MuscleMeat

pro hormonen ... ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
net kwam iemand (houdt zn naam even anoniem) naar mij toe die vroeg of ik PH wou.

hij zei dat t gewoon natural is en dat de voorloper is (maar wel natural) van AS.

ik heb echt weinig verstand van supps. en AS, maar wil er graag meer over weten. heeft iemand hier ervaring mee? is t natural?
 
ow sorry.. zal de search volgende keer eerst gebruiken. thnx !
 
Mwa Sjaakie van mij heeft wel leuke resultaten gehaald met de test 100 van chemical nog wat ofzo. 6 kilo in eh.. 5 weken ofz~? Maar ja Ik haalde de 4 kilo in 6 weken met de Protein Cyclus Schema. En dan is me lichaam ook nog okie! Die orale shit vertrouw ik nooit! Maar schijnt ook wel fake te zijn ja ask
jur!
 
Gaat mij een beetje te ver om te zeggen dat 't fake is omdat het voor Juriaan niet werkt. Bij velen anderen werkt het dus wel.
 
prohormonen van tegenwoordig zijn niet natural meer. Ziten veel grondstoffen van AS in verwerkt.
 
hehe, indd. als je gaat zeggen dat 1-test niets doet weet je er geen hol van bro.
1-test is een steroïde, het is gewoon minder goed opneembaar dan echte roids.
 
Ja man top spul peperduur en werke doet het niet. Heb dagelijks 150 mg 1-tu genomen en ben er geen flikker maar dan ook helemaal niets mee opgeschoten. had beter voor dat geld 3 weken test prop kunnen zetten.
 
Originally posted by enrico
hehe, indd. als je gaat zeggen dat 1-test niets doet weet je er geen hol van bro.
1-test is een steroïde, het is gewoon minder goed opneembaar dan echte roids.

Is dit tegen mij bedoeld?
 
Originally posted by enrico
hehe, indd. als je gaat zeggen dat 1-test niets doet weet je er geen hol van bro.
1-test is een steroïde, het is gewoon minder goed opneembaar dan echte roids.

Zou jij anderen niet willen gaan beschuldigen enrico, je weet het allemaal zo goed maar zelf heb je het niet gebruikt. Je maatje heeft 5 kilo gewonnen en als ik zie met welke ph's en welke doseringen is zijn het 5 overdreven dure kilo's.

Aantal dingen:

1) Zullen nooit dezelfde resultaten geven als ''echte'' roids als test e.d.
2) Qua dosering resultaat heel erg duur
3) Qua sides valt er niet veel over te zeggen, de een heeft wel last de ander niet, dit is eveneens zo met echte roids.

Mijn persoonlijke mening, ga voor het echte spul of ga niet
 
Originally posted by Juriaan
Ja man top spul peperduur en werke doet het niet. Heb dagelijks 150 mg 1-tu genomen en ben er geen flikker maar dan ook helemaal niets mee opgeschoten. had beter voor dat geld 3 weken test prop kunnen zetten.

Ja, maar dat je beter test prop had kunnen gebruiken wist je al toen je begon. Je hebt bewust gekozen voor 1-TU en niet omdat het goedkoop was ofzo.

Over twee maanden ga ik het ook gebruiken en dan zal ik daar verslag van doen.
 
Originally posted by axestream


Ja, maar dat je beter test prop had kunnen gebruiken wist je al toen je begon. Je hebt bewust gekozen voor 1-TU en niet omdat het goedkoop was ofzo.

Over twee maanden ga ik het ook gebruiken en dan zal ik daar verslag van doen.

Omdat ik er zulke goede resultaten over hoorde heb ik er bewust voor gekozen. maar blijkt toch tegen te vallen.
 
Bij jou valt alles tegen tot nu toe. Jou lichaam reageerd gewoon enorm slecht op van alles en nog wat. Ben benieuwd of AS wel zou werken als normaal. :(

Overigens...3 weken zijn erg kort om een objectief resultaat van een supplement te geven. Het moet normaal wel wat sneller werken, maar dan nog. 3 weken is en blijft kort.
 
Bij ons in de sportschool zitten jongens de al 3 a 4 jaar trainen en 2 maanden geleden zijn geeindigd met de kuur 1-tu en ze hebben er resultaat mee behaald dat kan ik wel zien maar hoeveel weet ik niet
 
Maar dit is slechts mijn mening er zijn genoeg mensen die er baat bij hebben gehad, ik denk dat de meningen er sterk over verdeeld zijn.
 
