MuscleMeat

Pro-Antium - Ronnie Coleman Signature Series

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
  • - Time release voor optimaal herstel
    - De spieren blijven groeien en groeien door het Supreme Multifaceted Protein Complex
    - Extra kracht bij inname voor de training
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekker zacht en romig met zoete harde stukjes (Vanille)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 shakes per dag, voor en na de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Gymshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, gratis shakebeker en pre-workout samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €44,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, heerlijke smaak en structuur, de chocolade smaak schijnt ook heerlijk te zijn en zou die wel willen uitproberen.

Mijn review:

Het was eens tijd om de Ronnie Coleman Signature Series te gaan testen, kijken of er daadwerkelijk ook iets "unieks" in te vinden was. En dat was er! Lekkere harde stukjes koek zitten er in de shake met vanille smaak. Ik denk dat de chocolade versie (waar er stukjes chocolade in zitten) nog lekkerder is.

Ik heb de shake gemixt met water, melk, soya en in combinatie met Brinta. De lekkerste combinatie vind ik de mix van water en Brinta, die ik vrijwel na elke training achterover goot. Slechts 1gr suiker van de 10 gram carbs per serving vind ik netjes, er zit ook 2 gram vezel in per serving. De dosis van 5gr creatine per shake vind ik handig, maar niet nodig. Het scheelt mij weer in het innemen van creatine, maar ik nam dagelijks 3gram, nu heb ik dagelijks 10gram binnengekregen wat ik een beetje overkill vind. Stukjes koek blijven jammer genoeg in een mate aan de binnenkant van de shakebeker plakken, jammer want die zijn juist zo lekker.

Plus en minpunten:

Pluspunten+

+ Lekkere smaak met stukjes harde koek met vanille flavour
+ Slechts 1gr. suiker van de 10gr carbs en 2gr. vezel per dosering
+ Mixt goed met water, melk of soya

Minpunten-

- Creatine toevoeging (monohydraat), ik bepaal graag mijn eigen hoeveelheid creatine inname per dag
- Stukjes koek die juist lekker zijn blijven in een mate plakken aan de binnenkant van de shakebeker


Conclusie: Een goed product met een hoge naamsbekendheid. Ook al zit Ronnie er soms bij als een zoutzak op de verschillende beursen, zijn producten zijn goed. Ik ben benieuwd hoe de chocolade smaak is en wil die een keer uitproberen. Mixt uitstekend met water en Brinta en is na de training een genot om te drinken. Cijfer: Geen 7 en ook geen dikke 8, een kleine 8 naar boven afgerond dus!

bannerproantium.jpg
 
Laatst bewerkt:
Helemaal eens met je review. Is ook zeer eerlijk de minpunten die je noemt heb ik ook.
 
Damn 45 euro voor een potje poeder omdat Ronnie Coleman erop staat....
 
Lol je koopt het toch niet voor de smaak?

Ik kocht eenmalig prijs is inderdaad te hoog. Verder koop ik mn whey wel degelijk aan de hand van smaak en voedingswaarden. En zeker smaak is belangrijk want ander krijg ik het niet weg hoor.
 
Ik kocht eenmalig prijs is inderdaad te hoog. Verder koop ik mn whey wel degelijk aan de hand van smaak en voedingswaarden. En zeker smaak is belangrijk want ander krijg ik het niet weg hoor.

Dat klinkt niet echt hardcore.
 
Dat klinkt niet echt hardcore.

Waarom in deze tijd nog vieze whey pakken ? Er zijn zoveel smaken voor ieder wat wils. Het is echt niet hardcore vieze whey te drinken, dat is eerder dom aangezien er voor iedereen wel wat is.
 
Denk je dat Ronnie zelf whey drinkt dat naar slootwater smaakt?
 
Choco al meerdere malen gekocht, erg lekker spul idd :)
 
ja, logisch want als iedereen hem iets anders ziet drinken verkoopt ie natuurlijk niks...
 
Wil deze ook gaan proberen mooie review.
Prijs vind ik wel meevallen je hoeft natuurlijk geen pot creatine meer aan te schaffen.
 
Wil deze ook gaan proberen mooie review.
Prijs vind ik wel meevallen je hoeft natuurlijk geen pot creatine meer aan te schaffen.

Als je Whey Perf haalt en Creapure ben je alsnog goedkoper :o
 
Laatst bewerkt:
Buiten dat die veel te duur is, heeft die ook nog veel minder eiwit/100 gram(66g). Dus kwaliteit is minder dan whey perf. of al die anderen die 78g/100g hebben.:rolleyes:
 
Buiten dat die veel te duur is, heeft die ook nog veel minder eiwit/100 gram(66g). Dus kwaliteit is minder dan whey perf. of al die anderen die 78g/100g hebben.:rolleyes:

Er zit 12 gram creatine in per 100 gram....
 
Heb sinds een aantal dagen de chocolade, verrassend lekker met de koekjes erin. Zeker een blijver!
 
Back
Naar boven