MuscleMeat

Probleem onderarmen *auw*

Bezoekers in topic

maniac

Puny human
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
4 nov 2002
Waardering
54
Originally posted by WoUz

Bij mij helpt ijs altijd wel. Mij werd een tijd terug verteld dat door het ijs ook je bloedsomloop beter word doordat je lichaam het daar weer warm (en vol bloed door de vernauwing misschien?) wil krijgen...

Dat denk ik ook.

bestoldschool

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Waardering
0
Er is (of was) altijd een verschil van mening tussen doctors/ziekenhuien en de paramedische groep (oa fysio's) over warmte of koude applicaties.
Doctors/ziekenhuizen vonden altijd warmte goed voor een acute ontsteking, terwijl fysio's juist zeggen dat kou beter is bij acute blessures.
Tot nu toe heb ik Shaquille O'Neal, Ronaldo en consorten nog niet met warme pakkingen op de bank zien zitten na een acute blessure.

Gezien je blessure al over is hoef ik mijn input niet meer te geven.
Succes met je Giant Arm Mission :)

WoUz

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Waardering
0
Hehe, ja vorige week ging het goed en deze week heb ik een rust-en-eet-alles-wat-ik-wil-weekie om daarna weer volop te gaan beulen :)

-Ma3stro-

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Waardering
11
ik las op het forum van bb.com dat het zou helpen om eerst je polsen in heet water te leggen en daarna in koud water om bloodsomloop te bevorderen. Iemand hier ervaring mee?

ccnp

Advanced Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
12 nov 2002
Waardering
1
indien je pijn begint gebruik je 3 x daags 5 minuten ijs leggen op de plek die pijn doen, indien dit niet werkt dan het verwarmen .
Bij mij werk ijs goed.

succes

Elmar

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Waardering
1
join the club :)

martijn23

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
12 mrt 2003
Waardering
0
ik hge ook precies hetzelfde gahad!! en bij lag het aan............het werken met de computer muis!! toen ik hier varandiring in ging brengen werd het snel minder..het kan een begin zijn va rsi! opppasen dus!!

mvg martijn

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Waardering
412
Lengte
1m69
Massa
95kg
Originally posted by martijn23
ik hge ook precies hetzelfde gahad!! en bij ... lag het aan............het werken met de computer muis!! toen ik hier varandiring in ging brengen werd het snel minder..het kan een begin zijn va rsi! opppasen dus!!

mvg martijn

zo he... probeer jij blind te typen ? :D

Bovenaan