XXL Nutrition

Probleem met taakbalk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wovano

Super Moderator
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Coach
Lid geworden
10 jun 2010
Berichten
20.275
Waardering
47.070
Lengte
1m86
Voor de slimmeriken onder ons. Heb per ongeluk iets verwijderd in taakbeheer omdat mijn laptop vast hing en nu is mijn onderste balk weg. Hoe krijg ik dit weer terug?

2qiqk4l.jpg
 
3streepjes rechtsboven,bladwijzers, bladwijzerbeheerbalk weergeven.
 
3streepjes rechtsboven,bladwijzers, bladwijzerbeheerbalk weergeven.
Nee, gaat om de onderste balk. Die rode. Als ik chrome minimaliseer is het een groot vlak. Mijn bureaubladicoontjes zijn ook weg.
 
op je bureaublad gaan staan met je muis en rechtermuisknop aanklikken.
Wat krijg je dan in beeld? Welk rolmenu?

kan zijn dat je je pictogrammen op verbergen hebt staan.
Mogelijk heb je wat in je beeldscherminstellingen gewijzigd .
 
op je bureaublad gaan staan met je muis en rechtermuisknop aanklikken.
Wat krijg je dan in beeld? Welk rolmenu?

kan zijn dat je je pictogrammen op verbergen hebt staan.
Mogelijk heb je wat in je beeldscherminstellingen gewijzigd .
Als ik dat doe gebeurt er helemaal niks. Enige wat ik kan doen is vanuit taakbeheer chrome openen.
 
pc al opnieuw gestart?

welke windows versie?

zie je wel je normale bureaubladachtergrond? of is het een andere kleur vlak oid?
 
Galen is beest in ICT sector.
 
Je taakbalk bedoel je?

Configuratiescherm (windows 10 rechter muisknop op start links onder) -> Vormgeving en persoonlijke instellingen -> Taakbalk en menu start.

Instellingen even checken of dat nog allemaal klopt. Voor je bureaubladpictogrammen bij persoonlijke instellingen -> bureaubladpictogrammen wijzigen.

Maar kan ook aan wat anders liggen gezien je per ongeluk wat verwijderd hebt. Alhoewel je in taakbeheer meestal een proces of service stopzet. Die zijn weer actief na heropstart als het goed is.
 
Laatst bewerkt:
Even opnieuw opstarten, je hebt je Explorer afgesloten.

Je kan ook windows-toets+R indrukken, en dan Explorer.exe intypen en enter drukken, maar opnieuw opstarten is een betere optie.

En vanaf nu nooit meer Explorer.exe beëindigen via taakbeheer,is het meest essentiële proces van Windows :)
 
Laatst bewerkt:
een ICT -er zegt ook altijd als eerste.. pc opnieuw opstarten. :D
 
Back
Naar boven