AndroidHealthClinic

Pro Flapjacks CNP (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Carlo1313

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 aug 2008
Berichten
17
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
70kg
Heeft iemand ervaring met Pro Flapjacks van CNP? Een nieuwe protein bar die nu in de weekaanbieding is bij B&F. € 24,- voor 24 bars. Goedkoop dus. Supplement facts:

Container Size: 1 Box
Serving Size: 1 bar (75g)
Servings Per Container: 24 bars

Amount Per Serving:

Total Calories: 278.6
Protein: 18.8g
Total Carbohydrates: 34.9g
-Sugars: 5g
-Dietary Fiber: 2.6g
Fat: 7.1g
-Saturates: 3g
Sodium: 75mg

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitrepen/cnp/pro-flapjacks/labels/

Normaal gesproken haal ik de repen van B&F huismerk die lager zitten in koolhydraten, vetten en suikers.

voedingswaardes
Energie 860 kj / 206 kcal
Eiwit 20.1
Koolhydraten 14,5 gram
waarvan suikers 2,2 gram
Polyolen 11,5 gram
Vet 7,9 gram
verzadigde vetten 4,4 gram
Vezels 7,3 gram
Zout 0,13 gram

Nu wilde ik voor de afwisseling de Flapjacks eens proberen, maar deze zitten wel hoger in de waardes. Maar dit lijkt mij t.o.v. van je dagelijkse behoefte (bijna) verwaarloosbaar? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
 
ben je bezig met cut of bulk?

als je aan het cutten bent zou ik het niet aanraden omdat 1 zon bar al meer dan 30 carbs heeft..

maar zolang je het meetelt in je voedingsschemakan het geen kwaad imo
 
Ik heb ze geprobeerd. Had een flinke doos besteld met mixed smaken. Best okay wat betreft smaak, maar na 2 weken heb je er aardig genoeg van. Wat ikzelf ook erg had was dat ik er mega van aan de farts raakte. Of dit komt door al die kunstmatige zoetstoffen weet ik niet, maar dat is wel de reden waarom ik ermee gestopt ben en omdat de prijs uiteindelijk toch redelijk aantikt en je net zo goed een shakeje kunt doen.
 
heb ook 1 doos gekocht voor de tijdgebrek momenten...maar vindt ze vergeleken met de perfection reep niet erg lekker.
 
Dankzij de stakingen van PostNL nog steeds in volle verwachting van het pakketje.....
 
Back
Naar boven