Fitness Seller

Probleempje

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Waarom hebben de grootste jongens bij mij op de sportschool buikspieren, maar hun buik is niet plat, maar als ze hun shirt uit doen dan zie je wel buikspieren, dat vind ik best wel lelijk en hoe kan je dat voorkomen?

Ik denk niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken :)
Is en stuk genetische aanleg/neveneffect bepaalde middelen/veel bulk eten.

omdat hun wel de motivatie hebben gehad om eerst te gaan werken aan hun voeding en training voordat ze meteen naar de as grijpen. Als je gaat eten zoals een flinke BB zal doen gaat je maag groter worden, anders kan er niet genoeg in. Hierdoor krijgen ze geen platte buik maar is deze wel gespierd.

ik weet het misschien al,
want kijk, Arnold Schwarzenegger had wel een platte buik met buikspieren en die jongens van tegenwoordig zijn allemaal groter dan hem, dat komt omdat je in de tijd van Arnold geen eiwit shakes had, hij at normale voeding, zonder suplementen.

kan dat kloppen?

Ja dat klopt eiwitshakes met de tekst 'STH' of 'HGH' erop :p

Originally posted by admin
Ja dat klopt eiwitshakes met de tekst 'STH' of 'HGH' erop :p

ok,
dus die eiwitshakes moet ik vermijden?
staat het op de sticker van je eiwit shake doos, of er sth of hgh in zit?
Want het staat niet op de sticker bij mij, hoe weet ik of die stoffen erin zitten?

knowledge = power ;) :grinny:

vieren als je dit over een jaar terug leest )dus wat meer weet' dan lach je je kapot

ehm volgens mij is vieren een faker...

Dus iemand die gewoon voor de lol post...

Zoiets doms heb ik nog nooit meegemaakt...

sorry hoor..

:haha:

Denk ik ook, een beginner kan soms is iets niet weten, maar dit is wel een héél erge beginner???

ciao

Originally posted by nilsjei1234
ehm volgens mij is vieren een faker...

Dus iemand die gewoon voor de lol post...

Zoiets doms heb ik nog nooit meegemaakt...

sorry hoor..

Waar moet ik anders mijn informatie vandaan halen?
Dan zoek ik het allemaal zelf wel op, als het dan zo moet.

T vergelijk zn IP eens met die van MR X :D

Originally posted by DJNRG83
T vergelijk zn IP eens met die van MR X :D

Ja doe dat!
Dan zie je gelijk dat ik echt in den haag woon!

type bij google.com maar eens HGH in en kom dan maar eens trug

Howhowhow vieren, wat krijgen we nou? Da was een grapje, hoor je me? EEN GRAPJE! Zoek eerst je info op via google en sites als ergogenics en kom daarna nog eens om de hoek kijken. Dit is inderdaad ronduit lachwekkend! Sorry, maar het is gewoon zo...

Goh, en ik altijd maar denken dat je dat spul moest injecteren!!, had niemand eerder kunnen zeggen dat dat gewoon in eiwitshakes zit.
Ik hoop wel dat het er is in bananensmaak want dat is m'n favoriet.

van mij mag die knaap blijven want mijn buikspieren hoef ik nu nie meer te trainen :roflol: :roflol:

als je het mij vraagt komt het gewoon door de groeihormonen waardoor denk ik de ingewanden ook behoorlijk van groeien ,in de tijd van arnold werd dat niet gebruikt volgens mij ,tegen woordig hebben bijna alle pro's dikke pens maar wel droog ...

Back
Naar boven