XXL Nutrition

probleem met sportschool (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

robrecht10

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
29 nov 2002
Berichten
188
Waardering
0
Ik weet niet of het gepast is namen te noemen. De sportschool waar ik nu train vind ik best goed, vergeleken met waar ik vroeger trainde. Nu is er echter een persoon die zelf een zaak gaat opendoen en dit veel dichter bij mij in de buurt... en dan zou ik niet meer zo lang moeten rijden en zo. Hij is 13€ duurder wel per maand, maar levert ook lessen en advies beweert hij, ook ivm met hardcore (inschrijvingsgeld is 100 € , gratis als je nu inschrijft). Hij gaat open in januari dus ik heb nog ff tijd om te beslissen... iemand raad, waar moet ik rekening mee houden bij die keuze?
 
100euro?

Hi man

T: Kun je deze thread naar chat verplaatsen?

Robert: 100euro! what the ****? dat is wat ik per jaar betaal. Ok ik zit wel in de studenten tarief, maare ik vind het wel een agressieve verkoopmethoden.
Vraag maar eens wat voor ruimte en apparatuur er komt. Maar ik zou oppassen voor zo iemand. Daar wil je niet mee in zee gaan. Dit is geen BB'er lijkt het wel en ZEKER geen hardcore met liefde voor sport denk ik maar een geldwolf. Maar als ie goede kwaliteit kan leveren voor zijn prijs, tja als je dichtbij woont wil je die 13 euro's in beschouwing nemen natuurlijk. Maar pas vooral op.

Wbt advies: er zitten hier genoege competente mensen die je kunnen helpen hoor. Ik zou dat niet als hoofdreden gebruiken.


succes en train ze, Xerxes
 
Gewoon even afwachten tot die tent geopend is, en er dan es een kijkje gaan nemen.
Als het wat is, kun je er altijd nog heen.
Kost dan misschien iets meer, maar weet je wel waar je heengaat, en dat is nu nog onzeker.
Daarbij ben je tevreden met de sportschool waar je nu zit, dus ik zou gewoon even afwachten.
 
ik ben er daartsraks ff gaan kijken...het is nog in opbouw. Wel groot moet ik zeggen, apart gedeelte voor hardcore...en dat is echt wel netjes verzorgd moet ik toegeven, ook propere douches (die heb ik in de huidige zaak nt) en ik kan gebruik maken van een sauna, en medische dienst... kdenk dat ik toch ga overschakelen, als ik het nu doe moet ik die 100€ niet betalen en ik spaar veel benzine en parkeerkosten uit. Er is ook een optie familiepakket: 70€ per maand, en aangeizen ik met men broertje train... ff uitleg v'ragen toch
btw die gast die de tent opendoet is johan heeren, kent iemand die, het zou ooit nog nederlands kampioen bb geweest zijn doet de ronde
 
Hi

Hmmm lekker hoor extra stimulans voor je trainingen denk ik. Ga ervoor zou ik zeggen. :lifter: :D

Xerxes
 
Bij mijn sportschool is de eerste inschrijving 40 euro.. daarvoor wordt je gewicht en bloeddruk opgemeten, evenals de bicepskracht bepaald. Kleine dingetjes.. geen grote.
Vraag me af wat er bij 100 euro tegenover staat in de bovenvermenlde sportschool.
Wat kosten jullie sportscholen iha? De mijne dus 31 euro voor een simpel abo en 45 euro voor een met extra korting op zonnebank (50 ipv 20%) evenals gratis PowerPlate gebruik...
 
Mijn sportschool kost 41 euro per maand voor onbeperkt trainen en sauna (mini, infrarood) Trilplaat kost extra.
 
ik betaal nu 37.5 € per maand, enkel onbeperkt trainen, geen franjes, enkel de gym en het toilet ;-)
 
Heeee Xerces, weet jij hoe dat zit met die studentenkorting? Jij betaald 100euro per jaar, ik betaal 400 p/jaar. Scheelt wel natuurlijk.

En Robrecht10, ik zou gewoon naar die nieuwe sportschool gaan.
 
Vaak zie je dat hulp en advies in een gym minimaal...of in sommige gevallen zelfs verkeerd is. Dus kijk liever of je inderdaad van kwaliteit kan spreken bij hen. Ga dan alsnog.
Kijk altijd eerst waar je terecht komt voordat je zomaar een aboo neemt. Misschien sucks die gym straks wel. Je weet nog totaal niet hoe het eruit komt te zien en wat ze hebben...
 
Ja.. ik vraag de mensen die daar werken vaak het hemd van het lijf.. maar de helft heeft eigenlijk de ballen verstand van KT.
Bijv. ik heb me de front squat voor laten doen door 1 van die jongens.. hoor ik nu dat je altijd de staaf in je handen moet hebben (zo wilde ik het ook gaan doen).
En zo kan ik wel even doorgaan met oefeningen die ik thuis had bedacht mbv www.exrx.net die bij mij geen videootje laat zien en waar later van bleek dat ze anders moesten..
Ik heb een grote mond en vraag steeds of ik het wel goed doe, maar als de begeleiders het ook al niet weten...
Joh, als de begeleiding in die andere school goed is.. dan heb je daar echt veel aan..

overigens kan ik, als ik 70 euro/maand dok, behalve gratis zonnebanken ook 30 min per week een overleg met een personal trainer hebben.. maar ik ben bang dat zoiets meer gaat over cardio-apparatuur waar zo'n hartslagmeter in zit, dan over KT. Gelukkig is er nog mijn ex-peute die nogal KT-georiënteerd is en vaak daar met patiënten werkt (en bijna iedereen aan de squat zet).
 
Originally posted by Esperantisto
Ja.. ik vraag de mensen die daar werken vaak het hemd van het lijf.. maar de helft heeft eigenlijk de ballen verstand van KT.

Ik zit bij een Achmea Health Center.. daar zijn ze dus alles behalve KT gericht! Nou is dat voor mij niet zo erg, want de gewichten gaan qua kilo's nog ver genoeg voor mij om zwaar te kunnen trainen. Bovendien kan ik voor 40 euro dus onbeperkt trainen. Ze zijn zeven dagen in de week open, heb gratis toegang tot de sauna en ik kan alle groepslessen volgen.. das handig i.v.m. mijn RPM (spinning). Loopt maar 1 begeleider die serieus ingaat op vragen over kracht, de rest komt altijd met de opmerking dat ze niet zo'n sportschool zijn... Enige irritante is dat je niet kan squatten omdat ze daar de halters niet voor hebben, maar hebben sinds kort wat "geregeld" zodat we op zondag met de halters van de Body Pump toch kunnen squatten :D
Dan is de grootste tegenstander van het bodybuilden er nl niet en kunnen we vrij ons gang gaan...
 
Originally posted by Robin
Vaak zie je dat hulp en advies in een gym minimaal...of in sommige gevallen zelfs verkeerd is.

o ja jo?!:D
 
Ik zou eerst even wachten met nu al lid te worden. Er komen toch geen mensen of in ieder geval heel weinig als het inschrijfgeld zo hoog is. Er komen vast en zeker aanbiedingen, want ze moeten die sportschool toch vol krijgen en niemand gaat zich toch nu al inschrijven terwijl ze niet eens weten wat ze krijgen?

Ik betaal 45 euro per maand voor 7 dagen per week incl groepslessen als spinning en body pump enz. sauna en zelfs het gebruik van het toilet is hierbij inbegrepen. :D Ook een nieuw gebouw en zelfs een sintelbaan indoor.
 
Back
Naar boven