Fitness Seller

Probleem tijdens het squatten

Bezoekers in dit topic

RH95NL

Novice
Lid geworden
2 jul 2017
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
78kg
Vetpercentage
18%
Hallo,

Ik heb het probleem tijdens het squatten dat de buitenkant van mijn voeten/schoenen van de grond komen.
Ik denk zelf dat de schoenen die ik gebruik niet stabiel genoeg zijn voor mijn voet.
Zullen squat schoenen dit probleem verhelpen?
 
Zorg in ieder geval dat je platte schoenen hebt. Je kan ook gewoon proberen op je sokken te squatten. Dan weet je iig of het aan je schoenen ligt want dan sta je hetzelfde als op een platte zool.
 
Probleem dat je omschrijft moet met platte schoenen of op sokken ook te verhelpen zijn. Zou wat filmpjes opzoeken om te verbeteren.
Bij mij maakt het een wereld van verschil of ik op mn vorm let en goede vorm heb of niet.
Let je erop, komen voeten veel minder snel los.

Squat schoenen zorgen voor meer stabiliteit en dat je net wat dieper kan.
Komt ook je squatvorm ten goede. Die schoenen zijn een van mn beste aankopen geweest en is zeker een aanrader. Maar ik zou eerst zorgen dat het je lukt het probleem te verhelpen zonder die schoenen
 
Bedankt voor de reacties! Ik ga eens proberen of ik het probleem kan oplossen door op mijn sokken te squatten.
 
En kijk ook eens of je knieen niet naar binnen knikken. Of laat iemand anders even meekijken. Dat kan ook de oorzaak zijn, en is slecht voor je knie gewrichten.
 
Back
Naar boven