MuscleMeat

Probleem elleboog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Italiaantje92

Cool Novice
Lid geworden
30 aug 2011
Berichten
46
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
65kg
Beste BB'ers,

Ik weet niet of dit het juiste fora hiervoor is, maar ik heb een probleem.

Elke keer als ik biceps curl doe dan zit ik met me elleboog, die beweeg ik dan mee, waardoor je daar alle kracht uit gaat halen. Nu is mij verteld als je hem in je zij doet dat dat veel beter is, maar dan heb ik hem in me zij en dan komt die dumbbell elke keer tegen me aan en traint voor geen meter...

Verder heb ik het ook altijd met bankdrukken...

Iemand tips?
 
beweeg je je elleboog mee omhoog of naar de zijkant? als je je armen een beetje naar buiten houd is het goed toch .
 
het beste kan je dan die oefeningen vermijden , het wordt anders alleen maar erger . Ik spreek uit ervaring, ik doe sommige oefeningen ook niet meer vanwege men elleboog : de upright row , barbell curl , wrist curl , bench press , front raises en de skull crucher heb ik allemaal vervangen door andere oefeningen die de elleboog minder belasten .
 
beweeg je je elleboog mee omhoog of naar de zijkant? als je je armen een beetje naar buiten houd is het goed toch .

ja ik beweeg me elleboog mee omhoog...

nee dat naar buiten houden, daar heb ik zo'n hekel aan dat vind ik zo irritant trainen, maar is wel de beste manier... qua belasting.
 
dit zou weleens de oplossing kunnen zijn voor je, arnold gebruikte m indertijd ook al.

[Link niet meer beschikbaar]
 
dit zou weleens de oplossing kunnen zijn voor je, arnold gebruikte m indertijd ook al.

[Link niet meer beschikbaar]

haha jaa daar ga ik niet mee rondlopen in de sportschool hoor:P

Maar voor thuis zou ik hem best willen aanschaffen..
 
als je je armen niet een beetje naar buiten kan houden tijdens curls doe je ze volgens mij te zwaar , hetzelfde geld voor je elleboog naar voren toe halen , als ik curl doe ik dat wel es om er de laatste reps uit te halen maar je eerste sets/reps zouden toch uit je biceps moeten komen
 
als je je armen niet een beetje naar buiten kan houden tijdens curls doe je ze volgens mij te zwaar , hetzelfde geld voor je elleboog naar voren toe halen , als ik curl doe ik dat wel es om er de laatste reps uit te halen maar je eerste sets/reps zouden toch uit je biceps moeten komen

jaa heb je helemaal gelijk aan! daarom ben ik vaak noodgedwongen om een apparaat te gebruiken...

Maar ik groei overal mee behalve me biceps die blijven maar achter, zo ****ed up:S
 
je moet ook niet verwachten dat je biceps centimeters per maand groeien he , wat je ook kan doen is de ezbar smalle grip pakken en dan je ellebogen tegen je buik zetten , heeft hetzelfde effect als die bicepsblaster en je staat niet voor lul :P
 
heb je mijn post uberhaupt wel gelezen ?

ja, maar dat zijn juist goede oefeningen ik weet niet wat voor oefeningen jij daar voor terug zet, maar ik heb zo mijn twijfels..???

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 13:28 ----------

je moet ook niet verwachten dat je biceps centimeters per maand groeien he

na, waar het mij vooral om gaat is dat als ik ze gewoon ontspan dat ze er vol uitzien qua omtrek, aanspannen daar gaat het me vaak niet eens om:)
 
het een houd verband met het ander , als je aangespannen kleine armpjes hebt zullen ze niet ineens dik zijn als je ze ontspant
 
je moet ook niet verwachten dat je biceps centimeters per maand groeien he , wat je ook kan doen is de ezbar smalle grip pakken en dan je ellebogen tegen je buik zetten , heeft hetzelfde effect als die bicepsblaster en je staat niet voor lul :P

jaa dat doe ik thuis vaak haha:P maar iig bedankt voor de tip, karma voor jou:D
 
ja, maar dat zijn juist goede oefeningen ik weet niet wat voor oefeningen jij daar voor terug zet, maar ik heb zo mijn twijfels..???

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 13:28 ----------



na, waar het mij vooral om gaat is dat als ik ze gewoon ontspan dat ze er vol uitzien qua omtrek, aanspannen daar gaat het me vaak niet eens om:)

er zijn genoeg andere goede oefeningen waarmee je ze kunt vervangen.
Je twijfelt aan mij? Let maar op , binnen n jaar is het alleen maar erger .
De barbell curl vervang ik met dumbbell curl en de bench door dumbbell presses .
 
er zijn genoeg andere goede oefeningen waarmee je ze kunt vervangen.
Je twijfelt aan mij? Let maar op , binnen n jaar is het alleen maar erger .
De barbell curl vervang ik met dumbbell curl en de bench door dumbbell presses .

ik gebruik geen barbell curl alleen dumbbell curl;p en dumbbell presses en bench gebruik ik ook allebei;p
 
ok ,je moet het zelf bekijken hoe je het best reageert op n oefening en anders moet je wat minder gewicht gebruiken en niet te veel smokkelen .
En een elleboogwrap helpt ook wel heel goed .
 
ok ,je moet het zelf bekijken hoe je het best reageert op n oefening en anders moet je wat minder gewicht gebruiken en niet te veel smokkelen .
En een elleboogwrap helpt ook wel heel goed .

Ik weet dat je het goed bedoelt hoor! Sorry dat ik aan je twijfelde...

ja, ik denk dat ik gewoon licht qua gewicht ga pakken:)
 
Back
Naar boven