MuscleMeat

Pro GP 08 Oktober 2006 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mighty

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2005
Berichten
10.072
Waardering
8
Lengte
1m95
Massa
99kg
Vetpercentage
10%
Wat is eigenlijk het programma? Kan dat namelijk nergens vinden.
Wie gaan er allemaal heen? :cool:
 
Ik ga er heen in ieder geval maar hoe exact het programma eruit komt te zien weet ik niet.
De zaal gaat om 12:00 uur open staat op het ticket dus zal de wedstrijd van de A-atleten wel om 14:00 uur starten dan?
 
Ik weet het ook niet. Vind het wel vreemd, dat er zo weinig over het programma bekend is.
 
Ik weet het ook niet. Vind het wel vreemd, dat er zo weinig over het programma bekend is.

Ja idd, het vage vind ik al helemaal dat er posters hangen zonder de tijden erop, pfffff???
 
ik wilde er wel heen gaan, maar heb niemand gevonden die ook bereid is om 50 euro uit te geven aan een kaartje.
 
Gaan er niet meer dan? En niemand, die meer weet over het programma?
 
ben er in 2004 geweest maar vond t maar bagger: je mocht geen eten zelf meenemen, je mocht zelfs niet eens tussendoor naar buiten, hoop gezeik met de stoelen/plaatsen.

Ik weet niet meer wat ik had betaald voor een kaartje, maar vond het schandalig.
 
ik ben er ook zoals het er nu naar uitziet...
 
Er is een website mbt de SnF Grandprix in het leven geroepen. Deze is te vinden op: SnF Grandprix

Mocht je vragen hebben, kaarten willen bestellen, het kan er allemaal.

Team SportenFitness
 
ben er in 2004 geweest maar vond t maar bagger: je mocht geen eten zelf meenemen



Is ook niet zo gek,he?:rolleyes:

Als je naar een discotheek gaat neem je toch ook niet je eigen drinken mee?
 
Ow.....ik ga ook......zonder picknickmand dus.:p
 
Is ook niet zo gek,he?:rolleyes:

Als je naar een discotheek gaat neem je toch ook niet je eigen drinken mee?

Ik ben het met Frenkpie ook eens dat het gewoon een k*torganisatie was.
Je mocht indd nie eens naar buiten om ff bv naar je auto wat er uit te halen.
Durven die apen aan de deur ook nog te zeggen dat je dan opnieuw een kaartje moet kopen:rolleyes:
 
eerst geven ze de kaartjes weg bij aankoop van supplementen en nu al via de telefoon.....

ze geraken ze niet kwijt denk ik;)

Wat moet je er voor doen.
Op vrijdag 22, 28 september en vrijdag 6 oktober bellen met de redactie van Sport & Fitness Magazine.
Als een van de medewerkers opneemt met Sport & fitness Magazine dan moet het eerste wat de beller zegt zijn “Ronie Coleman”.
Elke 10e beller krijgt van ons een gratis entree kaartje.

Voordat wij uw prijs kunnen opsturen, zullen wij eerst een kopie van een geldige ID-bewijs moeten ontvangen.
 
Ik ben het met Frenkpie ook eens dat het gewoon een k*torganisatie was.
Je mocht indd nie eens naar buiten om ff bv naar je auto wat er uit te halen.
Durven die apen aan de deur ook nog te zeggen dat je dan opnieuw een kaartje moet kopen:rolleyes:


Dat snap ik,gab.....das k*t idd maar je wil me toch niet vertellen dat het normaal is bij jullie dat als je naar de bioscoop gaat dat je je eigen picknickmand meeneemt of hoe heb ik het nou?
 
ik kom waarschijnlijk ook
 
Is ook niet zo gek,he?:rolleyes:

Als je naar een discotheek gaat neem je toch ook niet je eigen drinken mee?

Appels met peren dude....

Discotheek ga je om te zuipen en te feesten, Dutch Grandprix? ik weet niet wat jij daar doet, maar ik zit daar op een stoel wat te kijken en loop wat rond.

Als ik dan de keuze heb uit wat ranzig voer voor 10-15 euro of m'n eigen boterham met kipfilet of tonijn met een beker melk.. dan weet ik het wel. Ik vergelijk het met een dagje uit, je gaat naar iets kijken, bekijkt wat kraampjes, praat wat met mensen en eet wat. Ik vind gewoon dat ik er zelf voor mag kiezen om daar wat junkfood te eten of zelf m'n eten mee te nemen.
 
Dat snap ik,gab.....das k*t idd maar je wil me toch niet vertellen dat het normaal is bij jullie dat als je naar de bioscoop gaat dat je je eigen picknickmand meeneemt of hoe heb ik het nou?

Een bioscoop en een discotheek vergelijken met een bodybuilding show? :D
 
Back
Naar boven