MuscleMeat

pro hormonen ... ?

Bezoekers in dit topic

en dat je me als bb'er aanvalt kan ik aanvaarden, maar dat je me als mens aanvalt...nee daar kan ik niet mee om!
 
Say me so good as a bla bla bla.

p.s. jongens ik kan geen karma geven anders had enrico een dikke POSITIEVE gehad , en waarom een positieve omdat hij mij hele sneaky teksten stuurt met een negatieve karma erbij.

------------------------------------------------------------------------------
pro hormonen ... ?
Today 01:51 PM

he juriaantje volgens mij spoor jij niet helemaal en kan je beter van de as en prohormonen afblijven afz enrico

EDIT: Deze is niet verstuurd door enrico, maar de vraag is door wie wel ???
-------------------------------------------------------------------------------

Kom op man ga niet sneaky doen en zet ze gewoon in de thread, en wat betreft die karma kan me gestolen worden die staat toch al een jaar of 2 uit :D

@Ryu: Jij weet het ouwe, respect bro
 
Laatst bewerkt:
WTF. ik heb helemaal geen valse karma gestuurd bro!
nu begin jij mij zwart te maken voor heel het forum!
potverdomme, man hou je leugens voor jezelf.
 
wil je mij gebanned? zeg het dan meteen in men gezicht he!
 
Als jij mij die niet gestuurd hebt, dan lijkt het me een heel goed idee als admin even gaat kijken wie dat dan wel gestuurd heeft. Want die karma heb ik weldegelijk ontvangen

Wie is er zo kinderachtig geweest om die neg karma te sturen met enrico's naam als afz? Zeg het zelf maar want ik ga er 100% cker weten achter komen.
 
ik denk ook dat deze thread beter op slot gedaan wordt
voor het te ver uit de hand loopt.
 
hahahah Als FreeStyle Fight Buddy van me weet ik het ja! Respect! :D Maar schijt aan die karma. Vast weer zo dom kindje.. Jep dom kindje zeg ik snot jonk! Want als je dit leest ga je me toch negatieve karma geven ! niet waar? Hmmm welke naam zou je nou nog niet gehad hebben! oh je deze denk ik.. JE MOEDER! :P:D Wees een man en zet je naam eronder!
 
leuke discussie mensen, maar Frenkpie is zo ook niet echt een stuk wijzer geworden behalve dat hij ruzie krijgt met Jur als hij iemand van 17 dat spul geeft:D
 
Originally posted by dandyman
leuke discussie mensen, maar Frenkpie is zo ook niet echt een stuk wijzer geworden behalve dat hij ruzie krijgt met Jur als hij iemand van 17 dat spul geeft:D
haha, maar ja, als ik nu beslis om dat te nemen gaat men maat het ook niet uit mijn hoofd kunnen praten hoor, is hij dan een slechte vriend? nee toch, het is mijn lichaam en ik stop erin wat ik wil. daar heeft niemand zeg mee te moeien.
maar dat is mijn mening :D;)
 
Inderdaad Dandy...

:to: Kappen met die bullshit mannen, en kom terug on topic en vecht het lekker onderling uit ofzo. :finger:
 
goed goed... snik.. sorry.. Kusje?
 
...ahum!

ok ff terug ontopic. De prohormonen. Ik ben nog lang niet van plan prohormonen, as of wat dan ook te nemen. Wie weet over een paar jaar, maar beter ga ik er dan eerst een boel over te weten komen.
Begrijp ik goed dat bv iets als 1tu slechter voor je is dan gewoon injecteren? Terwijl iets injecteren voor een leek/amateur behoorlijk wat extremer lijkt dan dagelijks een paar capsuletjes slikken. En ik heb ik gelijk als ik constateer dat ph's ook makkelijker legaal te krijgen (al is het dan uit de vs) zijn? Dit zou dan ook iets kunnen betekenen (weet niet precies wat, dat het veiliger is ofzo) ?
btw eigenlijk staat dit topic verkeerd in 'supplementen', niet?
d
 
nou of het verkeerd staat is dus niet duidelijk! want de een zegt dat het nog naturel is en de andere zegt dat onder as valt :D
 
is een beetje tussen AS en supplement in, je ziet dat sommigen hun vragen over ph's in de AS sectie plaatsen en sommigen hier :D
maar ff terug off-topic: Juriaan, weet je al wie die karma onder mijn naam gegeven heeft?
tnx
greetz
 
