1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro hormoon of niet?

Discussie in 'Supplementen' gestart door Guest, 23 okt 2002.

XXL Nutrition Algemeen

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Guest

Guest account verwijderd Topic Starter

Ik ben pas 18 jaar dus is het nog zeker 3 jaar tevroeg om te kuren daarom zou ik graag een pro hormoon nemen! Welke zijn aan te raden welke niet? Is een pro hormoon een goede keuze vr meer massa en kracht te winnen? Of zijn er andere betere producten?

2. Big Cat

Big Cat CEO @Muscleandsportsscience.be Elite Member

Leuk Bevonden:
    335
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m84
    Massa:
    97kg
    Vetpercentage:
    6%
    prohormonen zijn zwakke steroiden met dezelfde neveneffecten op lange termijn en dezelfde schade aan het endocrien stelsel. Al heb je legaal geen manier om de nodige dingen te kopen die nodig zijn voro deftig herstel (Clom, Nolva, etc). Dus als je van jezelf vind dat je niet klaar bent om steroiden te gebruiken (en aan 18 ben je dat zeker niet) dan ben je ook niet klaar om prohormonen te gebruiken.

3. Guest

Guest account verwijderd Topic Starter

Thanx Big cat ! Dan ga ik mijn voeding eens wat aanpassen, mss men work out ook wat!

Kben onlangs met men creatine opnieuw begonnen maar ik heb er gn effect meer van! Vorige cyclus was 1 maand met 1 maand zonder!

Wat moet ik dan doen?

4. Anoniem80

Anoniem80 Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    87
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m94
    Massa:
    134kg
    Goed trainen met veel rust.. En eten, eten en ook nog eens eten....
    Ik zelf ben ook nog jong(19, bijna 20) maar ik groei ook nog gewoon. En ook echt goed... Als ik maar eet :)

Soortgelijke Topics

Deel Deze Pagina