Fitness Seller

Probleem? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dennis80

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
60
Waardering
0
Ik heb een probleem, mijn dokter geeft niets tegen mijn te hoge oestrogeen gehalte. Hij vind dat dit vanzelf over moet gaan maar ik lees overal op internet dat dit niet zo is. Het stopt wel maar een operatie is dan te verwachten.

Ik heb mijn dealer gebeld voor oestrogeen blokkers zoals admin tegen mijn had gezegt, maar die heeft de komende weken helemaal niets meer. Rechts heb ik een bult in mijn tiet zitten en links gaat hij nu ook komen, mijn borsten zijn heel gevoelig en gaan pijn doen. De melk klieren zijn opgezet.

Wie weet een oplossing? Please

groetjes Dennis
 
Waarom ben je niet naar een andere dokter gegaan?
Stuur anders een PM naar 1 v/d mods hier voor die blokkers/anti est.
 
ja, anders is misschien het ziekenhuis een optie
 
niet wachten...zoek met spoed een andere huisarts...waar wacht Je op ???
Cavallo
 
Ik kan over een week aan anti-oestrogeen middelen komen, nu komt alles toch wel weer goed?

Dennis
 
Een veel voorkomende goedaardige tumor is een bindweefselknobbel (fibro-adenoom). Deze knobbel ontstaat door wildgroei in het bindweefsel. Zij drukt het omringende weefsel opzij, maar tast gezonde cellen niet aan.

Dit geldt ook voor de vetweefselknobbel (lipoom), een goedaardige tumor die ontstaat vanuit het vetweefsel in de borst. Vetweefselknobbels voelen in het algemeen zacht aan.

Een cyste is een andere veel voorkomende goedaardige aandoening. Een cyste is een met vocht gevulde holte. Een cyste kan ontstaan door verstopping van een uitvoergangetje van een melkklier. Als de borsten gespannen zijn, is een cyste te voelen als een ronde, stevige knobbel. Er kunnen meer cysten in een of beide borsten voorkomen.

Mastopathie is een verzamelnaam voor goedaardige aandoeningen in het klierweefsel van de borsten. Het borstklierweefsel voelt onregelmatig aan, er worden een of meer knobbels, strengetjes, schijfjes of brokjes gevoeld. Ook kunnen de borsten heel gespannen zijn. Soms is er afscheiding uit de tepel(s). Mastopathie kan voorkomen in één borst of in beide borsten. Veel vrouwen hebben er met name voor de menstruatie last van, anderen altijd.

Ik zou een andere dokter zoeken of precies wat admin zegt Arimidex en Nolvadex gebruiken.

Arimidex remt de enzymen die testosteron omzetten in oestrogenen. Het zijn oestrogeen blokkers.
Nolvadex bezet de oestrogeenreceptoren en voorkomen zo dat oestrogenen hun werk doen.

Groetjes Big Steve
 
Yep arimidex en nolvadex
 
Alles komt goed Dennis, wanneer je zelf snel iets doet.
 
Ik ben nu bezig met mijn eerste kuur met alleen deca, maar na 2 keer voel ik mijn borst en mijn tepels zijn een stuk groter, ook krijg ik wat bultjes. Ik heb vorige week donderdag mijn injectie geplaatst. Ik heb gisteren(woensdag) mijn nolvadex ingenomen
Zou ik nu te laat zijn met nolva om die tepels weer kleiner te krijgen, dus hier vanaf te komen?
Zou ik nu nog wel door moeten gaan met de kuur?

Ik voelde het al vanaf zaterdag
Zou ik dan nog een pillejte meer moeten nemen?
Ik dacht echt niet dat dit zo snel zou gebeuren
 
Back
Naar boven