Fitness Seller

Pro GP 08 Oktober 2006

Bezoekers in dit topic

Nou,lieverds....of er nou een BB-achtig iets georganiseerd wordt of een verfwedstrijd voor gehandicapte Josti's.....ik heb nog nooit meegemaakt dat je in een schouwburg/theater je eigen eten en drinken mee mocht nemen maar ik weet niet hoe het bij jullie in Brabant is?

Je kan dit natuurlijk niet gaan vergelijken met een daggie dierentuin,he?:rolleyes:
 
Dat snap ik,gab.....das k*t idd maar je wil me toch niet vertellen dat het normaal is bij jullie dat als je naar de bioscoop gaat dat je je eigen picknickmand meeneemt of hoe heb ik het nou?

Nee aap duhh gaat me ook nie om het vreten en het geld ****ed me ook nie als ze lekker vreten hebben het ging me over de hele organisatie alleen.
Maargoed dit jaar ben ik ook weer partij:P
 
IK hoorde van een maat dat Ronnie, Jay en Federov daar komen te staan, wel kikke podium dus, ik ga wellicht
 
ik ga er ook heen:D
 
Nou,lieverds....of er nou een BB-achtig iets georganiseerd wordt of een verfwedstrijd voor gehandicapte Josti's.....ik heb nog nooit meegemaakt dat je in een schouwburg/theater je eigen eten en drinken mee mocht nemen maar ik weet niet hoe het bij jullie in Brabant is?

Je kan dit natuurlijk niet gaan vergelijken met een daggie dierentuin,he?:rolleyes:

dagje dierentuin, efteling of whatever. Als ik me eigen vreten mee wil nemen (om wat voor reden dan ook) moet dat gewoon kunnen, zéker wanneer je 40-60 knaken neerlegt voor zoiets.
 
Ach....wat maakt het ook uit,gab.....ieder zn mening.
 
Ik ga ook met mijn zus en zwager uh ja zwager geloof ik haaha .
Maar de kaartjes zijn binnen gelukkig ....
Jiehaaaa ik ben erbij
 
ze geraken ze niet kwijt denk ik;)

Ik denk dat ik je moet teleurstellen. De pepsi stage zal verre van leeg zijn :D

Ik ben het met Frenkpie ook eens dat het gewoon een k*torganisatie was.
Je mocht indd nie eens naar buiten om ff bv naar je auto wat er uit te halen.
Durven die apen aan de deur ook nog te zeggen dat je dan opnieuw een kaartje moet kopen:rolleyes:

Het valt niet mee om een dergelijk event perfect geregeld te hebben.
Wij doen ons best en hebben zeker geleerd van fouten in het verleden.

Ik kan je iig vertellen dat je dit jaar zonder problemen naar 'buiten' kunt lopen zonder dat je opnieuw een kaartje moet kopen.

Mocht je nog meer slechte herinneringen hebben aan 2004, laat het weten, daar kunnen we wat mee.

De luisterende sportenfitness aap.

Het SportenFitness Team
 
Mag je nu wel je eigen boterhammetjes meenemen naar binnen?
 
Mag je nu wel je eigen boterhammetjes meenemen naar binnen?

Nog steeds niet misschien de volgende keer ;)

Er is catering aanwezig die rekening houdt met het feit dat sommige van jullie op dieet zijn.
Mocht dit echter voor jou niet voldoen, dan zijn er natuurlijk in de buurt van de Pepsi Stage nog genoeg plaatsen om wel de juiste voedingsbron te vinden.

En misschien liggen je boterhammetjes wel in je auto en kun je tijdens het scheppen van een luchtje buiten daar ff langs lopen. ;)

Team SportenFitness
 
Nog steeds niet misschien de volgende keer ;)

Er is catering aanwezig die rekening houdt met het feit dat sommige van jullie op dieet zijn.
Mocht dit echter voor jou niet voldoen, dan zijn er natuurlijk in de buurt van de Pepsi Stage nog genoeg plaatsen om wel de juiste voedingsbron te vinden.

En misschien liggen je boterhammetjes wel in je auto en kun je tijdens het scheppen van een luchtje buiten daar ff langs lopen. ;)

Team SportenFitness

Duidelijk verhaal! :thumbs:
 
Ja ik ben ook van de partij samen met Jolanda Mol en ik heb begrepen dat alle bb'ers die bij Kneet trainen ook gaan. Heb al klinkende namen gehoord voor de A-wedstrijd, grote line-up. Er zijn diverse stands met bb-voer, dus daar maak ik me niet druk over. Bovendien is het 1 dag na mn vakantie, 1 dag meer baggeren maakt dan ook niet meer uit.
 
Is toch van de zotte dat iemand niet gewoon een keer wat te eten bij de catering kan nemen??

Zelfde als van die lui die in Essen rondlopen met een tas vol eten en een appel in de hand.
Beetje overdreven allemaal.
Maak er gewoon je junkdag van desnoods. Als het eten niet te duur is kun je dat toch gewoon eten. En anders idd in de auto leggen.
 
Kaarten gewonnen !!!!!

Er is een website mbt de SnF Grandprix in het leven geroepen. Deze is te vinden op: SnF Grandprix

Mocht je vragen hebben, kaarten willen bestellen, het kan er allemaal.

Team SportenFitness

Heb mee gedaan aan het bel spelletje, op de site:D en...............
een entreebewijs gewonnen:rocknana: :banana: :rocker: :rocknana:

Kijk dat noem ik nog eens de dag goed beginnen:D .
Ome Dave is dus AANWEZIG !!!!!!!:cool::rocknana: :banana: :clap:
 
Heb mee gedaan aan het bel spelletje, op de site:D en...............
een entreebewijs gewonnen:rocknana: :banana: :rocker: :rocknana:

Kijk dat noem ik nog eens de dag goed beginnen:D .
Ome Dave is dus AANWEZIG !!!!!!!:cool::rocknana: :banana: :clap:

sjansaar!
 
ik ga ook heen as het goed is!!!
 
Ikke ook al DW me niet vergeet:D
 
Ik denk dat ik je moet teleurstellen. De pepsi stage zal verre van leeg zijn :D



Het valt niet mee om een dergelijk event perfect geregeld te hebben.
Wij doen ons best en hebben zeker geleerd van fouten in het verleden.

Ik kan je iig vertellen dat je dit jaar zonder problemen naar 'buiten' kunt lopen zonder dat je opnieuw een kaartje moet kopen.

Mocht je nog meer slechte herinneringen hebben aan 2004, laat het weten, daar kunnen we wat mee.

De luisterende sportenfitness aap.

Het SportenFitness Team

Zo morgen we het horen dat er geluisterd word naar de mensen:)

En nee verder heb ik geen slechte herrineringen
 
ik ga ook, super gaaf!

maar ik moet en zal mijn eigen eten nemen, ik ben dan 8 weken voor mijn eerste wedstrijd. Mochten ze koolvis en zilvervliesrijst verkopen moet dat wel goedkomen, maar dat verwacht ik niet. Dus ik moet en zal mijn eigen eten nemen.
 
Back
Naar boven