Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by soulreaver
... wanneer ze met prohormonen gaan beginnen voldoende calorieen en voldoende bouwstoffen binnen krijgen. Lastig te zeggen dus of het prohormoon voor het zwaarder worden zorgt.
Zelfde verhaal met steroiden robin, de meeste gaan pas goed eten wanneer ze in een kuur zitten.. zo is het ook met prohormonen... ik zou het zelf moeten testen om echte en oordeel te geven, maar ik vond, zoals je weet, het allemaal nogal erg aan de prijs raken.. duur spul, dat is een ding dat zeker is.
Originally posted by rastapd
mar tu-1 werkt met ander transport systeem
waardoor je zo goed als geen bijwerkingen hebt
dus de nieuwe generatie mote je zeker wel rekening mee houden dat die andres / beter werken
tuurlijk is het échte 'spul' bruter
maja niet iedereen wilt dat inderdaad...
gaat vaak maar om kg of 5 of misschien 10 bij sommige
nite iedereeen wilt super big worde hoor
greetingz
Originally posted by axestream
Ik denk dat velen geen AS willen gebruiken vanwege de slechte naam die ze hebben gekregen in de loop de jaren. Verder zal die spuit ook wel negetieve gevoelens los maken ivm "recreatieve drugs" die gespoten worden. En als laatste denk ik dat het ook een grote rol speelt dat prohormonen in andere land wel toegestaan zijn. Daardoor kunnen ze in principe legaal gekocht worden. He enige "duistere" kantje wat er dan aan zit is de wijze waarop het in NL komt bij de uiteindelijke gebruiker.
AS kunnen in andere landen ook legaal gekocht worden. In de apotheek gewoon zelfs. dat verschil is er dus niet. In ned. zijn ze niet verboden om te hebben, alleen ze zijn op doktersvoorschift als medicatie. Ik wil as niet goed praten, maar men onderschat prohormonen qua bijwerkingen en hoe het op je hormonale stelsel drukt.