MuscleMeat

Pro GP 08 Oktober 2006

Bezoekers in dit topic

ik twijfel nog, maatje gaat wel, maar ik vind 50 euri wat veel voor een dagje mannen kijken
 
Hou er rekening mee dat je eigen eten niet mee naar binnnen mag.
Dus zorg ervoor dat je op een 'alternatieve' manier dan aan je eigen eten komt!

Veel plezier zondag!
 
Ga ook,heb er veel zin in heb de grote jongens nog nooit in 't echt gezien.
Enne me maat staat bij de deur,dus in en uit is voor mij no problemo:D
 
Enne me maat staat bij de deur,dus in en uit is voor mij no problemo:D

Zal voor niemand een probleem zijn. We zijn erachter gekomen dat je met een stempel aan de deur een heel eind komt ;)

Iedereen kan dus in- en uitlopen tijdens de show(s).
 
Gelukkig zou toch wat zijn al die geweldige lichamen zien daar wordt het warm kan je buiten toch nog even afkoelen :D
 
Gelukkig zou toch wat zijn al die geweldige lichamen zien daar wordt het warm kan je buiten toch nog even afkoelen :D

Met alle liefde in de wereld organiseer ik ff gauw tijdens de pauzes een Miss Wet T-shirt Contest zodat de dames wat kunnen afkoelen....

Just give the word :D
 
En de mannen dan die het heet krijgen van de mooie mannenlichamen. Krijgen die weer niets.

maar ja ik zou toch niet nmee doen aan een wet t shirt hoor. Ben bang voor water.
 
jammer purple:(
 
En de mannen dan die het heet krijgen van de mooie mannenlichamen. Krijgen die weer niets.

maar ja ik zou toch niet nmee doen aan een wet t shirt hoor. Ben bang voor water.

Doe jij je ogen dicht schat.
 
Jippie ik heb men kaartje inmiddels in huis :D
 
Met alle liefde in de wereld organiseer ik ff gauw tijdens de pauzes een Miss Wet T-shirt Contest zodat de dames wat kunnen afkoelen....

Just give the word :D

:D

Net me kaartje gewonnen Yoehoe :haha::wl::woot::heart::hornyna::kiss:
 
Dankje paarsje! :D
 
Ik doe mee met de wedstrijd, hoe zit het met mijn eten dan?
 
Ryu zei:
Ik doe mee met de wedstrijd, hoe zit het met mijn eten dan?
En toen werd je wakker, zwetend met je pik in je handen;)
 
Ik ga ook. Morgen in alle vroegte gaan stemmen en dan op weg... :banana: :rocknana:
 
Zelf ben ik er wss tegen een uur of half 5 pas.

Twee jaar geleden waren we er voor 12.00 uur al en dat duurde achteraf gezien toch net even iets te lang aangezien de Profs pas savonds kwamen.
Natuurlijk is het leuk om te kijken bij de amateurs maar 12 uur lang daar binnen zitten duurde ons net even te lang:)
 
Back
Naar boven