Originally posted by Juriaan


Zou jij anderen niet willen gaan beschuldigen enrico, je weet het allemaal zo goed maar zelf heb je het niet gebruikt. Je maatje heeft 5 kilo gewonnen en als ik zie met welke ph's en welke doseringen is zijn het 5 overdreven dure kilo's.

Aantal dingen:

1) Zullen nooit dezelfde resultaten geven als ''echte'' roids als test e.d.
2) Qua dosering resultaat heel erg duur
3) Qua sides valt er niet veel over te zeggen, de een heeft wel last de ander niet, dit is eveneens zo met echte roids.

Mijn persoonlijke mening, ga voor het echte spul of ga niet
ach man, ik zou nu ook wel vor een primo of winny kuur gaan, maar als jij je huiswerk écht goed had gedaan zou je zelf weten dat wat je nu zegt op niet veel slaat!
1-test opzich is een echt steroïde of je het nu gelooft of niet, dat is een FEIT.
enkel de opname is minder dan bij echte steroïden, miss. breekt jouw lever het tever af ofzo, wie zal 't zeggen, en voor de rest sluit ik me aan bij Robin.
en ik val niemand aan, ok was miss. wat bot gezegd maarruh als je dat van mij aanvallen noemt, wat deed jij dan net bij mij???
 
en je dosis is laag!
sommigen hebben dat ook met echte steroids! voor de een werkt 20mg winny bij de andere werkt het niet.
je hebt wss. gewoon pech
 
Originally posted by enrico

ach man, ik zou nu ook wel vor een primo of winny kuur gaan, maar als jij je huiswerk écht goed had gedaan zou je zelf weten dat wat je nu zegt op niet veel slaat!
1-test opzich is een echt steroïde of je het nu gelooft of niet, dat is een FEIT.
enkel de opname is minder dan bij echte steroïden, miss. breekt jouw lever het tever af ofzo, wie zal 't zeggen, en voor de rest sluit ik me aan bij Robin.
en ik val niemand aan, ok was miss. wat bot gezegd maarruh als je dat van mij aanvallen noemt, wat deed jij dan net bij mij???

LEZEN ik zei:

1) Zullen nooit dezelfde resultaten geven als ''echte'' roids als test e.d.

(weet je wat dat betekend: aanhalingstekens)

Oke je hebt gelijk het is een echte steroiden, maar als jij durft te beweren dat het hetzelfde resulktaat als een steroide als test enth geeft dan ben je gewoon !censuur!

En als jij weer zo begint dat ik mijn huiswerkt niet heb gedaan dan ben je echt ontzettend zielig bezig hoor, je had zelf ook kunnen weten dat 400 mg test-100 bij velen voor goede resultaten zorgt en aangezien 150 mg 1-tu staat voor 450 mg 1-test zal het daar niet aan liggen. Dus neen aan de dosering lag het niet want op bb.com zijn er genoeg die cycles doen met deze dosis en die zijn na 3 weken wel allemaal al 3-6 kilo zwaarder.

Jij hebt een maatje van 17 jaar die laat je 6 caps 1-tu en nog wat caps 4-ad in ze mik rammen. 17 JAAR JONG en die dosis. Lekkere vriend ben jij dan om die jongen dat te laten gebruiken. (had m liever een kuur met test/bold gegeven voor betere resulaten en minder geld gegeven). Maar een echte vriend had zijn makker nooit zoiets een vriend laten gebruiken op die leeftijd. En mij er voor uit te maken dat ik me huiswerk niet doe. Ik voel me niet aangevallen maar vind het heel kinderachtig dat jij me bij wijs van spreke voor achtelijk uitmaakt met uitspraken als: Je eet te weinig en Je hebt je huiswerkt niet gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Oei Jur is on the Jazz!
 
hey dude, kan het wat kalmer?
ik heb die kerel 't zelf ni gegeven of bezorgd!!!
als jij denkt dat je dat zomaar uit iemands hoofd praat.
maar goed dan ben ik degene die aanvalt he, goed bezig jongen.
en jij leest mijn posts ook niet goed he!
heb ik ooit gezegd dat het even goed werkt als echte primo??
NEE, DAT WAS JIJ omdat je je vriendje Pat Arnold geloofde!!!
nu zie je wat er van komt.
en jij noemt mij kinderachtig???
jij betrekt er hier meteen iets anders bij om mij een hak te zetten! mooie vriend ben ik ja, ja dat ben ik! anders was hij er aan gegaan zonder enige kennis! ik heb hem wel degelijk gezegd dat hij het moest laten staan!!! :@:@
maar goed, ik zal nooit meer reageren op jou posts als je dan tevreden bent
.
 
Back
Naar boven