AndroidHealthClinic

Probleem met aankomen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ultraarjen

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 aug 2010
Berichten
88
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
81kg
Vetpercentage
10%
Hallo, ik loop nu al een tijdje met het probleem dat ik niet kan aankomen. Ik ben 178cm lang en 74kg. Ik train 3/4 keer in de week en eet zo'n 3400kcal per dag waarvan 180gr eiwit. Heeft iemand een idee waarom ik niet aankom?
 
Maar mijn caloriebehoefte is ongeveer 3000kcal als ik die websites mag geloven, dan zou ik toch moeten aankomen?
 
je eet te weinig.
 
Je eet te weinig. Ik zou volgens 'de formules' een onderhoud van 2900 hebben, maar in de praktijk blijkt het 3850 te zijn.
 
Als je gewicht op 3400kcal constant blijft dan is je caloriebehoefte 3400...dus ga maar eens dagelijks 3900 eten
 
Luxe probleem... :o

Maar wat iedereen al schrijft. Die calculators zijn maar een beginpunt. Als je op je huidige kCal niet aan komt, dan moet je omhoog.
 
Maar mijn caloriebehoefte is ongeveer 3000kcal als ik die websites mag geloven, dan zou ik toch moeten aankomen?

Je snapt zelf toch ook wel dat je onderhoud hoger ligt wanneer je niet aankomt?
 
Je snapt zelf toch ook wel dat je onderhoud hoger ligt wanneer je niet aankomt?

Of mss klopt zn onderhoud maar eet hij gewoon geen 3400 kcals. Maar dan is het probleem nog steeds te weinig eten.
 
Het is inderdaad zo dat als je niet aankomt je te weinig eet.
De berekeningen zijn wat het zegt... berekeningen ingeschat op een gemiddeld persoon.
Dit houdt geen rekening met je metabolisme etc. dat is bij iedereen anders.

Post eens wat je eet met je macro's erbij. (dus totaal kval en ekv)

want er wordt inderdaad ook best wel vaak verkeerd gerekend. En dan kan er ook gericht advies worden gegeven.
Daarbij valt 3400 ook nogwel mee.
 
Ookal zegt zon formule dat je moet aankomen op 2500 en je eet 3500. Als je dan niet aankomt, geloof je dan je ogen en de weegschaal of die formule?

damn hee...
mensen denken echt niet meer zelf na tegenwoordig
 
Back
Naar boven