XXL Nutrition

Probleempje 5e week test e, alles daalt.

Bezoekers in dit topic

tombooh

Novice
Lid geworden
23 aug 2012
Berichten
17
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Beste lezers,

Ik zal om te beginnen even wat informatie geven, ik ben al ruim 5 jaar bezig met fitness, waarvan z'n drie jaar serieus. Ik heb hiervoor een oral only turinabol kuurtje gedaan wat mij aardig goed bevallen was. Nu vond ik het tijd voor wat echter werk dus besloot ik een 10 weeks test e kuurtje te doen 500mg per week, met een kickstart van 3 weken met turinabol 50mg. Vanaf week twee slik ik 50 mg turinbol erbij omdat ik last kreeg van van tepels. (kleine gyno sinds pubertijd overgehouden, dus alert ermee) na een paar dagen was dit gevoel gelukkig weg en slonken ze. Ik was na een duimbreuk begonnen op 83 kilo en zit na 5-6 weken al op een mooie 90 kilo, dit zal voornamelijk nog veel vocht zijn (dat is ook wel redelijk te zien)
Ik zit op +- 90gram vet, 400kh, 280 eiwitten. Ongeveer
4500 cal.

Mijn trainingsdagen (anders dan de standaard schema's) zien er als volgt uit:
Ma: rust
Dinsdag: borst, 2 oefeningen op kracht 3 sets, 4hh. Afsluiten met een 7 fst set (7sets, 30 sec rust)
Rug, iedem dito.
Woensdag: bicep tricep schouders. 3x3 8-10hh iedere spiergroep
Donderdag: rust
Vrijdag: benen abs
Zaterdag: borst rug opnieuw, maar 70% van kunnen 3x3. 10-12 hh iedereen spiergroep

Het principe is een soort kracht hypertrophie schema, na jaren geprobeerd te hebben heb ik dit schema naar mijn zin gevormd.

Nou komt mijn isseu; vanaf het begin schoot mijn kracht flink omhoog direct terug naar mijn oude niveau, ik was een maand uit de running door een botbreuk. De turinabol deed zijn werk drie weekjes lang en toen was het wachten op de test e, na 4 en een halve week inkickte
En dat deed het, goede pomp veel kracht enorm lekker gevoel. De rush was goed, helaas zo goed dat ik zeer weinig slaap kon pakken. Een bekend probleem. 5 uurtjes sommige nachten helaas. Ik zit nu in week 5 en een half
En heb sinds het weekend een waardeloos gevoel, ik dacht maandag ziek te worden maar dat sloeg gelukkiv niet door. Nu een paar trainingen verder zit er totaal geen vooruitgang in, in tegendeel. Mijn spieren voelen leeg, er komt geen pomp. Ik ben moe overdag, mijn positieve agressie is weg. Ik kreeg eerst wat puistjes maar die zijn ook zo goed als nergens meer te bekennen. Bijna alsof de test e totaal gestopt is behalve een enorm goed libido ( misschien door de proviron, maar proviron op zichzelf zal niet zn goed.libido geven) ik ben afgelope week aan mijn tweede vial begonnen, daar kan het lijkt mii niet aan liggen. Kan de batch niet nachecken want heb je oude weggegooid. Ze kwamen tegelijk binnen van een bekend ugl. Ik zat zelf te denken aan een soort overtraining? Maar overtraining met test e??? Dat moet toch moeilijk zijn lijkt mij. Wat kan ik het beste doen? Ik ben van plan even 3 dagen uit de gym te blijven. Vind het alleen erg zonde dat dit gebeurt op mijn piek moment. Hopelijk is iemand bekend met dit zelfde probleem en heeft iemand een goede tip?

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:05 ----------

Ps: als ik train worden me spieren al snel zacht. En heb de dag erna nauwelijks tot geen spierpijn,.
 
Laatst bewerkt:
Over training kan wel degelijk. Aas is geen wonder middel waarop je maar door kan blijven gaan.
Gun jezelf inderdaad even wat rust. Je neemt aas dus gun de aas ook de tijd zijn werk te doen.
Mocht je twijfels blijven houden, kan je altijd bloed laten trekken.
Zit je overigens qua voeding goed?
 
