XXL Nutrition

probleem met aankomen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

the lowrider23

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 jun 2006
Berichten
55
Waardering
0
yo iedereen:D

ik heb eens een vraagje of er iemand kan helpe want kom slecht bij nu.
train nu al 3 jaar en ben 193 groot en weeg 86kg maar kom de laatste tijd slecht bij en heb die brinta nu ook gaan hale maar tot hiertoe gaat het maar traag en da is nie normaal want kan vrij snel goeie kilo's pakke. ik zit zo rond de 5000 kalorieen en goe clean.

kan er iemand helpe???

greetz
 
5000 kcal per dag en nog niet aankomen? Ecto? Mss nog een weightgainer tussendoor dan?
 
mijn onderhoud zou volgens de berekening op de forum 2600 zijn. klopt da of is da mss verkeerd ofzo?

gebruik mamoet als gainer in mijn dieet dus weet geen raad meer ale???
 
Schema posten, ben benieuwd naar jouw 5000 kcal ;)
 
da ga ik er morge wel eens opzetten.

maar da van mijn onderhoud kan da kloppe of niet???
 
wat boeit dat nou. Als je niet aankomt, eet je niet genoeg. Zo simpel is het.
 
onderhoud 2500 Cal
Inname 5000 Cal
en niet groeien ?

Dan heb je duidelijk een stofwisselings-ziekte waarbij je je eten niet goed verteerd en je het onverteerd weer uit schijt, of een thyroid probleem dat je onderhoud vreselijk opschroeft. Laat je maar eens door een arts onderzoeken.
 
ik heb dezelfde stats, en zit rond 3500 KCal... en ik kom langzaam aan. en ben ook ecto. Maar ik zit erg hoog in eiwitten, en train hard:P Gek genoeg blijft mn BF% altijd laag
 
ik heb dezelfde stats, en zit rond 3500 KCal... en ik kom langzaam aan. en ben ook ecto. Maar ik zit erg hoog in eiwitten, en train hard:P Gek genoeg blijft mn BF% altijd laag
ik had dat dus eerst ook. Maar vreemdgenoeg verander ik nu mijn voedingsschema zo'n 1x per maand. Daardoor blijft je lichaam geprikkeld. En nu groei ik dus wel.
eerst bleef ik ook heel lang gestaag groeien.
ik heb wel dezelfde inname ongeveer (telkens) maar verander heel vaak de voedingsmiddelen.
Gewoon 4 schema's maken en elke maand een ander ;)
 
probleem met aankomen = meer gaan eten.
 
en niet te heel clean bulken, ik ben zelf ecto en ik vreet alles, veel gezonde, eiwitrijke dingen, maar ook veel andere zaken zoals frieten, pitta, mcdonnalds, de hele resum!
 
Back
Naar boven