.Was volgens mij aan het begin van season 2.

Denk dat het een geluidsfragment is, maar we zien wel.
 
Volgens mij kon je dat al paar episodes geleden zien waarbij de vader van sara iets op de stick had gezet.Was volgens mij aan het begin van season 2.

Denk dat het een geluidsfragment is, maar we zien wel.

Dat het een geluidsfragment is kon je al zien.
 
Volgens mij kon je dat al paar episodes geleden zien waarbij de vader van sara iets op de stick had gezet.Was volgens mij aan het begin van season 2.

Denk dat het een geluidsfragment is, maar we zien wel.

Een infiltrant bij The Company heeft iets op stick gezet, waarbij uit de doeken wordt gedaan wat er daadwerkelijk gebeurt is.

;)
 
Heerlijke aflevring weer, vooral die voltreffer van Lincoln in het gezicht van Bill Kim, die kwam aan.. heerlijk, heb het gelijk teruggespoeld, kon ik het nog eens zien!
 
Heerlijke aflevring weer, vooral die voltreffer van Lincoln in het gezicht van Bill Kim, die kwam aan.. heerlijk, heb het gelijk teruggespoeld, kon ik het nog eens zien!

Haha precies.

Werd hoog tijd dat iemand even die pleurishond op z'n bek zou timmeren.


Had eigenlijk verwacht dat Mahone hem 1 of 2 eps geleden wel neer zou leggen. Komt maybe nog. :)
 
Haha precies.

Werd hoog tijd dat iemand even die pleurishond op z'n bek zou timmeren.


Had eigenlijk verwacht dat Mahone hem 1 of 2 eps geleden wel neer zou leggen. Komt maybe nog. :)

Alleen jammer dat ze Kellerman niet meegenomen hebben, nu kunnen ze problemen verwachten denk ik.
 
ja idd, die kellerman was wel een slim mannetje ondanks dat het een klootzak was, je ziet ook in vele afleveringen dat hij ze te slim af is.

maargoed, lekker w88 tot volgende week :D
 
tering wat een ingewikkelde episode weer hehe, kellermann gaat de president omleggen en franklin pleegt zelfmoord met een touw dat ie van mahone heeft gekregen. en ohja, de memory stick is onbruikbaar
 
Nu heb ik nog steeds eigenlijk niet gehoord wat ze zeggen op die memory stick? Je ziet wel dat er geluid op staat, maar je hoort niks? Wat is dat voor ongein :(
 
Nu heb ik nog steeds eigenlijk niet gehoord wat ze zeggen op die memory stick? Je ziet wel dat er geluid op staat, maar je hoort niks? Wat is dat voor ongein :(

Een gesprek tussen de president en haar broer. Denk dat zeggen dat alles voorbij is en dat Burrows de schuld krijgt ofzo
 
waarschijnlijk gaat kellerman de president vermoorden, juist wanneer ze die nodig hebben :)

en bagwell en bellick die op hetzelfde vliegtuig zitte :)
 
Back
Naar boven