Mijn voeding zit prima, houd mijzelf strict aan elke maaltijd. Ik zit te zoeken hoe ik een afbeelding kan uploaden haha nog nieuw hier, kan het niet goed vinden. Dan kan ik mijn voedingsschema uploaden, maar daar kan het niet aan liggen. Ik zit op een aardig overschot aan schoon voedsel, flink aan het
bulken. Ik zal na mijn werkdag even verder kijken.
 
Je hoeveelheden carbs, vetten en eiwitten matchen anders niet echt met je kcal.
 
Je hoeveelheden carbs, vetten en eiwitten matchen anders niet echt met je kcal.

Dit!

400 * 4 = 1600
280 * 4 = 1120
90 * 9 = 810
Totaal = 3530

:rolleyes:
 
Over training kan wel degelijk. Aas is geen wonder middel waarop je maar door kan blijven gaan.
Gun jezelf inderdaad even wat rust. Je neemt aas dus gun de aas ook de tijd zijn werk te doen.
Mocht je twijfels blijven houden, kan je altijd bloed laten trekken.
Zit je overigens qua voeding goed?

Bloed laten trekken? Ik weet niet waar jij woont makker, maar in Nederland is het niet zo gemakkelijk om eventjes bij de doktor binnen te lopen en vragen om een bloedanalyse.
Ze willen toch eerst een duidelijke redenen en indicatie van je horen en dan nog is het afhankelijk van de persoon die je voor je hebt zitten.
Zo simpel is het allemaal niet.
 
Ik zal vanavond mijn voedingsschema posten, me macro's heb ik denk in mijn hoofd van het voedingsschema voor de kuur. Heb het opgeschroeft, even vergeten. Maar stel het zou op 3500 zitten, het minimale dan zou het nog appart zijn waarom mijn lichaam ineens na een goede inkick week zo raar reageert toch? Ik heb trouwens genoeg om de dosis op te schroeven naar 750, hoe denken jullie hierover? Lees verschillende meningen. De ene zegt zonde in eerste kuur dan pak je de volgende minder, de ander zegt ik heb het gedaan en pakte er flink wat extra mee. Het zal een fijn bijkomend extra zetje zijn. Ik reageer over het algemeen zwak op middelen en heb vaak meer nodig dan andere, alhoewel 500mg normaal een dosis is die voor iedereen haast zijn ding doet.
 
Bloed laten trekken? Ik weet niet waar jij woont makker, maar in Nederland is het niet zo gemakkelijk om eventjes bij de doktor binnen te lopen en vragen om een bloedanalyse.
Ze willen toch eerst een duidelijke redenen en indicatie van je horen en dan nog is het afhankelijk van de persoon die je voor je hebt zitten.
Zo simpel is het allemaal niet.

Nou, makker, als je, in Nederland, even verder kijkt dan je neus lang is, is een bloedtest zo geregeld. Ik laat voor, tijden en na de kuur bloed trekken. Zo geregeld.
 
Bloed laten trekken? Ik weet niet waar jij woont makker, maar in Nederland is het niet zo gemakkelijk om eventjes bij de doktor binnen te lopen en vragen om een bloedanalyse.
Ze willen toch eerst een duidelijke redenen en indicatie van je horen en dan nog is het afhankelijk van de persoon die je voor je hebt zitten.
Zo simpel is het allemaal niet.

Onzin , bloedwaarden heb je zo geregeld

---------- Toegevoegd om 11:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------

Ik zal vanavond mijn voedingsschema posten, me macro's heb ik denk in mijn hoofd van het voedingsschema voor de kuur. Heb het opgeschroeft, even vergeten. Maar stel het zou op 3500 zitten, het minimale dan zou het nog appart zijn waarom mijn lichaam ineens na een goede inkick week zo raar reageert toch? Ik heb trouwens genoeg om de dosis op te schroeven naar 750, hoe denken jullie hierover? Lees verschillende meningen. De ene zegt zonde in eerste kuur dan pak je de volgende minder, de ander zegt ik heb het gedaan en pakte er flink wat extra mee. Het zal een fijn bijkomend extra zetje zijn. Ik reageer over het algemeen zwak op middelen en heb vaak meer nodig dan andere, alhoewel 500mg normaal een dosis is die voor iedereen haast zijn ding doet.

