MuscleMeat

pro hormoon? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

michael

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2003
Berichten
150
Waardering
0
wat is het grote verschil tussen pro hormonen en aas
je hebt tegenwordig zoveel produkten met pro hormonen er in wat is hier het effect van ten op zichte van aas
 
Gebruik de search even in voeding en supplementen.
 
Pro hormonen zijn meestal voorlopers (precursors) van verschillende anabole hormonen.
Steroïden of anabolen zijn de chemische variant van die anabole (androgene) hormonen. Meestal is de opname van steroïden veel effectiever doordat ze 1. geïnjecteerd kunnen worden en 2. beschermd zijn tegen de spijsvertering dmv 17AA om in onbeschadigde vorm de lever te passeren.
Steroïden werken dus effectiever doordat je meer resultaat krijgt voor dezelfde prijs. Het voordeel van pro hormonen is dat je jezelf nog 'naturel' kan noemen, maar verder zijn het dure 'snoepjes'.
De nieuwe generatie gaat verder dan die precursors en maakt echte steroide moleculen, deze zijn legaal in de VS maar kunnen nog altijd niet zo goed opgenomen worden als echte steroiden, en moet je dus nog steeds hoger dosseren wat de kostprijs weer flink omhoog jaagt. Voorbeeld hiervan is 1-test.
 
Echter naarmate de prohormonen meer op de anabole hormonen en de chemische varianten gaan lijken, des te meer zullen ook de bijwerkingen optreden. Verder is het in Amerika mischien handig, daar zijn ze goedkoop en kan je ze overal legaal halen. Echter in Ned. zijn ze niet legaal en peperduur. De resultaten die ik erover hoor vallen toch altijd wat tegen. Sommigen zullen het niet met me eens zijn hierin, maar ik hoor zelden dat mensen 8-10 kilo zwaarder worden dankzij een prohormoon. Meestal gaat het om mensen met een slecht voedinggschema en plotseling wanneer ze met prohormonen gaan beginnen voldoende calorieen en voldoende bouwstoffen binnen krijgen. Lastig te zeggen dus of het prohormoon voor het zwaarder worden zorgt.
De huidige varianten zijn wel vele malen beter als dat ze vroeger waren, maar ik vind dat je qua natural ook maar net op het randje zweeft, je bent hoe dan ook met hormonen in de weer, mischien indirect, maar toch..
 
Originally posted by soulreaver
... wanneer ze met prohormonen gaan beginnen voldoende calorieen en voldoende bouwstoffen binnen krijgen. Lastig te zeggen dus of het prohormoon voor het zwaarder worden zorgt.

niet echt objectief he... Als je AS met je kop erbij gebruikt zal je ook meer eten!

De laatste generatie prohormonen werkt gewoon goed. Vooral het 1-tu, welke een medisch erkend systeem voor de opname heeft. Werking zal wel minder zijn dan de meeste AS soorten ja, maar goed is het zeker (en prijzig).
 
Laatst bewerkt:
Zelfde verhaal met steroiden robin, de meeste gaan pas goed eten wanneer ze in een kuur zitten.. zo is het ook met prohormonen... ik zou het zelf moeten testen om echte en oordeel te geven, maar ik vond, zoals je weet, het allemaal nogal erg aan de prijs raken.. duur spul, dat is een ding dat zeker is.
 
persoonlijk denk ik dat naarmate prohormonen beter werken, het verschil tussen deze middelen en AAS kleiner is. Ook wat betreft de bijwerkingen. Zo moet je het gewoon zien. Prohormonen is voor mensen die niet te zwaar willen worden, rustig aan willen doen wat betreft bijwerkingen. En denken dat ze bij prohormonen nog steeds natural zijn.

Maar als je hetoor over hebt, waarom niet......
 
Prohormonen zijn steroiden. In de literatuur wordt een steroide omschreven als elk hormoon dat van cholesterol gereduceerd wordt dat wil dus zeggen dat alle glucocorticoide, prohormonen en zelfs Vitamine D steroiden zijn.

Er is zelfs een case te maken dat prohormonen anabole androgene steroiden zijn, als men beschouwd dat 4AD meer resultaat oplevert dan zijn conversie zou mogen toelaten, is het alleszins al anabool, en indirect (via conversie) androgeen.

Prohormonen zijn in alle geval producten die onder de amerikaans DSHE act vallen, die zegt dat alles wat natuurlijk voorkomt en niet eerder in de pharmaceutica gebruikt is een legaal supplement is. Nu prohormonen komen natuurlijk in het lichaam voor als reducties van de anabole natuurlijke hormonen (Testosterone, boldenone, nandrolone, DHT, DHN, DHB). Als er een te hoge concentratie aan deze hormonen in het lichaam is kan die in kleine mate weggewerkt worden via een converise met de 3aHSD (vooral Dihydro structuren), 3bHSD en 17HSD enzymen die ze omzetten naar inactieve prohormonen.

