AndroidHealthClinic

probleem:P

Bezoekers in dit topic

fabolous

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 apr 2008
Berichten
97
Waardering
0
Ik heb de laatste tijd veel te veel verschillende oefeningen nodig van een spiergroep om me echt volledig vol te voelen. Ik heb elke keer veel energie over om minstens voor borst bv, 6oefeningen te doen:S ik hoor dan vaak dan moet je zwaarder trainen(met gewichten) maar ik train eg tot ik met de oefening niet meer kan.. wat kan ik het beste doen gewoon minder sets doen voor borst en rug en weten dat je het dan toch wel traint en dan toch wel gespierder wordt n dergelijke of hebben jullie alternatief?

ik zit meestal te lang in de sportschool denk ik, rond de 2uur is me max!

En een fullbody schema zou dat helpen?

Ps, gebruik geen creatine of iets wat er op lijkt, neem alleen weiht gainers!

ciaooooo
 
borst:

bankdrukken
incline bench press
cable crossover
incline fly
cable fly
(korte bewegingen vooruit) met concentratie op de borst (weet niet hoe die heet):$

zoals je ziet is alles dubbelop:S

voor rug:

pull up
death lift
barbell row
dumbbell row
bent over cable raise
(vaak ook nog seated row en pulldown)

help me:D
 
Hoe voer je je reps uit?
Als je de reps langzaam uitvoert (m.n. de excentrische fase) en evt aan het einde van de concentrische fase even vasthoudt, is de oefening een stuk zwaarder.
 
ik wissel af en toe af door langzamer de oefeningen te doen of doe er een superset tussen! ik denk dat ik dan voor de alle oefeningen 2 sec om 2 sec moet doen toch? wat stellen jullie voor om voor oefeningen of trainingen te volgen?

herhalingen altijd tussen de 8-12, 3 sets meetsal de laatste oefeningen een set extra
 
wat zijn je stats, en welke gewichten pak je dan voor sommige oefeningen?
 
Dubbel op hoeft niet. Gewoon voor borst 4 oefeningen doen die alles afdekken. Train je al deze oefeningen steeds in 1 training of zijn dit 2 trainingen?. Kun je mss. een schema neerzetten van wat je traint per training, hoeveel trainingen heb je per week, sets, gewicht. Oftewel een volledig schema van wat je nu doet. Zelf hou ik in excel een schema bij. Zo kan ik duidelijk mijn progressie bijhouden en het is ook leuk om te doen :)
 
borst:

dumbbell press 2x30kg 8x
apparaat bench press 85
incline dumbbell press 24-26-28
incline cable crossover 13.75kg
incline fly 18kg (8x)
cable fly 16.75kg 8x
(korte stukjes vooruit(naam weet ik niet:P) 2x 15 lichte intensiteit. 6kg

biceps:
barbell curl 45kg
barbell curl reverse bovenhandse greep 30kg
concentrated bicep curl 14kg
hammer curl 16kg

dag 2
rug:
pull ups 3x10+4kg
straiged leg deathlift 85kg 8x (ding glijd uit me handen... pffff
barbell row 50kg 8x
dumbbell row 22kg 8x
shrugs 30kg 8x
dippen 3X15 (eigen gewicht 70kg)
french press 30kg(net begonnen haha)
one arm triceps extension 12kg
cable extension +- 30kg

dag 3
benen:
squat 100kg
straigt leg death lift 85 kg 8x
leg press 200kg
leg extension 75kg 8x
leg curl 85kg 8x
calf raise 130 kg
military press 40kg
neck press 40kg
cable front&side 6kg

buik train ik bij me cardio dag:P

enne stats wat is dat:P sorry hoor maja:P

owjah straigt leg death lif of death life, welke voorkeuren?

ciaoooo
 
train meestal 3x per week en dan de 4e dag cardio of die doe ik tussendoor
 
3 sets is niets . Begin eens te banken en doe een iets in de aard van : 12 , 10 , 8 , 8 , 5 , 5 , 3 , 3 , 3 . Als je je dan niet 'vol' voelt dan weet ik het niet .
 
Phenoshef is 4 sets niet gewoon genoeg. Waarbij je bij het laatste setje een gewicht pakt die je net 5x kan doen?

Tja ik denk dat je bij borst aan 4 oefeningen genoeg hebt. Dan doe je er nog 2 triceps oefeningen bij, dippen en nog 1jte.
 
Back
Naar boven