Fitness Seller

Privacyschending (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Musculo

Adolescent bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
2 jan 2009
Berichten
4.461
Waardering
235
Lengte
1m80
Duuuus, de achterbuurman heeft besloten een camera ter hoogte van ongeveer de 1ste verdieping op te hangen, boven op zijn met rolluiken beveiligde vage huis.

Mijn vader ging er maar eens heen om in eerste instantie te vragen hoe het zit met die schoorsteen aangezien die rook die er uit komt soms richting ons (en dat van onze buren) huis trekt en als er een raam openstaat 's nachts dan adem je dat dus de hele tijd in -> keelpijn.

Gast leeft ook altijd 's nachts, als ik om 2 uur m'n nest in ga in de vakantie zie ik altijd nog licht aan etc.

Anyways, mijn vader heeft meteen maar gevraagd wat dat ronde ding was dat op zijn buitenmuur geplakt zit, hij zei dat het een camera is waarmee hij zijn voorraam en tuin filmt om zo in de gaten te houden wie er evt. is.
Het probleem is dat die camera nogal hoog hangt voor dat doeleinde en wij dus denken dat hij er meer mee filmt.

De reden was nog gekker, hij vertelt dat hij kleine criminaliteit aanpakt en daarom al zijn ramen afsluit met rolluiken en camera's ophangt etc. ivm represailles of andere taferelen met eerdergenoemde criminelen.

Het lijkt me meer zelf een crimineel want waarom zou je in godsnaam zo'n baan willen hebben -> niet meer in je huis kunnen leven, hele dag paranoia zijn? :o
Neem aan dat die 'criminelen' niet weten waar je woont :p

Maar wat kun je hieraan doen? Rechter/politie? Gemeente gaat daar niet over zeiden ze. En wat denken jullie waar dat ding eigenlijk voor bedoeld is? Kent iemand van DBB iemand in zijn omgeving met zo'n vreemde baan? :D

Cliffs;

- vage achterbuurman (heeft wel vrouw en kinderen geloof ik) heeft zijn huis overdag afgesloten met rolluiken en gordijnen altijd dicht

- snachts leeft hij meestal (altijd licht aan om 2-3 uur 's nachts)

- zijn job is volgens hem het aanpakken van kleine criminaliteit

- heeft camera opgehangen waarmee hij deze voor tracht te zijn indien ze hem opzoeken

- camera hangt nogal hoog voor dat doeleinde

- what do dbb?
 
Koop een knuppel en sla dat ding eraf.
 
Heb je een buks? ff een ster in de lens knallen. Heb het 1x gedaan, maar dat was gewoon omdat het kon, niet omdat ik er last van had
 
als die camera zo hangt dat er prive-terrein zichtbaar is dan is hij illegaal bezig, mits er geen toestemming is van de bezitter van dat prive eigendom. als het enkel een openbare plaats filmt is het legaal.
not sure maar volgesmij zat het zo, correct me if i'm wrong

met zichtbaar bedoel ik natuurlijk dat hij bijv je woonkamer in filmt
 
Hahahaha leven in een huis met rolluiken en een camera ophangen. Wat een psycho kerel zeg
 
Pepper your angus :D

Denk dat het niet mag want alsie jouw tuin filmt fimt hij priveterrein, daar kan je als het goed is wat mee
 
Waarom zou hij jullie willen filmen? Het klinkt meer als gewoon een para persoon die erg gesteld is op veiligheid. Je kan hem ook zien als een waakhond, als er bij jullie ingebroken wordt zal hij het iig gezien hebben. ;)
 
Ja of de andere kant op, hij is met criminelen begaan en die hangen dus ook hier in de buurt rond als ze voor hem komen :D Vind het gewoon een vaag verhaal van die 'baan' van hem, welke gek doet er dan de gehele dag rolluiken voor zijn raam etc. Dan voer je je baan dus niet goed uit als ze weten waar ze je moeten vinden :p
 
heb je toevallig een lekker zusje of lekkere moeder?
 
Jij moet z'n bouwlamp (heeeeel veel wattttttttt) nemen met sensor , zelfde hoogte ongeveer hangen en direct in de camera laten schijnen , en als er dan iemand door zijn tuin loopt dat die bouwlamp ook gelijk aangaat met de camera !

denk dat ie vrij weinig zal filmen van jullie!
hangt ie ui'm vanzelf wel weer lager , NEE ?!
 
Jij moet z'n bouwlamp (heeeeel veel wattttttttt) nemen met sensor , zelfde hoogte ongeveer hangen en direct in de camera laten schijnen , en als er dan iemand door zijn tuin loopt dat die bouwlamp ook gelijk aangaat met de camera !

denk dat ie vrij weinig zal filmen van jullie!
hangt ie ui'm vanzelf wel weer lager , NEE ?!
Haha dan rent de mogelijke crimineel ook wel weer weg als er zo'n spotlight aanslaat :D
 
Vraag gewoon of je wat beelden kan zien uit interesse. Lijkt me sterk dat hij jullie goed kan observeren en waarom zou hij dat willen doen? Overigens zegt het niets dat 's avonds licht bij hem brand, mss moet hij vroeg beginnen of komt hij terug van nachtdienst.
 
Geen zusje, over mijn moeder doe ik geen uitspraken :D
Geen pics van moeder of niet bestaand zusje :D
 
Ik zou je buurman maar goed in de gaten blijven houden jongeman... ;)

image-FA42_5043A877.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat wel ofc, anyways, iemand die weet of zulke 'jobs' bestaan? (aanpakken criminelen?)
 
Doet me denken aan mijzelf, maar dan totaal anders.
 
Back
Naar boven