Het verschil is dus dat de structuurverandering een van de twee actieve aanhangsels verwijdert (3-keto of 17-hydroxyl) en de prohormoon dus niet actief maakt via de androgene receptor. Deze enzymen werken echter in twee richtingen en als de concentratie prohormonen groter is dan zal de conversie naar actieve hormonen plaatsvinden. Zo kun je dus inactieve prohormonen nemen om ze dan (voor een klein deel maar) te converteren naar actieve hormonen.

De twee grote problemen zijn enerzijds dat alle leveringsmechanismen illegaal zijn, waardoor je dus de onbeschermde molecule moet inslikken, en dat die voor 90-95% zal afgebroken worden in de lever. De 5 a 10% die in circulatie komt zal dan maar gedeeltelijk (5-15% voor alles behalve 1,4-andro) geconverteerd worden, waardoor je eigenlijk maar een 1% van de eigenlijke activiteit van de steroide behoudt.

Prohormonen boden ons een aantal jaar geleden een interessant onderzoeksveld vanwaar we konden werken naar een mogelijkheid tot legale alternatieven voor AAS. Maar de recente ontwikkelingen hebben er voor gezorgd dat dat nooit mogelijk zal zijn. Wat mij betreft is dit hoofdstuk afgesloten en mogen ze het hebben. Op dit moment is een geeduceerde AAS gebruiker veel veiliger bezig dan de idioten die zomaar een potje prohormonen gaan slikken ...
 
"Prohormonen is voor mensen die niet te zwaar willen worden"

Hahaha..iedereen wil zo groot mogelijk worden, alleen zijn de pro hormonen gebruikers niet eerlijk tegenover zichzelf..ze denken dat ze natural zijn maar kloten evengoed met hormonen..dus gebruik dan ineens het echte spul dan heb je nog kwaliteit voor minder geld en ben je tenminste eerlijk t.o. jezelf...
 
Originally posted by soulreaver
Zelfde verhaal met steroiden robin, de meeste gaan pas goed eten wanneer ze in een kuur zitten.. zo is het ook met prohormonen... ik zou het zelf moeten testen om echte en oordeel te geven, maar ik vond, zoals je weet, het allemaal nogal erg aan de prijs raken.. duur spul, dat is een ding dat zeker is.

Als je al AAS gebruikt, hou het dan daarbij. Als je prohormonen wil gaan inpassen daarin is dat ook goed, maar dan kun je best eens naar de minder legale toepassingen van deze legale producten gaan kijken. 4AD en 3-alpha bieden de beste mogelijkheden.
 
En toch lees ik veel goede resultaten met one+ en Super one+ verschillend van 4-9 kilo winst in massa.
 
Ja, waarvan een groot deel water en waarbij veel beginnertjes voor de eerste keer een deftig aantal calorien gingen eten. Een aantal opmerkingen daarover :

1.Ja het werkt, en transdermaal is de best oplossing. Helaas is dit illegaal. Daarom dat avantlabs ze ook niet meer maakt en dat binnenkort alle transdermalen van de markt zullen gehaald worden.

2.Overschat iets niet te vlug. Ik weet dat het verleidelijk is om te geloven dat een legaal product zo goed werkt als AAS, maar dat is gewoon verre van waar.

3.Als prohormoon gebruiker beseffen de mensen niet dat ze eigenlijk hun lichaam hetzelfde aan doen als met AAS, maar omdat ze de producten legaal kopen hebben ze geen manier om aan de minder legale producten te komen die nodig zijn voor herstel zoals clomid, Nolva en HCG. En dus een stuk minder veilig dan correct AAS gebruik.
 
kijk dit is het anwoord waar ik al een tijdje naar zocht thanx BC
 
mar tu-1 werkt met ander transport systeem
waardoor je zo goed als geen bijwerkingen hebt

dus de nieuwe generatie mote je zeker wel rekening mee houden dat die andres / beter werken

tuurlijk is het échte 'spul' bruter
maja niet iedereen wilt dat inderdaad...
gaat vaak maar om kg of 5 of misschien 10 bij sommige
nite iedereeen wilt super big worde hoor

greetingz
 
Originally posted by rastapd
mar tu-1 werkt met ander transport systeem
waardoor je zo goed als geen bijwerkingen hebt

dus de nieuwe generatie mote je zeker wel rekening mee houden dat die andres / beter werken