Uitwerpselen aan die karma! Je zal toch altijd gastjes hebben die negatieve karma met onzin versprijden. Boeien, d'r is genoeg voor iedereen.

Ontopic:
axe: houd ons op de hoogte he jonge, liefs met voor en na foto's! suc6 m8!

edit: precies lozertje, geef me hier maar eens wat negatieve karma voor, je zou jezelf wel een hele man voelen of niet?
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by enrico
is een beetje tussen AS en supplement in, je ziet dat sommigen hun vragen over ph's in de AS sectie plaatsen en sommigen hier :D
maar ff terug off-topic: Juriaan, weet je al wie die karma onder mijn naam gegeven heeft?
tnx
greetz

Nee maar ik kreeg net weer een karma:

----------------------------------------------------------------------------------
pro hormonen ... ?
Yesterday 04:53 PM hahaha ik was het toch lekker wel afz enrico
----------------------------------------------------------------------------------

Je kan dit niet zijn want deze kreeg ik ook gister en je moet min 10 andere leden karma geven om mij eer een nieuwe te kunnen geven, en aangezien je er maar een beperkt aantal per dag kan geven ben jij het niet.

Ik ga er dus vanuit dat jij dit niet bent, ik heb er verder nog niets aan gedaan, maar dit is zo kinderachtig ik ga het wel even laten uitzoeken.

Ow degene die dit doet krijgt hopelijk een Directe ban
 
ik vind het jammer, ik heb niemand hier op 't board iets misdaan denk ik :s buiten dat ruzietje met jou dan...
en nog ff voor D.: ph's uit amerika laten overkomen is niet aan te raden, want als het door de douane gepakt wordt ben jij je geld kwijt en worden voortaan al je pakjes uit het buitenland opengemaakt.
 
nee hoor was ik ook niet van plan, alleen maar ff om aan te geven dat die dingen iets minder illegaal zijn (in de vs dan) ik heb toch geen creditcard en (nog) geen belang bij ph's, maar wel wil ik het nodige over te weten komen. Mocht ik eens iets van dat spul zoeken, doe ik dat wel in nederland. Over laten vliegen vertrouw ik idd niet joh. Maar nog steeds zjin mijn vragen niet echt beantwoord! d
 
Als je uit die prohormonen gains wilt halen die enigszins lijken op die van een redelijke AS kuur dan zal je flink moeten slikken. Hoe meer je slikt, des te groter de aanslag op je lever zal zijn. Zelfde geldt voor allerlei andere mogelijke neveneffecten.

Als je hoge dosis prohormonen vergelijkt met injecteerbare AS dan ben je met AS veel beter af. Niet alleen qua spierwinst, maar ook qua gezondheid. Financieel is het ook nog eens aantrekkelijker, vooral in landen waar ph's illegaal zijn.

Dat ze daar (nog) legaal zijn zegt op zich meer over de wetgeving en (mogelijke) "loopholes" in de VS dan over de schadelijkheid. Maar als je 't volgens de voorschriften gebruikt zijn de risico's minimaal. Of dat inhoudt dat ze aanvaardbaar zijn moet je zelf beoordelen.

Zelf vind ik het altijd een beetje onzinnig om ze alleen op het punt van schadelijkheid te vergelijken. Bovendien denk ik dat de doelgroepen ook wezenlijk verschillen. Met name dus in landen als de VS waar ze legaal zijn.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven