MuscleMeat

Probleemkes met het kuren!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Highlife

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2006
Berichten
15
Waardering
0
Hey

Zit nu in week 8 van m'n kuur en ben slechts 4 kilo. :mad:
Eten voor zot, trainen voor zot en slechts 4 kilo das dus klote!!!
Je ziet zowel in massa dat de spieren weer wat beter uitkomen maar tis niet het gewenste effect...

Ik zit nu op 600test e en 400 deca ma die test e heeft niet het effect wat het vroeger op me had.
Dus dacht ik eraan om nog wat Primobalan bij te pakken en af te sluiten met wa winnytabs.
Kuurke zal wel naar de 16 weken uitlopen ofzo ma da pakken we er maar bij eh...

Wat denken jullie ervan?
Greetz
 
ik ken je kuurverleden en stats etc niet.. maar "Eten voor zot, trainen voor zot?" kan net zo goed ik train niet hard genoeg en eet te weinig zijn als je niet tevreden bent met je resultaten ;)
 
ik ken je kuurverleden en stats etc niet.. maar "Eten voor zot, trainen voor zot?" kan net zo goed ik train niet hard genoeg en eet te weinig zijn als je niet tevreden bent met je resultaten ;)

Ja ik train momenteel toch minstens 5 keer in de week, en eet toch 6 keer per dag. Ik eet hetzelfde als vorige kuur en zie weinig verandering. Vorige keer heb ik 10 kilo gepakt en 6 overgehouden. Da was met 250 test en 200deca.
 
wat is je gewicht en hoe hoog zit je in kcal? en eiwit? ik zou als je doorgaat iig naar 8-10 maaltijden gaan, eventueel (weight gainer) shakes tussen de maaltijden door.. en dat is wel een erg grote stap van eerste naar tweede kuur qua doseringen, hoppa ff de test bijna verdriedubbelen en wat meer deca kan je ook wel kwijt ;) eventueel ook je trainingen terugbrengen naar drie.. maar ik zou eerst met je voeding spelen.. verder zou ik alles laten zoals het is.. heeft weinig zin om NOG meer te gaan spuiten als je nu al niet voldoende eet om te groeien.. je lichaam wordt alleen maar efficienter en dan word je of lichter of je groeit niet verder.. of een heel klein beetje en dat is het niet waard
 
aan de andere kant is 4kg best ok
 
Weet je zeker dat je geen fake spul hebt?

Meestal bevat fake spul wel een klein beetje werkzame stof zodat je er wel iets van kan merken. En 16 weken kuren is beetje lang vriend..;)
 
wat is je gewicht en hoe hoog zit je in kcal? en eiwit? ik zou als je doorgaat iig naar 8-10 maaltijden gaan, eventueel (weight gainer) shakes tussen de maaltijden door.. en dat is wel een erg grote stap van eerste naar tweede kuur qua doseringen, hoppa ff de test bijna verdriedubbelen en wat meer deca kan je ook wel kwijt ;) eventueel ook je trainingen terugbrengen naar drie.. maar ik zou eerst met je voeding spelen.. verder zou ik alles laten zoals het is.. heeft weinig zin om NOG meer te gaan spuiten als je nu al niet voldoende eet om te groeien.. je lichaam wordt alleen maar efficienter en dan word je of lichter of je groeit niet verder.. of een heel klein beetje en dat is het niet waard

Pff hoeveel ik juist zit met calorie weet ik niet precies. Het zal gaan tussen de 5000 of 6000. Drink 2 tot 3 keer gourmet shake per dag en nog keer van zo'n mammoth reep tussendoor. Dus qua eten denk ik goed te zitten, zal kijken om er nog een slagske bij te geven. Je weet nooit eh! M'n gewicht zit nu op 78kg heb ff 80 gehaald ma das weer afgezakt en komt er niet meer bij...
 
Je bent slechts 4 kilo?
Op welk gewicht ben je dan begonnen :scratch:


Vergeet niet dat je nooit meer zult groeien zoals je op je eerste kuur gegroeid bent, tenzij je nadien eer helemaal terugvalt of je eerste kuur verkloot hebt.
 
Je bent slechts 4 kilo?
Op welk gewicht ben je dan begonnen :scratch:


Vergeet niet dat je nooit meer zult groeien zoals je op je eerste kuur gegroeid bent, tenzij je nadien eer helemaal terugvalt of je eerste kuur verkloot hebt.

Ik ben begonnen op 68 kilo, ben naar 78 gegaan en ben teruggevallen op 74kilo. Nu sta ik op 78kilo het schommelt zo beetje soms beetje meer dan weer 78kilo. dusja
 
Je kunt aan de volgende dingen denken:

1. Je hebt fake spullen (al dan met werkzamestof er in of niet)
2. Je krijgt geen/nauwelijks overschot aan kcal dan dat je verbruikt.

Wat je kunt doen is; Je berekent je voedinginname, zo nodig verhoog je het aantal kcal. Je moet beseffen dat wanneer je zwaarder wordt, je lichaam ook meer kcal nodig heeft om te groeien. Je moet dus meer eten dan voorheen.

Mijn advies, verleng je kuur niet. Neem je rust en ga er de volgende keer beter voorbereid in.
 
Ik ben begonnen op 68 kilo, ben naar 78 gegaan en ben teruggevallen op 74kilo. Nu sta ik op 78kilo het schommelt zo beetje soms beetje meer dan weer 78kilo. dusja


had je niet wat extra naturel eruit kunnen halen, vind dit wel een erg laag gewicht om uberhaupt aan kuren tedenken .

Maargoed is zal niet verder zeiken , succes en hoop dat je nog een paar kilo"s kunt pakken
 
Maybe fake spullen,
Welk merk heb je btw genomen?
 
Pff hoeveel ik juist zit met calorie weet ik niet precies. Het zal gaan tussen de 5000 of 6000. Drink 2 tot 3 keer gourmet shake per dag en nog keer van zo'n mammoth reep tussendoor. Dus qua eten denk ik goed te zitten, zal kijken om er nog een slagske bij te geven. Je weet nooit eh! M'n gewicht zit nu op 78kg heb ff 80 gehaald ma das weer afgezakt en komt er niet meer bij...

calorieen lijken me goed maar op hoeveel gram eiwitten kom je. 3 shakes en een reep gaat het niet worden natuurlijk....
Ben misschien toch bang dat je genept word!!!
 
En 4 kilo in 8 weken is natuurlijk gewoon slecht. Wanneer je na de nakuur 4 kilo overhoudt is nog te overzien maar je zit in de 8ste week...
 
calorieen lijken me goed maar op hoeveel gram eiwitten kom je. 3 shakes en een reep gaat het niet worden natuurlijk....
Ben misschien toch bang dat je genept word!!!

Ik heb het idee dat ie gewoon een ruwe schatting geeft. Ik denk dat ie er gewoon ver naast zit. Er wordt wel vaak gezegd dat voeding goed is, maar dat blijkt toch zeker niet altijd het geval te zijn.
 
Ik heb het idee dat ie gewoon een ruwe schatting geeft. Ik denk dat ie er gewoon ver naast zit. Er wordt wel vaak gezegd dat voeding goed is, maar dat blijkt toch zeker niet altijd het geval te zijn.

Geef ons hier eens wat meer duidelijkheid over en post je voedingsschema eens. Dan kunnen we zien of het daar aanligt!!!!
 
Als je 78kg bent moet je al kunnen groeien in vetpercentage met 6000calorieeen.
 
Ik studeer voeding en dietetiek en vrijwel elke client die ik voor me neus krijg denk zelf meer dan voldoende te eten. En zelfs de meeste normale mensen eten niet eens de gewenst 2600kcal per dag. Aan de manier waarop hij praat over voeding ga ik er niet vanuit dat hij genoeg eet.
Shakes en repen zijn leuk en aaridg maar probeer maar eens je kcal uit echte voeding te halen. Shakes en repen zijn bonusjes en niet de basis van je voeding.

Het is heel simpel. Eet je meer dan je kan vebruiken kom je aan. Eet je evenveel als je kan gebruiken dan blijf je even zwaar. Jij blijft even zwaar dus je eet niet genoeg. Is nou niet bepaald hersenchirurgie waar het hier over hebben
 
Laatst bewerkt:
Ik studeer voeding en dietetiek en vrijwel elke client die ik voor me neus krijg denk zelf meer dan voldoende te eten. En zelfs de meeste normale mensen eten niet eens de gewenst 2600kcal per dag. Aan de manier waarop hij praat over voeding ga ik er niet vanuit dat hij genoeg eet.
Shakes en repen zijn leuk en aaridg maar probeer maar eens je kcal uit echte voeding te halen. Shakes en repen zijn bonusjes en niet de basis van je voeding.

Het is heel simpel. Eet je meer dan je kan vebruiken kom je aan. Eet je evenveel als je kan gebruiken dan blijf je even zwaar. Jij blijft even zwaar dus je eet niet genoeg. Is nou niet bepaald hersenchirurgie waar het hier over hebben


Ja ok maar wat als je nu veel eet maar je lichaam neemt voedingsstoffen slecht op... Grote hoeveelheden voeding kunnen je opname imo deftig verstoren. IFBB pro Mike Quinn zei ooit eens in een intervieuw dat de meeste bodybuilders veel te veel aten en dat hij enkel at wanneer hij honger had. Lijkt me ook enige logica in zn theorie toch dat je lichaam je wel een signaal zal geven als het voedingsstoffen nodig heeft
 
Hey

Zit nu in week 8 van m'n kuur en ben slechts 4 kilo. :mad:
Eten voor zot, trainen voor zot en slechts 4 kilo das dus klote!!!
Je ziet zowel in massa dat de spieren weer wat beter uitkomen maar tis niet het gewenste effect...

Ik zit nu op 600test e en 400 deca ma die test e heeft niet het effect wat het vroeger op me had.
Dus dacht ik eraan om nog wat Primobalan bij te pakken en af te sluiten met wa winnytabs.
Kuurke zal wel naar de 16 weken uitlopen ofzo ma da pakken we er maar bij eh...

Wat denken jullie ervan?
Greetz

Hoeveel tijd zat er tss beide cycles?

BTW 16w hormonale onderdrukking voor iemand die recreatief aan bodybuilding doet... Tja je moet het zelf weten maar ik verwacht waarschijnlijk een post van je na je kuur dat je libidoprobs gaat hebben aan 16w deca...
 
Back
Naar boven