AndroidHealthClinic

Probleempje bij de installatie van mijn nieuwe computer... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik heb een intel-386 computer gekocht met 4Mb RAM geheugen. Het was een koopje: 250€ en hij is nog maar 1 jaar oud! Het lukt me echter niet hier windows XP op te zetten. Wel vreemd want er stond eerst windows 3.1 op en dat ging perfect...
Misschien dat hier iemand er raad over kan geven?
 
Hmm, windows xp op een 386 zal niet lukken. Zowiezo te weinig geheugen. De 386 hebben ze dacht ik tot 1990 gemaakt. Misschien dat je hem kunt gebruiken als router (met Linux)...
 
Hij heeft gelijk, Xp gaat niet op een 386 maybe windows 95 maar ik zou het op 3.1 houden...haar als een router gebruiken is idd een goed idee.
 
386 voor 250 €? hehe 1 woord: AFGEZET

ten 2e.. hoe wil je in godsnaam win XP eropkrijgen? denk dat je de setup niet eens kan starten! voor win98 heb je minimaal een 486 met 16 mb nodig... (en dat draait al niet!)

anyway.. of je bent een grote noob op dit gebied of je haalt een grap uit :)
 
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, Olimantado, jij gare haan!! :p
 
Een 386 van 1 jaar oud kan al niet, dingen worden al 10 jaar niet meer verkocht.
 
Originally posted by wateengedoe2
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, Olimantado, jij gare haan!! :p


gare haan??

Waar haal jij dat toch allemaal... :(
 
Je moet gewoon je BIOS flashen.... !
 
Originally posted by Olimantado



gare haan??

Waar haal jij dat toch allemaal... :(
Was jij dan niet diegene die dat enkele maanden eens bij wijze van scheldwoord naar iemands hoofd slingerde? Ik vond het om me te bescheuren ;)
 
Originally posted by Olimantado



Hoe doe je dat dan?
Moet je ff zo'n gasbrander lenen en op het moederbord richten, doet wonderen!

LOL, ik geloof dat ik melig word! :D
 
Originally posted by wateengedoe2

Was jij dan niet diegene die dat enkele maanden eens bij wijze van scheldwoord naar iemands hoofd slingerde? Ik vond het om me te bescheuren ;)


Zou kunnen, ik improviseer als ik scheld, maar onthoud dat niet allemaal...
 
Originally posted by Olimantado
Ik heb een intel-386 computer gekocht met 4Mb RAM geheugen. Het was een koopje: 250€ en hij is nog maar 1 jaar oud! Het lukt me echter niet hier windows XP op te zetten. Wel vreemd want er stond eerst windows 3.1 op en dat ging perfect...
Misschien dat hier iemand er raad over kan geven?

jongen zit ons niet zo te fokken :D

hahahaha

maar ja als je raad wilt..

weggooien die hap
 
[Link niet meer beschikbaar]

Tot mijn grote verwondering heb ik op deze toch wel lange link een omweg gevonden zodat mijn systeem windows XP aanneemt!!
 
Weggooien is zonde, ik ken mensen die nog steeds een 286 gebruiken met good old wp51 en nog tevreden zijn ook!
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Sorry foutje,
Dit is de toch wel uiterst goede link!!!


[Link niet meer beschikbaar]
 
vage knakker ben je :D
 
hahahahaaa een vage knakker!!!
die is genoteerd!
 
Back
Naar boven