Fitness Seller

Probleem voedingschema

Bezoekers in dit topic

Lijkt me niet chill namelijk om alles te eten wat je ouders maar altijd willen. Vanaf een jaar of 18 maakte ik meestal mijn eigen avondeten.
1 keer per dag eten wat me ouders gemaakt hebben, Gezond vers eten waar je zelf niks voor hoeft te doen. Ik zie het probleem niet zo. Behalve dat het een beetje ouwehoeren met je kcal is, dat is het enige probleem.
 
1 keer per dag eten wat me ouders gemaakt hebben, Gezond vers eten waar je zelf niks voor hoeft te doen. Ik zie het probleem niet zo. Behalve dat het een beetje ouwehoeren met je kcal is, dat is het enige probleem.
Meer het idee van elke dag stamppot :barf: maar ieder zijn ding natuurlijk. Ik at vroeger bijna elke dag gekookte aardappels met vlees en groente. Heb ik sinds ik uit huis ben nooit meer gegeten.
 
Meer het idee van elke dag stamppot :barf: maar ieder zijn ding natuurlijk. Ik at vroeger bijna elke dag gekookte aardappels met vlees en groente. Heb ik sinds ik uit huis ben nooit meer gegeten.
Ja klopt voor sommige is het onvoorstelbaar. Net zoals dat ik 1 kg kwark per dag eet, Mensen om heen zegge ik zou binnen 1 maand depressief zijn. Ik persoonlijk vind het heerlijk en ideaal
 
330 kcal voor je vlees?
hoeveel had je en wat ?

stamppot ex vlees is ca 250-300 kcal.....(aardappel en groente) dus waarom 500 rekenen?
Dat is nl icusief 150 gram kip
 
330 kcal voor je vlees?
hoeveel had je en wat ?

stamppot ex vlees is ca 350 kcal.....


Ik had 200 gram Extra mager rundergehakt (van de deen) en dan heb ik nog niet eens het eitje en de paneermeel wat er nog bij moest bij berekend.
 
Ik had 200 gram Extra mager rundergehakt (van de deen) en dan heb ik nog niet eens het eitje en de paneermeel wat er nog bij moest bij berekend.
Nice dat je ma 200 gram vlees per persoon rekent. :D dat hoor je niet veel.
200 gram extra mager gehakt a 200 kcal per ons is 400 + 70 boter + 250 stamppot is nog altijd zo een 700 kcal.. beetje ei erbij en paneermeel kom je op zo een 750 lijkt me.. Maar iig reken je ruim. ;)
 
  • Like
Waarderingen: Iraj
Nice dat je ma 200 gram vlees per persoon rekent. :D dat hoor je niet veel.
200 gram extra mager gehakt a 200 kcal per ons is 400 + 70 boter + 250 stamppot is nog altijd zo een 700 kcal.. beetje ei erbij en paneermeel kom je op zo een 750 lijkt me.. Maar iig reken je ruim. ;)
Haha ja dat is luxe die ik heb he, ik heb hem inderdaad iets te ruim gerekend. Zijn er verder nog aanmerking op me schema om af te vallen? zelf denk ik dat me vet iets hoger kan nog.
 
Vetten kunnen inderdaad naar 1 gr per kg bw minimaal.
Mag meer zijn hoor. Als je maar onder je onderhoud eet...
 
  • Like
Waarderingen: Iraj
Gewoon proberen. Zie wat t doet met 2 weken.
 
  • Like
Waarderingen: Iraj
Back
Naar boven