Fitness Seller

Probleem onderarmen *auw* (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by WoUz


Bij mij helpt ijs altijd wel. Mij werd een tijd terug verteld dat door het ijs ook je bloedsomloop beter word doordat je lichaam het daar weer warm (en vol bloed door de vernauwing misschien?) wil krijgen...

Dat denk ik ook.
 
Er is (of was) altijd een verschil van mening tussen doctors/ziekenhuien en de paramedische groep (oa fysio's) over warmte of koude applicaties.
Doctors/ziekenhuizen vonden altijd warmte goed voor een acute ontsteking, terwijl fysio's juist zeggen dat kou beter is bij acute blessures.
Tot nu toe heb ik Shaquille O'Neal, Ronaldo en consorten nog niet met warme pakkingen op de bank zien zitten na een acute blessure.

Gezien je blessure al over is hoef ik mijn input niet meer te geven.
Succes met je Giant Arm Mission :)
 
Hehe, ja vorige week ging het goed en deze week heb ik een rust-en-eet-alles-wat-ik-wil-weekie om daarna weer volop te gaan beulen :)
 
ik las op het forum van bb.com dat het zou helpen om eerst je polsen in heet water te leggen en daarna in koud water om bloodsomloop te bevorderen. Iemand hier ervaring mee?
 
indien je pijn begint gebruik je 3 x daags 5 minuten ijs leggen op de plek die pijn doen, indien dit niet werkt dan het verwarmen .
Bij mij werk ijs goed.

succes
 
join the club :)
 
ik hge ook precies hetzelfde gahad!! en bij lag het aan............het werken met de computer muis!! toen ik hier varandiring in ging brengen werd het snel minder..het kan een begin zijn va rsi! opppasen dus!!

mvg martijn
 
Originally posted by martijn23
ik hge ook precies hetzelfde gahad!! en bij ... lag het aan............het werken met de computer muis!! toen ik hier varandiring in ging brengen werd het snel minder..het kan een begin zijn va rsi! opppasen dus!!

mvg martijn

zo he... probeer jij blind te typen ? :D
 
Back
Naar boven