nee zeker niet jongen,jij wilt die gast helemaal verrekken zeker ?
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kijk eens naar je meest rechter foto en hoe je houding daar is. Daar begint het al mee...
nee zeker niet jongen,jij wilt die gast helemaal verrekken zeker ?
Ik at enkele weken geleden nog altijd rond 10 uur savonds een bak kwark naar binnen van 500 gram en daar ben ik mee gestopt omdat ik heb gehoord dat eten na 8 uur niet verteert en dat je buik dan gaat uitzetten (weet nog niet of dat resultaat heeft meegebracht).
Het ligt aan je houding!
Je schouders staan ook ver naar voren. Probeer je borst eens naar voren te duwen, je schouderbladen na elkaar toe en je rug wat krommen. ( kortom tietjes naar voren)
en dan moet je je bekken wat indraaien. Probeer ook je adem wat hoger te leggen, dus je buik naar binnen aanspannen
Ik had een fitnesstrainer die fysio was geweest en kon me er met wat rek oefeningen binnen 2 weken vanaf helpen.
Hallo mede dbb'ers,
Ik train al even en loop al best lang rond met hetzelfde probleem, namelijk mijn buik. Ik heb niet het gevoel dat ik dik ben (sterker nog een aantal jaar geleden was ik de grootste ecto die er rondliep) maar mijn buik steekt een eind uit naar voren. Het komt voorbij mijn borst dus het lijkt net of ik een pens heb zitten terwijl als ik mijn buikspieren aanspan dat je ze wel redelijk ziet zitten.
Ik weet niet hoe het komt maar wil er graag vanaf. Ik heb nooit echt gedisciplineerd mijn buikspieren getraind. Het is ook niet dat ik overal veel vet heb zitten, op mijn buik zit er wel een laagje.
Ik at enkele weken geleden nog altijd rond 10 uur savonds een bak kwark naar binnen van 500 gram en daar ben ik mee gestopt omdat ik heb gehoord dat eten na 8 uur niet verteert en dat je buik dan gaat uitzetten (weet nog niet of dat resultaat heeft meegebracht).
Ik heb niet echt een voedingsschema maar let wel op wat ik eet en eet zo goed als geen junkfood of andere rommel.
Dus misschien iemand die raad voor me heeft of een oplossing? ik hoor het graag!
Hieronder fotos van mijn core, op de laatste zie je dat mijn buik uitsteekt (misschien zijn de foto's een beetje onduidelijk waardoor je het niet goed kan zien)
ho
met kwark bedoel je platte kaas?
geef je voeding schema eens door.
mijn buik staat er altijd in heb hier veel ervaring in.
mvg
jp
Knikker eerst dat brood eens uit je schema, als dat niet werkt kan je proberen de kwark weg te halen (drink je ook melk, dan dat ook). Vervang de kwark dan bijvoorbeeld door caseine.
Q
Knikker eerst dat brood eens uit je schema, als dat niet werkt kan je proberen de kwark weg te halen (drink je ook melk, dan dat ook). Vervang de kwark dan bijvoorbeeld door caseine.
Q