XXL Nutrition

Probleem met water drinken.

Bezoekers in dit topic

Inb4

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
22 jan 2015
Berichten
5.057
Waardering
2.685
Lengte
1m75
Massa
50kg
Vetpercentage
> 50%
Hallo leden,

Sedert +/- 4 jaar terug heb ik een donornier gekregen.

Omdat ik maar één nier heb, werkt mijn lichaam op dat vlak net even iets anders.
Sowieso stop ik meestal omstreeks 16.00 uur met drinken, omdat ik anders 's nachts te vaak naar de toillet moet. Dat komt mijn nachtrust niet ten goede.

Nu weet ik inmiddels dat krachtsporters aangeraden wordt om veel water te drinken.
Vanwege mijn beperking redeneer ik wat anders en drink ik +/- 1,5 liter halfvolle melk (tot 16.00 uur) op 'n dag. Vanwege de eiwitten en ook omdat ik zeg maar een melkmonster ben ;)

Ik train serieus en heb voor mijn leeftijd en o.a. achtergrond een redelijk fysiek.
Daarnaast ben ik natuurlijk nog onderweg.

Wat adviseren jullie mij (er even vanuit gaande dat je in mijn schoenen zou staan).

Geen melk meer maar water en de eiwitten uit de melk uit bijv. tonijn gaan halen.
Of gewoon zo door gaan.

Ik krijg dagelijks +/- 120 / 130 gram eiwitten binnen (melk, magere kwark, tonijn, 's avonds met de pot mee eten).

Bvd

Marc
 
Lekker melk blijven drinken, en als je je goed voelt en niet constant een droog bekkie hebt is er volgens mij niks aan het handje en kom je geen vocht te kort.
 
Okay, duidelijk.
Dank je
 
Back
Naar boven