AndroidHealthClinic

Pro GP 08 Oktober 2006 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik ben er rond 1 uur.. maar aangezien degene die me ophaald nog wel eens traag kan zijn.. haha

Maar we zullen zien. Ga ervan uit dat het lukt...

Ga zo slaapie doen om een beetje uitgerust daar te komen.
 
Slaap je al?



zou met DW meerijden maar die ligt stoned op de bank...kan nu gelukkig met Sanderijn meerijden:D
 
ik ga dus nie meer heen...mn zogenaamde maat laat weer lekker afweten!kaarten en alles is binnen godver de godver!met sommige lui kan je echt helemaal niets
 
ga je toch alleen. zijn daar zat van het forum.

Misshcien kmt iemand bij jou uit de buurt
 
heb zelf geen rijbewijs en met de trein is ook niet een oplossing anders was ik echt wel alleen gegaan
 
Ik ga ook alleen, ik zie wel of ik iemand tegenkom.
 
kan je niet iemand anders vragen geef je dat 2e kaartje voor een klein prijsje. zo kan je toch nog gaan
 
heb al me vrienden al gevraagd!niemand wil mee!!zelfs niet vor gratis:eek!:
 
Alleen wel lullig jah als mensen op het laatst verstek laten gaan.
Heb zelf ook een kennis die nu al meerdere malen met een k*tsmoes af heeft gezegd bij bepaalde afspraken.

Gewoon niet meer meevragen en lekker iemand anders meenemen in vervolg:)

Waarom kan je niet met de trein komen dan ?
 
wil best alleen heen maar moet helemaal uit friesland komen!ds nog al een eind fietsen!
 
Ook in friesland hebben ze toch treinen vandaag de dag ?;)
 
dus als er nog iemand een gratis kaartje wil?en over drachten naar de GP wil rijde dan hoor ik het wel!
 
dus als er nog iemand een gratis kaartje wil?en over drachten naar de GP wil rijde dan hoor ik het wel!

Maak hiervoor even een topic aan in de sectie Chat en Conversatie.
Dan word ie waarschijnlijk eerder opgemerkt:)
 
thx zal het ff doen!
 
Ik kom totaal niet uit die buurt anders had ik je wel op willen pikken
 
heey man iniedergeval bedankt!blijkt dak meer heb aan totale vreemden dan aan je 'vrienden'
 
Kun je nog kaartjes aan de deur kopen?

Om hoe laat zijn de profs ongeveer? Want heb nog een afspraak om 16.00u nen moet dan nog uit Antwerpen vertrekken...
 
Laatst bewerkt:
ast goed is wel en de profs beginne pas na 8uur dus moet lukken!
 
Back
Naar boven