tuurlijk is het échte 'spul' bruter
maja niet iedereen wilt dat inderdaad...
gaat vaak maar om kg of 5 of misschien 10 bij sommige
nite iedereeen wilt super big worde hoor

greetingz

Punt 1. Hoe wordt het dan door het lichaam opgenomen. Wat scheikundigen niet gelukt is bij steroiden is ze dus wel gelukt bij prohormonen? steroiden krijgen over het algemeen een 17AA verbinding zodat het niet afgebroken wordt. prohormonen hebben dit niet dus meerendeel wordt afgebroken. En toevallig zou het gedeelte wat niet afgebroken wordt voor verbluffende resultaten zorgen??

Punt 2. wat is het transportsysteem dan?? een transportsysteem dat zorgt dat er geen bijwerkinge vanaf het hormoon komen?? leg mij eens uit hoe dat zit??

Prohormonen zullen best werken, maar hoe beter het wordt en dus hoe dichter het een echt hormoon nadert, dan zullen de bijwerkingen ook daaraan gerelateerd zijn. Als 1-test. primo zonder methyl groep is dan zou het ook de bijwerkingen moet hebben ervan, mits goed werkend. waarom zou je als natural sporter producten gaan zoeken die hetzelfde doen al as, maar nog net geen hormoon genoemd worden?? dan ben je jezelf aan het belazeren, want je zit net zo hard met hormonen te kloten als iemand die as gebruikt.
 
Hallo 5 of 10 kilo, weet je wel waar he over spreekt als het over 5 kilo spiermassa hebt?

Zelf wil ik ook een kuur pakken, maar heb er geen tijd voor ivm de zomervakantie en een vakantie daarna. dus ik zal begin juni 3 weken lang dagelijks 150 mg 1-tu gaan slikken.

En de ''echte'' kuur, als die komt zal dan rond december komen
 
Met alle respect, jij streeft naar het figuur wat beachboy. Waarom zou je dan uberhaupt over prohormonen en steroiden denken? Dat is natural makkelijk te bereiken en het bespaart je een hoop geld en schade aan je body.
 
Ik denk dat velen geen AS willen gebruiken vanwege de slechte naam die ze hebben gekregen in de loop de jaren. Verder zal die spuit ook wel negetieve gevoelens los maken ivm "recreatieve drugs" die gespoten worden. En als laatste denk ik dat het ook een grote rol speelt dat prohormonen in andere land wel toegestaan zijn. Daardoor kunnen ze in principe legaal gekocht worden. He enige "duistere" kantje wat er dan aan zit is de wijze waarop het in NL komt bij de uiteindelijke gebruiker.
 
Originally posted by axestream
Ik denk dat velen geen AS willen gebruiken vanwege de slechte naam die ze hebben gekregen in de loop de jaren. Verder zal die spuit ook wel negetieve gevoelens los maken ivm "recreatieve drugs" die gespoten worden. En als laatste denk ik dat het ook een grote rol speelt dat prohormonen in andere land wel toegestaan zijn. Daardoor kunnen ze in principe legaal gekocht worden. He enige "duistere" kantje wat er dan aan zit is de wijze waarop het in NL komt bij de uiteindelijke gebruiker.

AS kunnen in andere landen ook legaal gekocht worden. In de apotheek gewoon zelfs. dat verschil is er dus niet. In ned. zijn ze niet verboden om te hebben, alleen ze zijn op doktersvoorschift als medicatie. Ik wil as niet goed praten, maar men onderschat prohormonen qua bijwerkingen en hoe het op je hormonale stelsel drukt.
 
Originally posted by soulreaver


AS kunnen in andere landen ook legaal gekocht worden. In de apotheek gewoon zelfs. dat verschil is er dus niet. In ned. zijn ze niet verboden om te hebben, alleen ze zijn op doktersvoorschift als medicatie. Ik wil as niet goed praten, maar men onderschat prohormonen qua bijwerkingen en hoe het op je hormonale stelsel drukt.

Maar kom je dan niet al gauw bij landen waar men sowieso hele andere maatstaven hanteert m.b.t. tot medicijnen en aanverwanten? Zijn die AS in "westerse" landen te koop bij de apotheek?

Ik ben het met je eens dat velen zich verkijken op de uit- cq bijwerkingen van prohormonen. Toch zou ik zelf als ik vind dat ik er aan toe ben (met name de eerste keer) prohormonen gebruiken ipv AS. Qua gebruik (slikken ipv spuiten) en aanschaf (winkel ipv via-via) ligt de drempel gewoon een stuk lager en ik ben van mening dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
 
Back
Naar boven