Ik denk gewoon dat je wat meer rust moet nemen , als ik wil bulken dan train ik max 4 x per Week , wil ik cutten train ik 6 x per week incl cardio . Zorg gewoon dat je meer eet want zoals hierboven al gezegd is je macro's kloppen niet met de calorieën . Op 90 kg ga je ook meer nodig hebben om te groeien dan op De 83 kg waarop jij begonnen bent, maar naar je stats te kijken zal ik ook niet gaan bulken als ik jou was . 15% is geen droge fysiek in de bb wereld. Bulken tot max 15% en dan cutten , ga niet als een gek bulken omdat je de weegschaal meer wilt tippen , ik ben vroeger ook zo dom geweest en dat raad ik je af . Reken je onderhoud uit , eet op onderhoud en train hard je zal lbm aanzetten , simpel
 
Ga ik doen bedankt voor de reactie, denk dat power setjesmet 7fst een klap zijn voor het lichaam, ik hoef niet erg droog te zijn. Ben bewust van dat het bodyfat lager in de bb wereld. Podium is nooit mijn doel, groot en sterk.

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:11 ----------

Macros kloppen niet zoals ik al zei, bodyfat is misschien ook al wat minder onderhand mijn excuses voor deze foute info, ik zal na mijn werk alles checken.
 
Ik zou eens een ander trainingsschema proberen en dat wel even de tijd geven.
 
Ook een optie inderdaad, ik maakte ook de fout mijn hypertrophie dag alsnog tot het uiterste te gaan, waarvoor die dag niet bedoelt is. Moet eigenlijk op 70% trainen die dag, betrapte me er zelfs op toen in de week dat het inkickte ik het niet kon laten toch vollop te gaan. Grote fout achteraf maargoed weet het nu iig wel. Zo moet je het leren toch, liever niet onder kuur maargoed

---------- Toegevoegd om 15:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

Iedereen bedankt voor serieuze reacties, lees nogal veel afgestompte reacties op forums. Ik pak me rust ga 750 zetten nog 6 weken en morgen ff onbeperkt sushi eten, lekker calorie overschotje pakken en goed bijkomen dit weekend en slaap pakken. Moet gaan werken
 
op 70% trainen? wat heeft dat er nou mee te maken?

Je zit in een kuur en eet goed toch? Vol gas en niet miepen. Ben je 21 of ben je 71?
Zware gewichten pakken, hoog volume en hoog tempo en niet janken.
 
op 70% trainen? wat heeft dat er nou mee te maken?

Je zit in een kuur en eet goed toch? Vol gas en niet miepen. Ben je 21 of ben je 71?
Zware gewichten pakken, hoog volume en hoog tempo en niet janken.


:D:D


op 70% trainen..... :o
 
Haha goed lezen he, ik heb twee dagen borst en rug, waarvan een op kracht, eentje op hypertrophie. Die hypertrophie dag moet rustig, twee keer per week zelfde spiergroep vollop trainen is een no go voor mijn lichaam.
 
1 keer per week borst en rug trainen is voldoende en dan kan je je helemaal laten gaan tijdens het trainen.

1.benen
2.borst + kuiten + buik.
rust.
3.rug
4.schouders + armen.
rust
en opnieuw...

veel science is er niet aan hoor...
 
Ik weet hoe een 4 daagse split werkt, ook uitgeprobeerd, ben persoonlijk van mening dat ik meer uit mijzelf haal met het schema dat ik op het begin van mijn post uitlegde, omdat ik powerlifte erg leuk vind. Daarom een combi. Heb het alleen dit keer door de test rush een beetje misbruikt laat maar zeggen.
 
Bedankt, ik zal volgende week ofzo wel even een berichtje plaatsen hoe het gaat.
 
Je hebt dat idee dat je schema goed werkt omdat??? je nu terugvalt in kracht??? Interessante theorie man.. succes ermee
 
Back
Naar boven