AndroidHealthClinic

probleem massa maken op rug gedeelte

Bezoekers in dit topic

fenom

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 jan 2010
Berichten
44
Waardering
1
Lengte
1m84
Massa
93kg
Vetpercentage
17%
Oké mensen om eerst te beginnen ik heb 5 jaar getraind dan 6 jaar stil gelegen en nu 5 maand terug bezig. ik zeg wel er bij dat ik 23 kilo spieren kwijt ben, nu zit ik met het probleem dat ik geen massa opmaak op mijn rug, mijn rug wordt enkel maar droger. nu ben ik een groot gelover in high rep trainen. mijn doel ,in zo weinig mogelijk sets honderd halen. ik weet dat dit nu niet bepaald goed is voor massa opbouw maar toch maak ik nog progressie momenteel.al mijn rondingen beginnen terug te komen zoals vroeger behalve rug geen spieropbouw .

mijn trainingschema momenteel

deathlift: 2sets 10x 70% van mijn kunnen
2sets 8x. 90%
lat pulley: 2sets 10x 70%
2sets 8x. 90%
bent over: lateral raises (tussen koort)
4 sets 10x (dit is enkel omdat ik niet meer kan, kan niet hoger)
t bar : 2 sets 10x70 %
2sets 8X 90%
dumbel: row 2 sets 12
1 set 10
1 set 8

wat vinden jullie van dit schema zien jullie verbeteringen die moeten gebeuren . ik heb er nu geen gewichten bij gezet omdat ik nog niet lang met dit schema bezig ben. ik vind het raar dat mijn rondingen overal komen borst en armen en triceps enkel rug niet. moet wel zeggen dat ik vroeger steroïden gebruik en nu sinds ik bezig terug ben niet. of moet ik meer geduld opbrengen en kan dit nog niet dat mijn rug zich begint te zetten

mvg fenom
 
verwacht je niet teveel en te snel resultaten voor zo'n relatieve korte periode :dunno:
 
Geloven in een aanpak waarvan je weet dat het niet de beste methode voor je is?

Als je droger wordt en het doel is massa, verhoog dan je voeding?
 
Geloven in een aanpak waarvan je weet dat het niet de beste methode voor je is?

Inderdaad een merkwaardige tegenstrijdigheid.

@TS. Laat me raden:
Je 'gelooft' erin omdat je door deze manier van trainen zo'n geweldige pomp krijgt, je na iedere training helemaal vol zit en stuk bent, de volgende zware spierpijn hebt en dit alles zo geweldig goed voelt?
 
Je verwacht het niet een roider die niet meer weg komt met een matigs schema
 
Back
Naar boven