AndroidHealthClinic

Probleempje bij de installatie van mijn nieuwe computer... (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Maar alle gekheid op een stokje... Nu ff serieus:

Het is allang geweten dat die 'oude' processoren bijna evenveel kunnen als de laatste nieuwe P4 5Ghz. Echter, om ieder u ieder jaar een nieuwe computer te doen kopen, hebben de merchandising boys in de 8086 een aantal mogelijkheden uitgeschakeld.
 
Originally posted by Olimantado
Maar alle gekheid op een stokje... Nu ff serieus:

Het is allang geweten dat die 'oude' processoren bijna evenveel kunnen als de laatste nieuwe P4 5Ghz. Echter, om ieder u ieder jaar een nieuwe computer te doen kopen, hebben de merchandising boys in de 8086 een aantal mogelijkheden uitgeschakeld.

Zelfs al zou dat waar zijn, krijg je nooit XP erop. Het hangt niet alleen van de processor af of de boel een beetje normaal draait. En voor XP is bijv. 128Mb RAM toch wel een beetje het minimum (als je de processor buiten beschouwing laat dan).

En dat van die processor geloof ik ook niet...
 
64 MB ram is het minimum voor windows xp en dan draait het nog niet soepel.
 
Mensen mensen .. Jullie gaan hier toch niet meer serieus op in hè ...


toch?


:D
 
Ik ga dit effe terug bovenhalen. Misschien dat er nieuwe bodybuilders zijn bijgekomen die ook goed op de hoogte zijn van informatica en die me kunnen helpen met mijn probleempje...
 
een keer een geintje ok, maar doe jij nog iets anders dan lol trappen?
 
Jij bent echt grappig

:tomato:

probeer je zo aan meer post te komen???

:D
 
Hahaha prachtig, ik lach me rot op dit forum. :heart: Ik heb een nieuwe hobby erbij gekregen, namelijk DutchBodybuilding.com Forums
 
de altijd werkende oplossing: Format c:\
 
format c:\olimantado wel te verstaan :D
 
olimantado:\>format c: /autotest :D
FORMAT /AUTOTEST checks for the existing format of your disk, unless the /U (UNCONDITIONAL) parameter is also used, and then proceeds with an UNATTENDED DISK(ETTE) FORMAT:

DOES NOT prompt for a volume label!
DOES NOT prompt to format another disk(ette)!
NO delay: NO user intervention!
Ends WITHOUT pausing!

maar eerst een ghost image maken
 
Laatst bewerkt:
Hij draait nu perfect!!
 
Hij draait al?

Jammer, ik zou wel langskomen anders om te kijken wat ik zou kunnen doen daaraan.

(50,- p/u exclusief 150,- voorrijkosten en geen garantie op slaging)
 
Back
Naar boven